סיטי באולינג פתח תקווה - בקרוב הפתיחה

מתחם "סיטי באולינג" פתח תקווה צפוי להיפתח במהלך פברואר. גיוס העובדים בעיצומו

המקום, שעתיד לעשות מהפכה בתחום בילוי המשחקים בעיר, נמצא בשלבים מתקדמים לקראת השקה בעוד כחודש, לאחר עיכוב מסיבות שונות. מדובר על מתחם בשטח של כ-2500 מ"ר, שנמצא בבניין Y, במרכז המסחרי עמי ב.ס.ר סיטי, ברח' תוצרת הארץ 3 וכולל: באולינג, ביליארד, מכונות משחק – ואפילו מכוניות מתנגשות. בעלי המקום: "מחפשים עובדים מגיל 17 במגוון תפקידים".

לפני חצי שנה, במאי 2023, פרסמנו ראשונים על פתיחתו הצפויה של "סיטי באולינג", מתחם המשחקים הענק המוקם בפתח תקווה. אז, לפי התכניות, הוא אמור היה להיפתח כבר בחודשי קיץ 23 ומאז קיבלנו למערכת עשרות טלפונים של מתעניינים עם שאלה אחת: "מתי הבאולינג החדש נפתח?". אז כרגע אין תשובה סופית – אבל לפי ההתקדמות של העבודות במקום – זה יקרה במהלך פברואר.

צפו במה שהולך להיות בסיטי באולינג (מתוך פייסבוק מבלים בפתח תקווה)

2500 מ"ר - 12 מסלולי באולינג, 5 שולחנות ביליארד

הציפייה לפתיחה היא לא רק נחלת תושבי פתח תקווה והסביבה, שכרגע יש להם רק מתחם באולינג אחד,  אלא גם של עסקי הבילויים הרבים בסביבה, שכבר קיימים בעמי ב.ס.ר בסיטי, בשופ טיים וברח' השחם – שצפויים גם הם ליהנות מהתנועה שתגיע ל"סיטי באולינג", הנפרס על שטח של 2500 מ"ר – מה שהופך אותו לאחד ממתחמי המשחקים המקורים הגדולים בארץ.

בעלי המקום, אריק כהן ועומר בנו, שבבעלותם גם ה"סיטי באולינג" בראשון לציון, מכנים את המקום "פארק משחקים". חוץ מ-12 מסלולי באולינג מודרניים למבוגרים ולילדים עם תאורת ומסכי לד (אפשר לראות משחק כדורגל בתצוגת ענק – תוך כדי משחק באולינג) – במקום גם תמצאו חמישה שולחנות ביליארד מקצועיים.

סיטי באולינג פתח תקווה - צפוי להיפתח בעוד כחודש בכמי ב.ס.ר סיטי
סיטי באולינג פתח תקווה - צפוי להיפתח בעוד כחודש בכמי ב.ס.ר סיטי

מכוניות מתנגשות וקרוסלה

בנוסף, פארק המשחקים הענק גם כולל זירת מכוניות מתנגשות וקרוסלה חשמלית ("מיני טופ ספין"), שמתהפכת ב-360 מעלות ומיועדת לילדים עד גיל 12. ב"סיטי באולינג" תוכלו גם ליהנות ממשחקיית וידאו עם סימולטרים מכונות פרסים הפועלת באמצעות כרטיס חכם, המאפשר לצבור נקודות ולזכות במבחר מתנות מדלפק הפרסים.

במקום מבטיחים בר משקאות עשיר ומסעדה כשרה עם מגוון מנות – מה שיאפשר לכם לא לרק להגיע ולשחק- אלא גם לאכול. ב"סיטי באולינג" בונים בעיקר על הזמנות אירועים של ימי הולדת. ולשם כך נבנו במקום מתחמים המיועדים לכך – כמו חדר יום הולדת, בו יוגשו כיבוד, שתיה וטקס יום הולדת. בנוסף בונים על הזמנות לאירועי חברה לגיבוש, ימי כיף ואירועים מיוחדים לפרטיים ולחברות.

סיטי באולינג פתח תקווה - גם מכוניות מתנגשות ומשחקי וידאו
הצצה מבפנים: סיטי באולינג פתח תקווה - גם מכוניות מתנגשות ומשחקי וידאו. באדיבות: סיטי באולינג

מחפשים עובדים: "מגיל 16"

המגיעים ל"סיטי באולינג" צפויים ליהנות משעתיים חנייה חינם (לאלה הרוכשים מעל ל-100 ש"ח במתחם) בחניון התת קרקעי של ב.ס.ר סיטי – כשהגישה לבאולינג היא דרך מעליות החניות – לקומה השנייה, שם נמצא מתחם המשחקים. לרגל הפתיחה, ב"סיטי באולינג" פועלים בצורה אינטנסיבית לגייס עשרות עובדים, שיאיישו את התפקידים הרבים, הנדרשים למקום כדי לתפעל אותו ברמה הנדרשת.

"אנחנו מחפשים עובדים בגילאי 17 ומעלה", מסר לנו אודי גולדנסקי, מנהל התפעול ב"סיטי באולינג". "בעיקר מנהלי סניף/משמרות, מלצרים, מדריכים וטבחים".
מחפשי עבודה בסיטי באולינג פתח תקווה, מתבקשים לשלוח קורות חיים לכתוב מייל: udi@pbowling.co.il. 

סיטי באולינג פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading