צפו: עשרות תושבים הגיעו לפודטראק פיצה HABAYTA בנווה גן פתח תקווה (וידאו)

יוזמה של אנשי השכונה, כחלק ממאמץ אזרחי לעזור לתושבי הדרום, הביאה את עגלת המזון עם התנורים הלוהטים, בהם נאפות מנות פיצות מגרות, שהגיעה כל הדרך ממושב תלמי יוסף, שבנגב הצפוני. כשפרצה המלחמה ב-7 באוקטובר, אריאל, בעל העסק, נאלץ להצפין את העגלה למרכז, כשהערב היא הגיעה לעיר שלנו – היישר לתוך פארק FIVE (הפארק הצפוני).

המציאות ההזויה בה אנו נמצאים, מזמנת לנו יוזמות יוצאות דופן לא רק בהיבט החברתי-קהילתי, אבל גם גם בהיבט העסקי-כלכלי. כשיש יוזמה שמשלבת בין השניים, היא יוצרת עניין על אחת כמה וכמה. זה מה שראינו הערב בשכונת נווה גן, עם הגעתו של הפודטראק HABAYTA, המתמחה בפיצות הנעשות מבצק משובח ובעבודת יד – יותר איכותי למשל מפיצה האט או דומינוס.

צפו: פודטראק פיצה מהדרום בנווה גן פתח תקווה (מתוך TIKTOK פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok פוד טראק חדש של פיצה מכל הסוגים נפתח עכשיו בנווה גן. מדובר ב Pizzahabayta (פיצה הביתה) שהגיעה היישר מתלמי יוסף בדרום. תפרגנו תגיעו ותספרו לנו אם היה טעים #פיצה #פתחתקווה #נווהגן #פיצהפתחתקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
@ptnews.tiktok פודטראק פיצה מהדרום הגיעה לנווה גן פתח תקווה. #נווהגן #פיצה #פיצהההה🍕🍕🍕 ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

מהמלון בתל אביב לפארק בפתח תקווה

הגענו לפארק פייב, הסמוך לתחנת הדלק פז בגיסין, בשעה 20:30. למרות שהוא נפתח כבר בשעה 17:00 והגענו אחרי שעות ה"פיק", עדיין היה תור די גדול של אנשים שחיכו לפיצה, לצד כאלה שהמנה כבר הייתה בידיהם, או כאלה שהיא כבר הייתה בבטן שלהם. התושבים ניצלו את הערב הנעים לסמול טוק שכונתי עם פיצה ביד. בין היתר, פגשנו שם את סגן ראש העיר, צדוק בן משה וואת קבוצת הרצים של שכונת נווה גן – זאת לצד תושבים נוספים של השכונה והצוות המארגן.

"הייתה פה היענות מדהימה", סיפר אריאל, בעל הפודטראק מתלמי יוסף. "מכרנו מאות של מגשים – וכולם פה באמת סבלנים, למרות התורים הארוכים. באמת מפרגנים, עומדים, מסתכלים על הכנת הפיצה ונהנים. לא חלמתי שאני אבוא לעבוד בפתח תקווה. עשו לנו פה הפתעה מאוד מרגשת. אנחנו ישנים כרגע במלון בתל אביב ומחפשים מקור לגור בו". אריאל לא פסל את האופציה לעבור לגור בפתח תקווה.

תושבי נווה גן מחכים לפיצה

"זה הדבר הקטן שאנחנו יכולים לעשות מהעורף"

הצוות המארגן, כולל פעילים חברתיים, תושבי שכונת נווה גן, שמתחילת המלחמה, מקפידים מדי שבוע לעשות יריד, שיעזור עסקית וכלכלית לתושבי הדרום – אבל על הדרך גם ייתן ערך מוסף לתושבים. בהקשר הזה, האירוע של פודטראק פיצה ענה על כל הציפיות. "מתחילת המלחמה אנחנו עוזרות לעסקים מהדרום", זה הדבר הקטן שאנחנו יכולים לעשות מהעורף", מסרה יפית לוי, תושבת שכונת גנים וממארגנות הירידים.

ענבל צח שובל, גם היא מהפעילות החברתיות בשכונה, שלקחה חלק ביוזמה הוסיפה: "הרעיון של הפודטראק, הוא חלק ממיזם של הנעת הכלכלה, אזרחים למען אזרחים וחלק מיריד שאנחנו מארגנות בשבועות האחרונים", אמרה. "יריד שבו עסקים מהעוטף, אשקלון, נתיבות, שדרות – וגם מגבול הצפון, באים למכור את מרכולתם ולהתפרנס".

אם פספסתם את הפודטראק של פיצה HABAYTA הערב, תוכלו להנות ממנות הפיצה גם בשבוע הבא, ביריד נוסף שמארגנים תושבי שכונת נווה גן. מחירי הפיצה נעים בין 50 ל-85 ש"ח והן מגיעות במגשים בקוטר של 28 ס"מ, הנפרסים לשש חתיכות עסיסיות

נפגשים בפיצה: קבוצת הרצים של נווה גן

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading