אירוקה פתחה סניף במרכז רום פתח תקווה, אם המושבות החדשה – ויוצאת במבצעים חדשים

רשת המשקפיים הותיקה, שנרכשה לפני שנה על ידי סופר פארם, מוסיפה בעיר חנות שלישית בנוסף לאלו הקיימות בקניון הגדול ובקניון סירקין. מאז הרכישה, הקונספט של הסניפים מעט שונה – הרבה יותר בוטיקים, מצומצמים, אך עדיין עם מבחר גדול של משקפי שמש ומשקפי ראיה של מותגים שונים ובמחירים מגוונים. המבצעים הבולטים במצאנו: טום פורד ב-50% הנחה ו-1+1 על כל משקפי הראייה.

למרכז רום פתח תקווה ברח' יעל רום 8, נוספה החודש חנות חדשה: סניף של רשת מותגי המשקפיים – אירוקה, או בשמה החדש "אירוקה ביי סופרפארם" Erroca By SuperPharm. החנות, כמו כל העסקים שבמתחם, נשענת על הטראפיק שצפוי להגיע אליה מהלוקיישן המרכזי – על כביש גיסין, בשכונות אם המושבות החדש ונווה גן צפון, בואכה שכונת קרול. חמש דקות מהרכבת הקלה בפינסקר.

משקפי טום פורד ב-1000 ש"ח במקום 2000 ש"ח - רק באירוקה מרכז יעל רום אם המושבות החדשה פתח תקווה

בין 300 ל-3000 ש"ח משקפיים

החנות נפתחה במהירות בזק, פחות מחודשיים הקמה והכנה – לאחר שנכנסה במקום חנות התבלינים שהייתה במקום לפני. החנות קטנה ומכילה מבואה צרה שבמבט סיבובי אחד מאפשר לראות את כל המוצרים, שמורכבים מקולקציות שונות של מותגים – משקפי שמש וראייה. במחירים נעים בערך בין 300 ל-3000 ש"ח עבור משקפיים – כשמה שבעיקר עושה את ההבדל זה השם. שם המותג, כמובן.

30 ו 40 אחוז הנחה על משקפי מותגים באירוקה יעל רום פתח תקווה

1000 במקום 2000 ש"ח - רק בסניף החדש

באירוקה פתח תקווה תמצאו מותגי מקפי ראייה ושמש, כמו: רוברטו קוואלי, נועה קירל, טומי הילפיגר, UNIC, ורסאצ'ה, מארק ג'ייקובס, פראדה, ריי-באן, GIGI, GUCCI, סלין, קול ריי, דיוויד בקהאם, דולצ'ה אנד גוואנה ועוד. לרגל פתיחת חנות אירוקה אם המושבות, הרשת יצאה במבצע ייחודי רק לסניף זה – משקפי שמש טום פורד לנשים במחירים של 50% הנחה (טווח המחירים נע בערך בין 1000 ל-2000 ש"ח לפני הנחה).

אירוקה פתח תקווה - 1+1 על משקפי הראיה

בדיקת ראייה - במקום

בנוסף, תמצאו באירוקה אם המושבות פתח תקווה גם מבצעים של 30 עד 40 אחוז עבור שאר המותגים. אם תרכשו משקפי ראייה, תוכלו לקבל בחינם משקפי ראייה נוספים בדגמים ומותגים שונים. בחנות יש חדר בדיקת ראייה. טלפון החנות הוא 077-8887584 ושעות הפתיחה הם בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-21:00 וביום שישי מ-9:00 עד 14:00. חניה קרובה בחניון העילי והתת קרקעי של מרכז רום (שעתיים ראשונות חינם).

אירוקה פתח תקווה אם המושבות על המפה

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »