צפו: מאות תושבים הגיעו לפתיחה המחודשת של מדרחוב ההגנה בפתח תקווה (וידאו)

מי שנקלע למרכז העיר שלשום בשישי בצהרים, היה חש בהתרוממות רוח, שלא מאפיינת את התקופה שכולם עוברים. מזג האוויר האביבי, הוסיף הרבה לפתיחה החגיגית של המדרחוב, שבשנה האחרונה עבר שיפוץ נרחב. האירוע כלל הופעות מוסיקה, ביניהם של נגן הגיטרה המפורסם, יהודה קיסר. בעלי העסקים במקום אופטימיים, אבל יש גם כאלה שסקפטיים. "חייבת להיות לזה המשכיות", אמרו.

הרבה מרורים אכלו בעלי העסקים שנמצאים במדרחוב ההגנה פתח תקווה. קרנו של המקום, שפעם, היה המתחם הכי מסחרי בעיר, ירדה עם השנים – הרבה בעקבות המסחריות, הקניונים, מתחמי המסחר הגדולים והחדשים וההתרחבות של פתח תקווה בשכונות החדשות. עיריית פתח תקווה, בניסיון (אולי אחרון) לתת משב רוח רענן למדרחוב – החליטה לפני שנה על שיפוץ, שפגע בתנועת הקונים והמבקרים, שגם כך לא הייתה גבוהה מספיק לפני כן.

צפו: פתיחת מדרחוב פתח תקווה - מה לעסקים יש לומר?

@ptnews.tiktok מיד רחוב ההגנה פתח תקווה נפתח אתמול באירוע חגיגי עם הופעה של יהודה קיסר ואומני רחוב מאות תושבים הגיעו לאירוע וכולם מקווים כולל העסקים שבמדרחוב שהפתיחה תבשר על שגשוג והרבה צמיחה למקום #מדרחובההגנה #פתחתקווה #עירייתפתחתקווה #טופמודלס #נעלימיקי #קפההמדרחוב #יהודהקיסר @עיריית פתח תקווה @shays @צדוק בן משה @Adam Simonds ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

"לא הייתי פה 20 שנים"

בעקבות השיפוץ, מקווים בעלי העסקים כי הוא יהווה מקור משיכה חדש למדרחוב ההגנה – אך רובם מבקשים מהעירייה ליצור המשכיות ולהביא באופן שוטף וקבוע תוכן למקום. "אנחנו מאוד שמחים על השיפוץ", אמרה בעלת בית הקפה "קפה מדרחוב", "חיכינו שהוא יסתיים ועכשיו מקווים שיהיה יותר טוב. אם העירייה תארגן כל שבוע מופעים כמו זה – זה יעזור ונהיה מאוד מרוצים".

אירוע הפתיחה משך מאות תושבים, רובם הם מבקרים קבועים בשישי במרכז העיר – איך היו גם כאלה שהגיעו מהשכונות המרוחקות, כמו מאיר סלע מנווה גן. "אני תושב ותיק של פתח תקווה, אבל לא הייתי פה 20 שנים", הוא הודה. "נולדתי במרכז העיר ואני מקווה שהמדרחוב החדש יחיה את המרכז מחדש. זה חשוב לאנשים פה ולעסקים".

יהודה קיסר (משמאל) וסטלוס - באו לשמח את מרכז פתח תקווה

"חייבים המשכיות"

את לירן דיבקר, מבעלי חנות האופנה TOP MODELS, מצאנו מחויך – ולא רק בגלל כמות שהלקוחות הרבה שפקדה אותו בשישי בצהרים. "השיפוץ יעשה טוב למדרחוב. הוא נראה טוב יותר ומואר יותר – ואני מודה על כך לעירייה", הוא אומר. "יחד עם זאת חשוב מאוד לשמור על המשכיות ולדאוג שיגיעו לפה תנועה קבועה של אנשים".

דיבקר (מימין), אלבוים (משמאל) - אופטימי וסקפטי

ומצאנו גם סקפטיים יותר, כמו מיכאל אלבוים, מבעלי חנות נעלי מיקי, שנמצאת ברח' ההגנה כבר כ-60 שנה. "הבטיחו לנו בזמנו לפתוח את הרחוב הזה בחזרה לתנועה וחנייה", הוא מספר. "פעם זה היה רחוב מסחרי מאוד – בין הכי החזקים בעיר. ומאז שעשו אותו כמדרחוב, המסחר פה נפגע קשות. אני לא חושב שעכשיו צריך להכניס פה קו אוטובוס, אבל רכב קבוצתי, מוניות ואפשרות לחנייה – זה היה הדבר הכי חשוב ומתבקש בכל השיפוץ הזה".

מה המשמעות של בעיית הנגישות למדרחוב ההגנה?

*אין מסחר ואין פרנסה ממסחר ללא נגישות לרכבים וללא חנייה זמינה ליד החנויות", אומר אלבוים. "זה בדיוק כמו שאין קניון בלי חניון ואין מרכז מסחרי פתוח, שנבנה ללא חניון צמוד. אין בנייני משרדים וסניפי קופות חולים חדשים ללא חניונים צמודים. היום גם בתי כנסת בכפר גנים נבנים עם חניון צמוד".

עיריית פתח תקווה: בזמן הקרוב - נשלים את השיפוץ

העירייה מסרה: "במסגרת כלל העבודות לפיתוח ושדרוג מרכז העיר, חנכנו את מדרחוב ההגנה, בו התבצעו עבודות לפיתוח המרחב החיצוני ושדרוג הרחוב, שהיה בעבר הלב הפועם של פתח תקווה – וכעת יחזור להיות רחוב משמעותי, מוקד משיכה לבילוי ופנאי. במהלך הזמן הקרוב יושלמו אלמנטים נוספים במדרחוב, כגון: פינות משחק, מתחמי ישיבה מגוונים, שולחנות, ספסלי נדנדה ועוד. מוזמנים לבוא ולבקר במדרחוב ובמרכז העיר".

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading