נארס NARS פתח תקווה

צפו: נארס (NARS), מותג מוצרי האיפור, פתח סניף חדש בקניון הגדול בפתח תקווה

רשת מוצרי האיפור נחתה במקום הכי מסחרי בעיר וכבר אתמול (מוצ"ש), החנות הייתה מלאה בלקוחות מכל הגילאים, שבאו לבדוק את הסחורה החדשה – ועל הדרך גם לקבל איפור ממאפרת מקצועית. זהו הסניף החמישי של המותג, בגודל 62 מ"ר עם עיצוב חדשני, שהושקעו בו 1.5 מיליון ש"ח. למרות חנויות רבות של איפור וטיפוח בקניון – ב-NARS ממש לא חוששים מהתחרות. מוצרים ומחירים – בפנים.

טרנד האיפור המקצועי צבר תאוצה בשנים האחרונות, הרבה הודות לכוכבות רשת מובילות דיעה בתחום היופי, שגם על הדרך ממליצות על המוצרים הכי טובים בשוק, תוך כדי הדגמה. NARS, מותג בינלאומי אמריקאי בן 30 שנה, נכנס ביולי 2022 לסניף התל אביבי בקניון רמת אביב – ובפחות משנה וחצי התרחב לעוד ארבעה סניפים. חוץ מהפתח תקוואי, גם בראשון לציון, חיפה וירושלים. המותג הפך לשם דבר בקרב קהל חובבות האיפור, במיוחד בגילאים 25-35.

מה קורה ב NARS (נארס) פתח תקווה? צפו בוידאו ממוצ"ש (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok מותג האיפור נארס nars פתח חנות חדשה בקניון הגדול בפתח תקווה קפצנו לבקר. #nars #איפורמקצועי #איפור #פתחתקווה #הקניוןהגדול @הקניון הגדול @Nars_Queen👩‍⚕️💉🩺 ♬ Chill Vibes - Tollan Kim

איפור לפני אירוע ב-300 ש"ח בלבד


NARS (נארס) פתח תקווה עשו בשבוע שעבר השקה מצומצמת למוזמנים בלבד ואת הטראפיק החזק ביותר הם קיבלו אמש במוצאי שבת, כשמאות לקוחות, רובן נשים כמובן, פקדו את החנות ובחנו את המוצרים של המותג. "הייתה דרישה חזקה מצד תושבי פתח תקווה והסביבה – לפתוח גם בפתח תקווה", אמרה לנו בסניף מנהלת השיווק של הרשת, נוי שטרית. "יש פה אוכלוסיה שמחפשת איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר".

בקניון הגדול יש עשרות חנויות ומותגי קוסמטיקה וטיפוח, שמתחרים ביניהם, אבל גם משלימים אחד את השני. המתחרה הבולט ביותר של נארס בקניון הגדול הוא סניף של הרשת Bobby Brown (בובי בראון), שנמצא ממש ממול. כמו בובי בראון, גם ב-NARS מציעים חוויה שהיא יותר מקנייה וכוללת גם איפור ערב מקצועי לפני אירוע, שניתן לנשים ב-300 ש"ח בלבד (בתיאום מראש), המוחזרים במוצרים. בכ-15% פחות מהמתחרים ממול.

NARS נארס פתח תקווה - הקופה עבדה במוצ"ש שעות נוספות
NARS נארס פתח תקווה - הקופה עבדה במוצ"ש שעות נוספות

שלושת המוצרים המומלצים של ב-NARS פתח תקווה

בנארס מציעים, לדבריהם, מחירים תחרותיים, בטח ביחס לאיכות של המוצרים. כששאלנו בחנות מה הם שלושת מוצרי האיפור, שהכי שווה לשים עליהם את העין (תרתי משמע), קיבלנו את השלישיה: RADIANT CREAMY CONCEALER (קרם קונסלייר) ב-140 ש"ח, AFTERGLOW LIQUID BLUSH (סומק) ב-155 ש"ח, LIGHT REFLECTING SETTING POWDER (פודרה) ב-175 ש"ח.

את כל המוצרים והמחירים אפשר למצוא בחנות האונליין של המותג – וממנה גם אפשר להזמין, אבל ב-NARS ממליצים לכל תושבי פתח תקווה והסביבה, להגיע לסניף בקניון הגדול ולהרגיש את המוצרים מקרוב. בחנות מסתובבות מאפרות מקצועיות, שתפקידן לאפר ולהסביר איך לאפשר – וגורמות לנארס פתח תקווה להרגיש הרבה יותר מעוד חנות איפור. אגב, בנארס מחפשים עוד מאפרות מקצועיות לצוות – אז מי שמחפשת עבודה בתחום – מומלץ שתגיע לפגישה בחנות. 

השקיעו בעיצוב NARS פתח תקווה

טווח המחירים נע בין 95-250 ₪ במחירים אשר ברובם המכריע זהים למחירי המותג באירופה.

יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות:

פתיחת חנויות המותג חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג בקרב הישראלים, שבמשך שנים נהגו לרכוש את מוצריו בחו״ל ומאז הגעתו לארץ יכולים ליהנות משירות מקצועי ע"י מאפרים מקצועיים ולקבל התאמות איפור אישיות ומדויקות.

פתיחת חנות נוספת של המותג מעידה על החוסן הלאומי של ישראל גם בתקופה הקשה הזו, ואנו סמוכים ובטוחים שהחנות החדשה תתרום יחד עם שאר העסקים בישראל להבטחת המשך הצמיחה של הכלכלה הישראלית.

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "כחלק מהאסטרטגיה של עופר הקניון הגדול להכניס תמהיל של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים ונחשקים, אנו שמחים וגאים על כניסתו של מותג האיפור הבינלאומי NARS זוהי בשורה לתושבי פתח תקוה והסביבה שנפתחת חנות חווייתית המשלבת ניחוח של חו"ל, בה ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של מוצרי איפור מהטובים בעולם".

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading