בראסרי 22 פתח תקווה

צפו בביקור במסעדת בראסרי 22, שנפתחה ברח' שחם. מביאים את תל אביב לפתח תקווה (וידאו)

את מסעדת מוזס הותיקה, שנסגרה לפני חצי שנה, מחליף כיום מקום חדש, שנפתח אחרי תחילת המלחמה – וכבר עושה באזז ברחבי חובבי הבילויים והאוכל של העיר. הבראסרי החדש לא היה מבייש את המסעדות על רח' רוטשילד ופונה לקהל יעד פתח תקוואי, שאוהב את הקולינריה של הצהרים, אבל גם את הדרינק של סוף היום. המקום צפוי להיות פתוח עד חצות – כולל שבתות.

הפעילות העסקית בתחום האוכל והבילויים לא עוצרת בפתח תקווה, גם בשעת מלחמה, כשיש חדשות רעות בטלוויזיה ואזעקות מדי פעם. הוכחה לכך היא בפתיחתם של מקומות בילוי חדשים, כמו הבראסרי 22, שנפתח לאחרונה ברח' השחם. מדובר ביוזמה של קבוצת אנשי לילה ומסעדנים תל אביבית, שהגיע לעיר במטרה להביא את הבשורה לפתח תקווה והאיזור.

וידאו פתיחת בראסרי 22 פתח תקווה (מתוך TIKTOK פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו במקום החדש שנפתח בפתח תקווה מסעדת בראסרי 22 ברחוב השחם 22 פתח תקווה. #רעביםברעבך #רעביםבפתחתקווה #בראסרי ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
עד 200 אורחים בבת אחת. בראסרי 22 פתח תקווה

ישנו את הלילה של פתח תקווה?

בבראסרי 22 רוצים לתת תחושה של אווירת פריז מהולה בחומרי גלם מאגן הים התיכון, בו כל אחד יכול למצוא את עצמו בכל שעה ביום. המקום יפעל משעות הצהריים וישרת את העובדים של המדרשים בעיקר בב.ס.ר סיטי ובסיבים. בשעות הערב הוא יהפוך את עורו ויפנה למשפחות ופודי'ז חובבי אוכל, ובלילה הוא כבר יהיה יותר מקום בילוי לקהל הצעיר עם קוקטיילים ותפריט לילה מרגש. בהמשך מתכננים בבראסרי 22 להשיק עסקיות צהריים לאורך השבוע ובראנצ׳ים עשירים בסופי השבוע.

השפית של בראסרי 22 היא מעיין נדיר, שבעברה ייעצה קולינארית למסעדות רבות בהן, בנתה את התפריט לבראסרי 22, שמציג מגוון מנות במחירים שנראים הוגנים, כיאה לתקופה מתאגרת זו עם חווית בילוי ועיצוב ודגש משמעותי על חווית הלילה, עם תפריט אלכוהול עשיר ומגוון קוקטיילים. הבעלים של המקום הוא ארז אביב, מבעלי מלון מאייר האוס בכיכר דיזינגוף והוא שותף במוסדות קולינריים תל אביביים נוספים.

מחכים לכם בבר: בראסרי 22 פתח תקווה

ההשראה: פריז, אמסטרדם ולונדון

ברזומה שלו אפשר למצוא את בר היין בורדו, קפה מאייר, רודי רוף טופ בגג מלון מאייר האוס, ג׳ניה בר בכיכר דיזינגוף ורובינא בכיכר הבימה. אביב היה שותף פעיל בתהליך הבניה והעיצוב של המקום ושאב את ההשראה לעיצובו מטיוליו ברחבי אירופה, בהם ביקר במסעדות פריזאיות שיקיות, ברים נסתרים באמסטרדם ומסעדות שף מעוצבות בלונדון.

אביב הוא גם זה שהוביל את העיצוב של המקום, יחד עם מעצבת פנים שליוותה אותו. מדובר על שטח של 400 מ"ר, שיכול לאכלס כ-180 מקומות כולל בר מרכזי עם 20 מקומות ישיבה ומרפסת דק מעוצבת, עם כסאות עץ טבעי ועור וצמחיה רבה. את המקום מנהל עדן עטיק, תושב פתח תקווה. 

ארז אביב: בעלים בראסרי 22. צילום: נתנאל ישראל

"פתח תקווה היא העיר הלא-תל אביבית הכי חזקה מבחינת אוכל"

איך המלחמה השפיעה על פתיחת המסעדה?

"ממש ב-8 באוקטובר היינו מתוכננים לתחילת הרצה", משחזר אביב. "היה לי מנהל מסעדה שגויס למילואים והוא הודיע לי שהוא רוצה להמשיך את המילואים. הבאתי מנהל אחר והיינו צריכים למעשה להקים את הצוות מחדש. המצב שכמובן פגע בנו עסקית, כמו הרבה מסעדות אחרות. המצב משפיע על כל אחד. על כל מסעדה. אבל אנחנו מסתכלים לטווח ארוך. חתמנו על חוזה ל-15 שנים. גם ככה אנחנו לא מתכננים להרוויח בחצי שנה הקרובה. אנחנו רוצים להתייצב".

למה דווקא פתח תקווה?

"אנחנו מאוד מאמינים בפתח תקווה", אומר אביב. "כל המקומות בתל אביב הם מאוד קטנים. יש לי פה הרבה ספייס. יש ליד כ-200 כיסאות. יש כוח אש שלא קיים בתל אביב. פחות תחרות. לדעתי, פתח תקווה היא העיר השנייה בישראל מבחינת הרמת הקולינריה. היא העיר הלא-תל אביבית הכי חזקה בעיני. כי זה לא רק פתח תקווה. מגיעים אלינו גם תושבים מערים נוספות כמו: רמת השרון, הוד השרון, גבעתיים, כפר סבא, יהוד-מונוסון".

השפית מעיין נדיר - בראסרי 22 פתח תקווה
השפית מעיין נדיר - בראסרי 22 פתח תקווה

צ'יפס ארטישוק ב-39 ש"ח. פילה דג על ניוקי צלוי בתנור ב-96

אביב מספר כי בבראסרי 22 הושקעו כשני מיליון. לא סכום גבוה, יחסית לסטנדרט של המסעדה. הסיבה לכך שהם נשענים על התשתיות הקיימות שהיו מתקופת מוזס, שהושקעו בהם כ-6 מיליון ש"ח. "נשענו על הרבה תשתיות קיימות", מציין אביב. "עשינו שיפוץ קוסמטי במטבח, התאמות, ריהוט, דקורציה ועוד". ההשקעה הוכיחה את עצמה כי המקום נותן תחושה של יוקרתיות – שלא קיימת בהרבה מסעדות מהסוג הזה בפתח תקווה.

במסעדה תוכלו למצוא מגוון מנות מצ'יפס ארטישוק ב-39 ש"ח ועד פילה דג על ניוקי צלוי בתנור ב-96 ש"ח
ומוגש על מצע של ניוקי בחמאה, שמנת, ארטישוק, זיתי קלמטה וצ'ילי. ביניהם מגישים בברסארי 22 פתח תקווה גם טרטר טונה ואבוקדו ב-62 ש"ח בתיבול שמן זית, סויה וצ'ילי, שמוגש עם טוסטונים וטונה אדומה צרובה ב-56 ש"ח. כמו שאפשר להבין, אוכל לאניני טעם וחיך. האם זה יתפוס את הקהל הפתח תקוואי? עוד נראה.

כאן יהיה הדייט הבא שלכם? בראסרי 22 פתח תקווה
כאן יהיה הדייט הבא שלכם? בראסרי 22 פתח תקווה

בראסרי 22 פתוח בשבת

תפריט האלכוהול מורכב מקוקטיילים במחירים של בין 42 ש"ח (מרטיני) ל-54 (מרגריטה), יינות אדומים, לבנים ורוז'ה במחירים של בין 36 לכוס מלבק אלמוס ועד 192 ש"ח לבקבוק יין שבלי צרפתי. חצי ליטר כוס בירה גולדסטאר והיינקן מהחבית תעלה לכם 34 ש"ח. אנחנו טעמנו את הקוקטייל ג'ינג'ר סקוטי עם וויסקי, מיץ לימון, ג'ינג'ר ותבלינים, שהוגש לנו עם הרבה מחשבה וסוואג (48 ש"ח).

בראסרי 22 נמצא בשחם 22 פתח תקווה, ממש מול מול יכין סנטר, היכן שעד לפני כחצי שנה שכן הסניף הפתח תקוואי של רשת ההמבורגרים מוזס. בראסרי 22 נמצא במקום אסטרטגי, ליד מתחמי המשרדים והבילויים, ארבע דקות הליכה מתחנת שחם של הרכבת הקלה. שעות הפעילות של המסעדה הן בימים א' עד שבת (כולל שבת!) בין השעות 12:00 בצהרים לחצות בלילה.

קוקטייל ג'ינג'ר סקוטי - בראסרי 22 פתח תקווה
קוקטייל ג'ינג'ר סקוטי - בראסרי 22 פתח תקווה

25% הנחה לרגל ההשקה

על מנת למשוך את תושבי פתח תקווה, בבראסרי 22 מציעים מעכשיו ועד הודעה חדשה 25% אחוז הנחה על כל המנות  – בכל ימי החול. לרגל השקת המקום, ההנחה תופעל באופן חד פעמי גם ביום חמישי ושבת הקרובים – לכל מי שמציג כתבה זו.

בראסרי 22 על המפה פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading