כאן הוקם לאונג' עופר פתח תקווה

270 מיליון ש"ח: מליסרון דיווחה על 4 חוזי ענק של השכרת משרדים בפתח תקווה

קבוצת הנדל"ן המסחרי הציבורית, שבבעלותה פארקי ההייטק, עופר EAST & WEST, סגרה עם פתיחת 2024 על המשך חוזי השכרה של כ-30 אלף מ"ר שטחי משרדים מול החברות Nanox ,Kyndryl, פלאפון ו-Marvell. מליסרון הצליחה לשמר את החברות במתחם שלה, זאת למרות התחרות ההולכת והגוברת בשוק נדל"ן המשרדים בפתח תקווה. החוזים כוללים גם תקופות אופציות להמשך.

קבוצת מליסרון יכולה לחייך ואולי גם לנשום לרווחה לאחר שהצליחה לסגור המשך חוזי השכרת משרדים בפתח תקווה בהיקף של 270 מיליון ש"ח. החוזים הם מול חברות גדולות ומבוססות, שממוקמות בפארק עופר EAST & WEST בכניסה לעיר, סמוך לכביש 4, ברח' שמלצר/דרך אם המושבות 94. הדיווח של החברה, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, מחזק את כוחו של מתחם המשרדים, הכולל שמונה מבנים ומכיל כ-150 אלף מ"ר.

המשרדים של פלאפון בפארק עופר של מליסרון. סגרו לעוד 7 שנים

Kyndryl, Marvell, Nanox ו-פלאפון - נשארות בפתח תקווה

לפי הדיווח, חברת פלאפון, שהעבירה את משרדיה הראשיים מגבעתיים לפתח תקווה לפני כחמש שנים, חידשה את חוזה השכירות בפארק לשבע שנים נוספות בשטח של כ-15,500 מ"ר. חברת הטכנולוגיה הרפואית Nanox תמשיך לשכור משרדים בפארק עופר בשטח של כ-3,100 מ"ר למשך חמש שנים עם אופציה לחמש נוספות.

חברת טכנולוגיית המידע הבינלאומית Kyndryl, תמשיך לשכור משרדים בשטח של כ-1,540 מ"ר לחמש שנים עם שתי אופציות בנות שלוש שנים כל אחת. חברת Marvell טכנולוגיות הבינלאומית, המייצרת מוצרי אחסון, תקשורת ומוליכים למחצה, תשכור משרדים בשטח של כ-8,200 מ"ר למשך 10 שנים בתוספת אופציה להארכה לחמש שנים נוספות). הצפי לאכלוס הוא ברבעון השני של 2024.

הכניסה לפארק עופר פתח תקווה WEST
הכניסה לפארק עופר פתח תקווה WEST

מיקום אסטרטגי

הפארקים של מליסרון ממוקמים בצומת הרחובות שלמה שמלצר והפסגות בקריית אריה, בסמוך לצירי תנועה ראשיים (כביש 4 וכביש 5), במרחק של 500 מטרים מתחנת הרכבת הקלה (הקו האדום) וכקילומטר מתחנת רכבת ישראל. בפארקים ממוקמים משרדיהן של מגוון חברות הייטק מובילות, מסעדות, חנויות ונותני שירותים שונים. מליסרון היא גם בעלת קניוני עופר בפתח תקווה – הקניון הגדול וקניון סירקין.

"גם בתקופה מאתגרת זו", מסר שי וינברג, משנה למנכ"ל ומנכ"ל פעילות ייזום נדל"ן ומשרדים של מליסרון. "אנו מצויים במשאים ומתנים על שטחים בהיקפים גדולים מול חברות מובילות בענפים שונים במשק ובהייטק בפרט".

שי וינברג, משנה למנכ"ל ומנכ"ל פעילות ייזום נדל"ן ומשרדים של מליסרון.
שי וינברג, משנה למנכ"ל ומנכ"ל פעילות ייזום נדל"ן ומשרדים של מליסרון (צילום: רמי זרנגר)

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »