עו"ד אימבר גולן פרטוש: ביטול התשלומים האוטומטיים של הביטוח הלאומי מחזק את הצורך בעורך דין (וידאו)

בעקבות הודעת מנכ"לית ביטוח לאומי, ירונה שלום, כי החל ממחר (1.1.24), לא ישלם עוד הביטוח הלאומי אוטומטית כספי קצבה לנפגעי פעולות איבה, אלא הנפגעים יצטרכו להגיש תביעה, בצירוף מסמכים רפואיים – פנינו לעורכת הדין הפתח תקוואית, מומחית לטיפול משפטי של נפגעי פעולות איבה – במטרה להבין מהן ההשלכות של ההודעה על נפגעי מלחמת ה-7 באוקטובר. צפו בדבריה.

מאז קום המדינה, 9,027 נפגעי פעולות איבה קיבלו כספים מהביטוח הלאומי. לעומת זאת, מאז תחילת המלחמה באוקטובר ועד היום – לא פחות מ-44 אלף נפגעי פעולות איבה, קיבלו תגמול ראשוני מהביטוח הלאומי. "זה אירוע גדול ממדים שטרם היה לנו כמותו" – מסרו בביטוח לאומי והוסיפו כי לנפגעי איבה שולמו עד כה 650 מיליון שקל וכי אלפים קיבלו לפי חוק התגמולים מימון לטיפול רפואי.

צפו בדבריה של עורכת דין אימבר גולן פרטוש

@ptnews.tiktok צפו בעורכת הדין אימבר גולן פרטוש שמדברת על ביטול התשלומים האוטומטיים של הביטוח הלאומי עבור נפגעי פעולות איבה במלחמת חרבות הברזל #חרבותברזל #נפגעיפעולותהאיבה #אימברגולןפרטוש #עורכתדיןפתחתקווה #פתחתקווה #ביטוחלאומי #תביעותמשרדהביטחון #תביעותנכות @משרד הביטחון ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

"כל פגימה שתוכר - תקנה יותר זכויות"

עורכת הדין אימבר גולן פרטוש, שעברה לאחרונה למשרד חדש בב.ס.ר סיטי פתח תקווה, מטפלת בחודשיים-שלושה האחרונים בלא מעט תביעות מסוג זה. עכשיו, כשהתשלומים האוטומטיים נפסקו – היא צפויה לקבל תיקים רבים של כאלה – המעדיפים ייצוג מקצועי ומשפטי מול ביטוח לאומי. "מעכשיו, כל אחד יצטרך לבקש את הזכויות שלו ולהגיש את התביעה שלו בהתאם".

נפגעתי בעקבות המלחמה. מה עליי להגיש לביטוח לאומי?

"אדם שחושב שהוא נפגע כתוצאה מה-7.10 ובכלל מפעולות איבה בעקבות אותו יום", משיבה עו"ד גולן פרטוש. "זכאי להגיש תביעות לביטוח לאומי – כמו תביעות מחלה, תביעות לטיפולים רפואיים, תביעה להכרה, אחוזי נכות בהתאם למצב הרפואי לפי הבעיות הרפואיות – אם זה בעיות אורתופדיות, ניורולוגיות, נפשיות ועוד. כל פגימה שתוכר – תקנה יותר זכויות, כמו טיפולים רפואיים, מענקים וקצבאות חודשיות".

צוות משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש ליד הביטוח הלאומי

מה היתרון בייצוג של עורך דין מומחה לטיפול בנפגעי איבה מול ביטוח לאומי?

"היתרון הוא קודם כל בהכנת התביעה בפועל", אומרת גולן פרטוש. "עורך דין מומחה לטיפול בנפגעי איבה, יכין את התובע לוועדה הרפואית עם כל המסמכים הנדרשים. גם הייצוג והנוכחות של עורך דין בוועדה – הוא מאוד חשוב. זה מעמד מרגש וקריטי מצד התובע וחשוב שהוא יוכן כראוי ויגיש את המסמכים בזמן המוגבל שמוקצה לכך. יש זמן קצר להעביר מסר מאוד חשוב".

משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד המתמחה בתחום נזקי הגוף ומונה צוות עורכי דין מומחים בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון. משרד גולן פרטוש מתגאה בניסיון של ייצוג בלמעלה מ 10,000 ועדות רפואיות, 96 אחוזי הצלחה בתיקי המשרד ומעל ל 500 מליון ש״ח פיצויים ללקוחות המשרד – לאורך יותר מעשור.

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading