עו"ד אימבר גולן פרטוש: ביטול התשלומים האוטומטיים של הביטוח הלאומי מחזק את הצורך בעורך דין (וידאו)

בעקבות הודעת מנכ"לית ביטוח לאומי, ירונה שלום, כי החל ממחר (1.1.24), לא ישלם עוד הביטוח הלאומי אוטומטית כספי קצבה לנפגעי פעולות איבה, אלא הנפגעים יצטרכו להגיש תביעה, בצירוף מסמכים רפואיים – פנינו לעורכת הדין הפתח תקוואית, מומחית לטיפול משפטי של נפגעי פעולות איבה – במטרה להבין מהן ההשלכות של ההודעה על נפגעי מלחמת ה-7 באוקטובר. צפו בדבריה.

מאז קום המדינה, 9,027 נפגעי פעולות איבה קיבלו כספים מהביטוח הלאומי. לעומת זאת, מאז תחילת המלחמה באוקטובר ועד היום – לא פחות מ-44 אלף נפגעי פעולות איבה, קיבלו תגמול ראשוני מהביטוח הלאומי. "זה אירוע גדול ממדים שטרם היה לנו כמותו" – מסרו בביטוח לאומי והוסיפו כי לנפגעי איבה שולמו עד כה 650 מיליון שקל וכי אלפים קיבלו לפי חוק התגמולים מימון לטיפול רפואי.

צפו בדבריה של עורכת דין אימבר גולן פרטוש

@ptnews.tiktok צפו בעורכת הדין אימבר גולן פרטוש שמדברת על ביטול התשלומים האוטומטיים של הביטוח הלאומי עבור נפגעי פעולות איבה במלחמת חרבות הברזל #חרבותברזל #נפגעיפעולותהאיבה #אימברגולןפרטוש #עורכתדיןפתחתקווה #פתחתקווה #ביטוחלאומי #תביעותמשרדהביטחון #תביעותנכות @משרד הביטחון ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

"כל פגימה שתוכר - תקנה יותר זכויות"

עורכת הדין אימבר גולן פרטוש, שעברה לאחרונה למשרד חדש בב.ס.ר סיטי פתח תקווה, מטפלת בחודשיים-שלושה האחרונים בלא מעט תביעות מסוג זה. עכשיו, כשהתשלומים האוטומטיים נפסקו – היא צפויה לקבל תיקים רבים של כאלה – המעדיפים ייצוג מקצועי ומשפטי מול ביטוח לאומי. "מעכשיו, כל אחד יצטרך לבקש את הזכויות שלו ולהגיש את התביעה שלו בהתאם".

נפגעתי בעקבות המלחמה. מה עליי להגיש לביטוח לאומי?

"אדם שחושב שהוא נפגע כתוצאה מה-7.10 ובכלל מפעולות איבה בעקבות אותו יום", משיבה עו"ד גולן פרטוש. "זכאי להגיש תביעות לביטוח לאומי – כמו תביעות מחלה, תביעות לטיפולים רפואיים, תביעה להכרה, אחוזי נכות בהתאם למצב הרפואי לפי הבעיות הרפואיות – אם זה בעיות אורתופדיות, ניורולוגיות, נפשיות ועוד. כל פגימה שתוכר – תקנה יותר זכויות, כמו טיפולים רפואיים, מענקים וקצבאות חודשיות".

צוות משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש ליד הביטוח הלאומי

מה היתרון בייצוג של עורך דין מומחה לטיפול בנפגעי איבה מול ביטוח לאומי?

"היתרון הוא קודם כל בהכנת התביעה בפועל", אומרת גולן פרטוש. "עורך דין מומחה לטיפול בנפגעי איבה, יכין את התובע לוועדה הרפואית עם כל המסמכים הנדרשים. גם הייצוג והנוכחות של עורך דין בוועדה – הוא מאוד חשוב. זה מעמד מרגש וקריטי מצד התובע וחשוב שהוא יוכן כראוי ויגיש את המסמכים בזמן המוגבל שמוקצה לכך. יש זמן קצר להעביר מסר מאוד חשוב".

משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד המתמחה בתחום נזקי הגוף ומונה צוות עורכי דין מומחים בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון. משרד גולן פרטוש מתגאה בניסיון של ייצוג בלמעלה מ 10,000 ועדות רפואיות, 96 אחוזי הצלחה בתיקי המשרד ומעל ל 500 מליון ש״ח פיצויים ללקוחות המשרד – לאורך יותר מעשור.

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »