אנה זק בסניף סקארה SACARA בקניון הגדול

צפו: אנה זק כיכבה באירוע השקה מתוקשר של סקארה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

עשרות מוזמנים הגיעו להשקה המושקעת למוזמנים בלבד, כשאת תשומת הלב העיקרית משכה הזמרת הפופולארית, הפרזנטורית של רשת האיפור, שחנכה באירוע את פתיחתה של חנות קונספט ייעודית לפורים עם למעלה מ-10,000 מוצרי איפור בהשקעה של 500 אלף ש"ח. באירוע נכחו בעלי ומנהלי החנות והרשת ומפורסמים נוספים, ביניהם: בר ברימר, מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

לפני קצת יותר משנה (פברואר 2023), היינו הראשונים לדווח על פתיחת הסניף הענק של סקארה (SACARA) בקניון הגדול. האירוע שהתקיים הבוקר, הוכיח לא רק עד כמה מותג האיפור חזק עסקית ומושך אליו תושמת לב אלא גם עד כמה חשוב הסניף של הקניון הגדול לרשת, המונה 84 סניפים ברחבי הארץ. "זהו סניף הדגל שלנו", אמר לנו באירוע יעקב גולברי, מבעלי הרשת. "זה היום הכי יפה והכי גדול שלנו".

צפו בקטעים מהאירוע: מתוךף טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok אנה זק בהשקת חנות פורים של סקארה בקניון הגדול פתח תקווה @ueejepmhzu2 @anna.zak ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בר ברימר: "הרבה זמן לא הייתי בקניון הגדול. מרגש".

האירוע המושקע התקיים לרגל הרשת חנות הפופ-אפ לפורים, שנפתחה בהשקעה של חצי מיליון ש"ח, כולל עיצוב מושקע עם קורי עכביש ענקיים על התקרה (לא אמיתיים, כמובן). לצד העיצוב, הרשת פתחה ליין ענק של כ-10,000 מוצרי איפור, טיפוח, ואביזרים ייעודיים לחג הפורים לכל הגילאים. אבל אם נהיה אמיתיים, מה שיותר עניין את באי האירוע זה אבק הכוכבים של אנה זק, אבל גם של הדוגמן בר ברימר, שהצטלם לקמפיין פורים של המותג.

ברימר, פתח תקוואי מבטן ולידה, דוגמן וכוכב הילדים מסדרת "הכפולה", סיפר על התחושה שלו לייצג את סקארה ואת הסניף בפתח תקווה בפרט: "האמת, שלא יצא לי להיות בקניון כמה שנים טובות", הודה. "אבל, כאדם שגדל בפתח תקווה והתחנך בפתח תקווה, בשבילי פתאום לראות אותי בכל הקניון ובחנות של סקארה – זה מאוד מרגש". כוכבי ילדים/רשת נוספים שנצפו באירוע: מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

בר ברימר הפתח תקוואי עם מעריצה
בר ברימר הפתח תקוואי עם מעריצה

נלך על דם נוזלי מלאכותי?

סקארה SACARA (פתח תקווה) משתרעת על שטח של כ-170 מ"ר ותהפוך במשך חודש מרץ לחנות קונספט, שעוצבה ונוצרה במיוחד לחג הפורים, והיא תפעל לקהל הרחב עד אחרי החג – ה- 30.3.2024. החנות עוצבה ונבנתה על ידי המעצבת אמילי נוי בן חיים, לפי קונספט סקארה לפורים 2024: עכביש ועכבישה, שמש וירח, גלקסיה, ומראה נערת הזוהר.

החנות תשיק מאות מוצרים חדשים וטרנדיים לפורים, ביניהם: פלטות איפור, מוצרי טיפוח, צבעי פנים וגוף, עפרונות זוהרים, גליטרים בתפזורת, מארזי שבלונות לאיפור פנים, עדשות צבעוניות לעיניים, מדבקות אבנים מיוחדות לפנים ולגוף, קולקציית תכשיטים לתחפושות, דם נוזלי מלאכותי, קשתות לשיער, כובעים, מוצרי ציפורניים, מברשות איפור לפנים ולגוף ועוד.

אנה זק בסקארה פתח תקווה - משכה את תשומת הלב
אנה זק בסקארה פתח תקווה - משכה את תשומת הלב

מסקרות צבעוניות ב-10 ש"ח בלבד

בין הקולקציות החדשות ניתן למצוא: קולקציית מסקרות צבעוניות ב – 10 ₪ בלבד, ג'ל נצנצים ב – 8 גוונים ססגוניים ב – 15 ₪ , פלטת קרם מקצועית לאיפור פנים וגוף הכוללת 12 גוונים ב – 59.90 ₪, קולקציית שפתונים במגוון גוונים מטאלים ב 9 ₪ בלבד, מדבקות אבני יהלומים לקישוט הפנים והגוף ב 15 ₪, פלטת איפור מינרלי מקצועי לפנים ולגוף במחיר: 39.90 ₪ ועוד.

סקארה פתח תקווה פתוחה לקהל הרחב בימים א' עד ה' בין השעות 09:30 – 22:00 וביום ו' בין השעות 09:30-16:00 ומוצאי שבת בין 20:20-23:00

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading