מיצג טסלה פתח תקווה

צפו: כמעט שיא עולמי בפתח תקווה: כ-650 רכבי טסלה גדשו את החנייה ברחוב שחם

איזור הבילויים של פתח תקווה אירח אמש מיצג אורות ומוסיקה יוצא דופן מסוגו, ביוזמת קהילת טסלה ישראל ובשיתוף פעולה עם עיריית פתח תקווה במחווה לחטופים עם מסר אחד ברור: החזירו אותם הביתה. חובבי המכונית החשמלית הגיעו לעיר מכל קצוות הארץ במטרה לתמוך בהחזרת החטופים – ועל הדרך לשבור את השיא העולמי שעומד על 687 רכבים.

אומנם השיא העולמי של מיצג מכוניות טסלה – לא נשבר, אבל מי שהגיע אתמול בערב לרחוב שחם קיבל את חוויה יוצאת דופן, שתיזכר זמן רב. כ-650 מכוניות טסלה הגיעו לחניון הציבורי ברחוב השחם. התור לחניון החל להשתרך כבר ב-18:00 בערב ומי שלא היה בטוח עד כמה כבר נפוצה מכונית הטסלה בישראל – קיבל את ההוכחה הכי מוחשית לכך. 

הטכנולוגיה הייחודית של רכבי הטסלה איפשרה את המיצג יוצא הדופן על ידי הכנסת דיסק-און-קי ייחודי לכל רכב בנפרד. הדיסק און קי היה קובץ הפעלה של המיצג, שעם הפעלתו, החלה הספירה לאחור – עד שכל מכונית החלה לייצר אורות ומוזיקה משלה בתיאום מושלם עם האחרות.

צפו בסיקור האירוע (טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok כמעט שיא עולמי בפתח תקווה כ-650 רכבי טסלה גדשו את החניה ברחוב שחם אזור הבילויים של פתח תקווה ירח אמש ניצג אורות ומוזיקה יוצא דופן מסוגו ביוזמת קהילת טסלה ישראל ובשיתוף פעולה עם עיריית פתח תקווה במחווה את החטופים עם 10 אחד ברור החזירו אותם הביתה חובבי המכונית החשמלית הגיעו לעיר מכל קצוות הארץ במטרה לתמוך בהחזרת החטופים ועל הדרך לשבור את השיא עולמי שעומד על 687 רכבים #שחםפתחתקווה #bringthemhome #bringthemhome #tesla @עיריית פתח תקווה @טסלה ישראל Tesla Israel @טסלה ישראל ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

התוצאה: מיצג אור ומוזיקה שלא נראה כמותו בארץ ומסתבר שגם לא בעולם. המסר הוא Bring Me Home מילים שהדהדו בשיר טכנו מיוחד שהופק לאירוע על ידי היוצר MOZES. לרח' שחם הגיעו בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג וראש מנהל העסקים וההייטק בעירייה שלמה בנימין. קהילה טסלה ישראל פנתה לערים נוספות אך לבסוף החליטה לבחור בפתח תקווה היות ובה נמצא החניון הציבורי הגדול ביותר.

"ליבנו עם החטופים והחטופות וכולנו מייחלים לשובם במהרה", אמר גרינברג. "הלוואי והם שומעים את הקריאה של כולנו ומבינים עד כמה עם ישראל מתפלל לשובם. אני מודה לכל השותפים שפעלו בהתנדבות מלאה במיצג המרגש ותודה לקהילת טסלה – בעלי/ות רכבי טסלה מכל הארץ שבאו לפתח תקווה והשתתפו באירוע המרגש והראשוני מסוגו בארץ".

 

כ-650 רכבי טסלה הגיע למיצג
כ-650 רכבי טסלה הגיע למיצג

על כל האירוע ניצח זוהר רבינוביץ' הבמאי, מקהילת טסלה ישראל ומחברת "by group הפקות תוכן", שמשרדיה ברח' המגשימים פתח תקווה – שגם הוא נמנה עם קהילת טסלה ישראל. "זה אחד מהפרוייקטים המרגשים שיצרנו", אמר רבינוביץ' לפתח תקווה NEWS. "בעיקר מעצם ההתגייסות של היוצרים והמפיקים – ומעל הכל, קהילת טסלה ישראל – כולם בהתנדבות מלאה למען הנקודה הכואבת כל כך של כולנו – לייצר תהודה לזעקת החטופים והחטופות.

רבינוביץ' גם התייחס לאתגר הטכנולוגי לייצר קומפוזיציה המורכבת מ-700 רכבים. "לכל רכב היה תפקיד מדויק ברמת הפיקסל בתמונה הכללית. לחבר תמונה לתוכנה לסאונד, זה אתגר קריאטיבי וטכנולוגי – ואני גאה בכולנו שהצלחנו להביא את הדבר הזה לידי מימוש. רגע השיא מבחינתי היה לראות את כל תאורות הרכבים יוצרים את דגל ישראל ואני מקווה שהצלחנו ולו במעט להאיר את הדרך הביתה לכל החטופים והחטופות".

תמונה פותחת באדיבות העירייה

עוד ב-רכב ותחבורה

חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading