אירוקה פתחה סניף במרכז רום פתח תקווה, אם המושבות החדשה – ויוצאת במבצעים חדשים

רשת המשקפיים הותיקה, שנרכשה לפני שנה על ידי סופר פארם, מוסיפה בעיר חנות שלישית בנוסף לאלו הקיימות בקניון הגדול ובקניון סירקין. מאז הרכישה, הקונספט של הסניפים מעט שונה – הרבה יותר בוטיקים, מצומצמים, אך עדיין עם מבחר גדול של משקפי שמש ומשקפי ראיה של מותגים שונים ובמחירים מגוונים. המבצעים הבולטים במצאנו: טום פורד ב-50% הנחה ו-1+1 על כל משקפי הראייה.

למרכז רום פתח תקווה ברח' יעל רום 8, נוספה החודש חנות חדשה: סניף של רשת מותגי המשקפיים – אירוקה, או בשמה החדש "אירוקה ביי סופרפארם" Erroca By SuperPharm. החנות, כמו כל העסקים שבמתחם, נשענת על הטראפיק שצפוי להגיע אליה מהלוקיישן המרכזי – על כביש גיסין, בשכונות אם המושבות החדש ונווה גן צפון, בואכה שכונת קרול. חמש דקות מהרכבת הקלה בפינסקר.

משקפי טום פורד ב-1000 ש"ח במקום 2000 ש"ח - רק באירוקה מרכז יעל רום אם המושבות החדשה פתח תקווה

בין 300 ל-3000 ש"ח משקפיים

החנות נפתחה במהירות בזק, פחות מחודשיים הקמה והכנה – לאחר שנכנסה במקום חנות התבלינים שהייתה במקום לפני. החנות קטנה ומכילה מבואה צרה שבמבט סיבובי אחד מאפשר לראות את כל המוצרים, שמורכבים מקולקציות שונות של מותגים – משקפי שמש וראייה. במחירים נעים בערך בין 300 ל-3000 ש"ח עבור משקפיים – כשמה שבעיקר עושה את ההבדל זה השם. שם המותג, כמובן.

30 ו 40 אחוז הנחה על משקפי מותגים באירוקה יעל רום פתח תקווה

1000 במקום 2000 ש"ח - רק בסניף החדש

באירוקה פתח תקווה תמצאו מותגי מקפי ראייה ושמש, כמו: רוברטו קוואלי, נועה קירל, טומי הילפיגר, UNIC, ורסאצ'ה, מארק ג'ייקובס, פראדה, ריי-באן, GIGI, GUCCI, סלין, קול ריי, דיוויד בקהאם, דולצ'ה אנד גוואנה ועוד. לרגל פתיחת חנות אירוקה אם המושבות, הרשת יצאה במבצע ייחודי רק לסניף זה – משקפי שמש טום פורד לנשים במחירים של 50% הנחה (טווח המחירים נע בערך בין 1000 ל-2000 ש"ח לפני הנחה).

אירוקה פתח תקווה - 1+1 על משקפי הראיה

בדיקת ראייה - במקום

בנוסף, תמצאו באירוקה אם המושבות פתח תקווה גם מבצעים של 30 עד 40 אחוז עבור שאר המותגים. אם תרכשו משקפי ראייה, תוכלו לקבל בחינם משקפי ראייה נוספים בדגמים ומותגים שונים. בחנות יש חדר בדיקת ראייה. טלפון החנות הוא 077-8887584 ושעות הפתיחה הם בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-21:00 וביום שישי מ-9:00 עד 14:00. חניה קרובה בחניון העילי והתת קרקעי של מרכז רום (שעתיים ראשונות חינם).

אירוקה פתח תקווה אם המושבות על המפה

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading