מיצג טסלה

במוצ"ש: מיצג אורות של Tesla (טסלה) בפתח תקווה למען השבת החטופים

העיר פתח תקווה ממשיכה להתגייס למען השבת החטופות והחטופים המוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. במוצאי שבת הקרובה קהילת טסלה (Tesla) בישראל תקיים מיצג אורות מרהיב בחניון הציבורי ברחוב שחם בו יוארו שמי העיר . לכבוד האירוע, שיתקיים תחת המסר "מאירים את הדרך הביתה", נכתב והופק שיר מקורי ומרגש על ידי משה פרץ (MOZES).

אומנות התאורה על גבי רכבים נחשבת לחדשנית והבחירה במיצג מסוג זה היא במטרה לייצר תהודה בינלאומית לזעקת משפחות החטופים והחטופות. הפקת המיצג, כמו גם השתתפות בעלי הרכבים וצוות היוצרים, הינה בהתנדבות מלאה וכל מי שבעל רכב טסלה בארץ מוזמן להשתתף באירוע.

ככה זה נראה לפני 3 חודשים בפינלנד - במוצ"ש בפתח תקווה

@mikaeluhtio Hey @Darude, check our drone edit of this World Record in Finland | Tesla Light Show! 687 cars!! 🇫🇮 #dronelife #dronevideo ♬ original sound - Mikael

ראש העיר, רמי גרינברג, אמר: "עיריית פתח תקווה וכל המשתתפים התכנסו למטרה אחת – לזעוק את זעקת החטופים והחטופות, ולהאיר להם את הדרך הביתה! היוזמה של קהילת טסלה מכל הארץ היא מרגשת ומלאת כוונות טובות ולכן נרתמנו לסייע במידת האפשר".

יש לכם טסלה בפתח תקווה? תגיעו למיצג. צילום יח"צ באדיבות by

מי שיפיק את הפרויקט זו חברת הפקות התוכן B.y Group והבמאי הוא זוהר רבינוביץ. ארט דיירקטור של המיצג הוא כפיר גורגה ובהפקת התוכן ישתתפו דנה דיין, שירלי בארון, אמיר בלכר, שביט וליש
ויורם שטרית.

חניית הכורכר הציבורית ברח' השחם שתתמלא בטסלות. צילום: באדיבות עיריית פתח תקווה

החניון הציבורי בו יהיה המיצג ברח' השחם

הלו"ז המלא

התכנסות וסידור הרכבים למיצג: 19:00 – 20:30

סבבי מופעים: 20:30 – 22:00

סניף טסלה פתח תקווה על המפה

עוד ב-רכב ותחבורה

חניון שניידר פתח תקווה נפתח

צפו: החניון השני בגודלו בפתח תקווה נפתח היום בבית החולים שניידר (וידאו)

לא פחות מ-1500 מקומות חניה, מפוזרים על פני שבעה מפלסים, אמורים לשפר משמעותית את מצוקת החניה של בית החולים לילדים ושל המבקרים והעובדים בבית החולים בילינסון הצמוד לו. החניון החדש, שנבנה במשך שלוש שנים, למעשה מגדיל את חניון בית החולים פי שמונה. עלות החנייה היא אטרקטיבית יחסית לחניה של בתי חולים בערים אחרות – 25 ש"ח בלבד ליום שלם. צפו בביקור:

המשך קריאה »
כביש 471 ו-444 פתח תקווה

מחלצים פקק לפתח תקווה? נתיבי ישראל תתחיל בקרוב עבודות בכבישי 444 ו-471

לפי הדיווח, החברה הוציאה צו לתחילת העבודות, שצפויות להתבצע בקרוב בצומת נחשונים-מגדל אפק, שמדי בוקר חולפים בו אלפי מכוניות, כשרבות מהן שייכות לפתח תקוואים, או לכאלה שעובדים בעיר. לפי התכנון, יתווספו שני נתיבים נוספים על כביש 444 וכביש נתיב האצה בכביש 471. תושבי העיר, שעובדים בראש העין מתזמנים לפעמים שעה בעומס, במה שאמורה להיות נסיעה של כמה דקות. האם זה ישתנה?

המשך קריאה »
חניון ציבורי רחוב השחם פתח תקווה

בשורה לעובדים ולמבלים: עיריית פתח תקווה מכפילה את החניון הציבורי בשחם. העבודות החלו

אחד ממקומות החנייה הכי עמוסים בעיר, בדרך להתרחב בצורה משמעותית, במרכז העסקים והבילויים של רח' שחם. מתחם הכורכר, שאלפי מכוניות חונות בו מדי יום, יוסיף לשטחו מאות חניות נוספות, במטרה להקל על הצפיפות במקום שבכל יום רגיל משעה 9:00, כבר מפוצץ במכוניות של העובדים במשרדים. גם בלילות ובערבים, במיוחד של סופ"ש קשה למצוא מקום פנוי. העירייה: "פועלים לתת מענה חניה חינמי לתושבים".

המשך קריאה »
מכוניות חשמליות בפתח תקווה

עיר מחשמלת: יותר מ-13,000 מכוניות חשמליות נמכרו לפתח תקוואים מתחילת השנה

אם גם אתם שמתם לב לכמות הבלתי נגמרת של GEELY, ORA, TESLA, BYD, MG ועוד חשמליות על הכבישים שלנו – יש לזה גם אסמכתא. לפי נתוני משרד התחבורה, פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי תל אביב בכמות כלי הרכב החשמליים, שנקנו על ידי תושבי העיר – החל מינואר 2024. המיתון, המלחמה ומצב הרוח הלאומי – מסתבר שלא משפיעים על מי שרואה חשמלית על כבישי פתח תקווה – ורוצה גם אחת משלו.  

המשך קריאה »