הסטוק יכין פתח תקווה

הסטוק פתח תקווה ביכין סנטר צפוי להיסגר ב-17.12. עד אז – 50% הנחה על כל המוצרים

תשע שנים לאחר פתיחתו, נסגר הסניף הפתח תקוואי הקטן בעיר ומתאחד עם זה הגדול בעמי ב.ס.ר סיטי, שמוגדר גם סניף הדגל של רשת הסטוק הענקית, שבבעלותה כ-40 סניפים ברחבי הארץ. לרגל הסגירה, הרשת יוצאת במכירת חיסול והמחירים נחתכו בחצי, מה שמשך לקוחות רבים אל החנות. הזרם צפוי להתגבר בחופשת החנוכה, שמתחילה שבוע הבא. מחירים של מוצרים מובחרים בפנים.

הסטוק פתח תקווה ביכין סנטר הודיעו החודש על סגירתו, לאחר שנפתח במתחם ב-2014. ברשת קיבלו החלטה אסטרטגית לסגור אותו, זאת בעקבות הצלחתו של הסניף הגדול, שנמצא כ-100 מטרים ממנו ונפתח בנובמבר 2022, בהשקעה מאסיבית של 3.5 מיליון ש"ח. ההחלטה התקבלה מתוך הרצון לאחד בין השניים ולהביא את הלקוחות של הרשת מפתח תקווה והסביבה – אל הסניף החדש, שמשתרע על שטח של 1500 מ"ר ומבחר המוצרים בו הגדול הרבה יותר.

סניף הסטוק ביכין סנטר פתח תקווה. הסגירה בקרוב
סניף הסטוק ביכין סנטר פתח תקווה. הסגירה בקרוב

״אנחנו שמחים לאפשר לקהל לקוחותינו ליהנות מ 50% הנחה עקב המעבר לסניף החדש", נמסר מרשת הסטוק. "אנחנו מזמינים את כל תושבי פתח תקווה להנות מההנחה המיוחדת״. הידיעה על מכירת החיסול עברה במהרה בין התושבים, מה שגרם לעומסים לא רגילים בחנות הותיקה ביכין סנטר. מי שרגיל לעשות קניות סטוק, יוכל למצוא שם מוצרים אטרקטיביים בהנחה משמעותית. מכירת החיסול וסגירת החנות היא עד ה-17.12, או עד גמר המלאי.

מוצרים ב-50% הנחה בסטוק יכין סנטר פתח תקווה
מוצרים ב-50% הנחה בסטוק יכין סנטר פתח תקווה. כוננית ושולחן צד מימין. משמאל: סט 18 כלים

חמשת המוצרים שמשכו לנו את העין מבחינת האיכות והמחיר:

  • שולחן צד של מותג הבית CAMEO, ב-79.90 ש"ח במקום 156.90 ש"ח
  • סט כלים עם 18 צלחות בגדלים שונים של "פוד אפיל" ב-89.95 ש"ח במקום 179.90 ש"ח
  • מתלה בגדים מחולק, גם כן של CAMEO ב-114.95 ש"ח במקום 229.90 ש"ח
  • ספסל אחסון מעץ בגודל 60 מ"ר של CAMEO ב-149.95 ש"ח בלבד במקום 299.90 ש"ח 
  • וכוננית רשת של אחסון של 4 קומות במחיר 89.95 ש"ח, במקום 179.90 ש"ח לפני הנחה
50 אחוז הנחה בסטוק יכין פתח תקווה
50 אחוז הנחה בסטוק יכין פתח תקווה. משמאל: מתלה בגדים. מימין: ספסל אחסון עץ
תמונות באדיבות: הדר לוס, רשת הסטוק
הלקוחות ינהרו לסטוק החדש בעמי ב.ס.ר סיטי?
הלקוחות ינהרו לסטוק החדש בעמי ב.ס.ר סיטי?

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »