רויאל טובקו פתח תקווה עמי ב.ס.ר סיטי

רויאל טובקו מתחזקת בפתח תקווה: פתחה סניף בחיים עוזר. עמי ב.ס.ר סיטי בדרך

רק לפני כשבועיים רשת מוצרי העישון פתחה את הסניף הראשון שלה במרכז העיר, חיים עוזר 23, וכבר התבשרנו שבעוד מספר שבועות, צפויה להיפתח חנות נוספת ברח' תוצרת הארץ 3 – וכבר נתלה במקום שלט מאיר עיניים, שמבשר על הפתיחה הקרובה. ברשת מבטיחים: "מי שיגיע לחנויות יימצא מגוון ענק לכל מוצרי העישון, כולל מוצרים בלעדיים, שתמצאו רק אצלנו".

חנויות העישון בפתח תקווה זוכות לסוג של עדנה בשנים האחרונות ועדות לכך היא פתיחת סניף ארבע ועשרים ברוטשילד לפני שנה וחצי, שהצטרף לחנויות ותיקות יותר כמו בבר ONLY HOOKAH בבר כוכבא, פוג בוטיק בפינסקר, סמוקי ברח' הברון הירש ועוד חנויות נוספות – שרובן נמצאות במרכז העיר. למרות שכמו בכל העולם המערבי, אחוז המעשנים בישראל יורד עם השנים, אבל התפתחות הליגליזציה והיעדר האכיפה של משתמשי הקנאביס – הביא לכך שיש ביקוש למוצרי עישון טובים ואיכותיים.

רויאל טובקו פתח תקווה - הסניף ברח' חיים עוזר פתח תקווה
רויאל טובקו פתח תקווה - הסניף ברח' חיים עוזר פתח תקווה

רויאל טובאקו הוא המותג הראשון שפותח שני סניפים בעיר, כשהסניף בעמי ב.ס.ר סיטי צפוי למשוך אליו טראפיק גבוה בגלל המרכזיות של המקום, שהומה מבלים בעיקר בלילות חמישי ומוצאי שבת (בערב שבת וביום שבת החנות תהיה סגורה – כמו כל מתחם עמי ב.ס.ר סיטי). בינתיים עוד אין תאריך פתיחה, אבל לדברי יניב גוזלן, מבעלי הרשת – זה יקרה בשבועות הקרובים.

 

המוצרים ברויאל טובקו ברח' חיים עוזר. הכל יגיע גם לעמי ב.ס.ר סיטי
המוצרים ברויאל טובקו ברח' חיים עוזר. הכל יגיע גם לעמי ב.ס.ר סיטי

גוזלן מבטיח שברויאל טובקו פתח תקווה עמי ב.ס.ר סיטי יהיה אפשר למצוא מגוון מוצרים רחב, כשחלק מהמוצרים מיובאים באופן בלעדי. גוזלן בחר לציין ארבעה מוצרים שאטרקטיביים מבחינת המחיר: 15 יחידות של כל סוגי ניירות הגלגול לטבק ב-10 ש"ח, 8 פילטרים לגלגול כל הסוגים ב-10 ש"ח, אוסבי גדול 4 ב-20 ש"ח וארבעה מצתי קליפר ב-10 ש"ח.

רויאל טובקו פתח תקווה עמי ב.ס.ר סיטי על המפה

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading