סיטי באולינג פתח תקווה - בקרוב הפתיחה

מתחם "סיטי באולינג" פתח תקווה צפוי להיפתח במהלך פברואר. גיוס העובדים בעיצומו

המקום, שעתיד לעשות מהפכה בתחום בילוי המשחקים בעיר, נמצא בשלבים מתקדמים לקראת השקה בעוד כחודש, לאחר עיכוב מסיבות שונות. מדובר על מתחם בשטח של כ-2500 מ"ר, שנמצא בבניין Y, במרכז המסחרי עמי ב.ס.ר סיטי, ברח' תוצרת הארץ 3 וכולל: באולינג, ביליארד, מכונות משחק – ואפילו מכוניות מתנגשות. בעלי המקום: "מחפשים עובדים מגיל 17 במגוון תפקידים".

לפני חצי שנה, במאי 2023, פרסמנו ראשונים על פתיחתו הצפויה של "סיטי באולינג", מתחם המשחקים הענק המוקם בפתח תקווה. אז, לפי התכניות, הוא אמור היה להיפתח כבר בחודשי קיץ 23 ומאז קיבלנו למערכת עשרות טלפונים של מתעניינים עם שאלה אחת: "מתי הבאולינג החדש נפתח?". אז כרגע אין תשובה סופית – אבל לפי ההתקדמות של העבודות במקום – זה יקרה במהלך פברואר.

צפו במה שהולך להיות בסיטי באולינג (מתוך פייסבוק מבלים בפתח תקווה)

2500 מ"ר - 12 מסלולי באולינג, 5 שולחנות ביליארד

הציפייה לפתיחה היא לא רק נחלת תושבי פתח תקווה והסביבה, שכרגע יש להם רק מתחם באולינג אחד,  אלא גם של עסקי הבילויים הרבים בסביבה, שכבר קיימים בעמי ב.ס.ר בסיטי, בשופ טיים וברח' השחם – שצפויים גם הם ליהנות מהתנועה שתגיע ל"סיטי באולינג", הנפרס על שטח של 2500 מ"ר – מה שהופך אותו לאחד ממתחמי המשחקים המקורים הגדולים בארץ.

בעלי המקום, אריק כהן ועומר בנו, שבבעלותם גם ה"סיטי באולינג" בראשון לציון, מכנים את המקום "פארק משחקים". חוץ מ-12 מסלולי באולינג מודרניים למבוגרים ולילדים עם תאורת ומסכי לד (אפשר לראות משחק כדורגל בתצוגת ענק – תוך כדי משחק באולינג) – במקום גם תמצאו חמישה שולחנות ביליארד מקצועיים.

סיטי באולינג פתח תקווה - צפוי להיפתח בעוד כחודש בכמי ב.ס.ר סיטי
סיטי באולינג פתח תקווה - צפוי להיפתח בעוד כחודש בכמי ב.ס.ר סיטי

מכוניות מתנגשות וקרוסלה

בנוסף, פארק המשחקים הענק גם כולל זירת מכוניות מתנגשות וקרוסלה חשמלית ("מיני טופ ספין"), שמתהפכת ב-360 מעלות ומיועדת לילדים עד גיל 12. ב"סיטי באולינג" תוכלו גם ליהנות ממשחקיית וידאו עם סימולטרים מכונות פרסים הפועלת באמצעות כרטיס חכם, המאפשר לצבור נקודות ולזכות במבחר מתנות מדלפק הפרסים.

במקום מבטיחים בר משקאות עשיר ומסעדה כשרה עם מגוון מנות – מה שיאפשר לכם לא לרק להגיע ולשחק- אלא גם לאכול. ב"סיטי באולינג" בונים בעיקר על הזמנות אירועים של ימי הולדת. ולשם כך נבנו במקום מתחמים המיועדים לכך – כמו חדר יום הולדת, בו יוגשו כיבוד, שתיה וטקס יום הולדת. בנוסף בונים על הזמנות לאירועי חברה לגיבוש, ימי כיף ואירועים מיוחדים לפרטיים ולחברות.

סיטי באולינג פתח תקווה - גם מכוניות מתנגשות ומשחקי וידאו
הצצה מבפנים: סיטי באולינג פתח תקווה - גם מכוניות מתנגשות ומשחקי וידאו. באדיבות: סיטי באולינג

מחפשים עובדים: "מגיל 16"

המגיעים ל"סיטי באולינג" צפויים ליהנות משעתיים חנייה חינם (לאלה הרוכשים מעל ל-100 ש"ח במתחם) בחניון התת קרקעי של ב.ס.ר סיטי – כשהגישה לבאולינג היא דרך מעליות החניות – לקומה השנייה, שם נמצא מתחם המשחקים. לרגל הפתיחה, ב"סיטי באולינג" פועלים בצורה אינטנסיבית לגייס עשרות עובדים, שיאיישו את התפקידים הרבים, הנדרשים למקום כדי לתפעל אותו ברמה הנדרשת.

"אנחנו מחפשים עובדים בגילאי 17 ומעלה", מסר לנו אודי גולדנסקי, מנהל התפעול ב"סיטי באולינג". "בעיקר מנהלי סניף/משמרות, מלצרים, מדריכים וטבחים".
מחפשי עבודה בסיטי באולינג פתח תקווה, מתבקשים לשלוח קורות חיים לכתוב מייל: udi@pbowling.co.il. 

סיטי באולינג פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »