קרקס פלורנטין פתח תקווה

מופע הפתיחה "סופר-הירו'ס 2" של קרקס פלורנטין יתקיים בפורים בפתח תקווה

סיבוב ההופעות ברחבי הארץ ייפתח אצלנו (שישי, 22.3, 14:30) באוהל הקרקס על דרך המושבות (רח' שלמה שמלצר) מול אצטדיון "שלמה ביטוח" ויכלול אחריו שתי הופעות נוספות בפסח (ב-26.4 וב-28.4). לדברי ההפקה, מדובר במופע חדש וכובש, שצפוי להעלות חיוך על השפתיים של הרבה ילדים והורים. המופע מוקדש לזכרו של לזכרו של הצנחן סמ"ר שחר פרידמן, שנפל בקרב בעזה.

לפני שנה וחצי (אוגוסט, 2022), דיווחנו לכם לראשונה על פתיחתו של אוהל קרקס פלורנטין בפתח תקווה. הקרקס, הגיע אז לראשונה לפתח תקווה, לאחר שזכה להצלחה בערים אחרות בישראל. למרות חבלי לידה מורכבים בפתיחה, הגיעו לצפות במופעים של הקרקס אלפים רבים של תושבי פתח תקווה והסביבה. הציפייה היא שלקראת פורים ופסח המתקרבים, הורים רבים ירשמו ביומן שלהם את המופיעים שיתקיימו בפתח תקווה.

מופעים בפורים - וגם בפסח

המופע "סופר הירו'ס 2" (Super Heroes 2) יוצא לסיבוב הופעות ברחבי הארץ. חוץ מפתח תקווה, שם יהיה מופע הפתיחה, הקרקס גם ינדוד לתל אביב, ירושלים, קריית מוצקין, כרמיאל, נתניה, ראשון לציון ועוד במופעים שיחלו ב-22 למרץ 2024 (פתח תקווה, 14:30, יום שישי לפני פורים) ועד ה-28 לאפריל 2024 -במופע שמתאים לכל המשפחה.

"כשהכל נראה חסר סיכוי, החיוך, האהבה והמוזיקה בסכנה, אומני הקרקס, גיבורי העל שלנו מתגייסים להציל את העולם", מתאר את קונספט המופע, הבמאי ניר דב קפלן. "המופע החדש הוא שילוב מרגש ומסעיר המחבר בין עולמות האקסטרים ויוצר חוויה גדולה ואינטראקטיבית עם הקהל. המופע משלב וידאו תלת ממדי, תאורה ואפקטים סְפֶּקְטָקוּלָרִים וכמובן מסר חינוכי המשולב בשפה קרקסית נגישה".

קרקס פלורנטין -פתח תקווה

המופע מוקדש לזכרו של שחר פרידמן ז"ל

קפלן מבקש להקדיש את העלאת המופע לזכרו של הצנחן סמ"ר שחר פרידמן י"ד שנפל בקרב בעזה והותיר, בצוואתו, לדבריו, מורשת של שמחה אהבת הזולת ועולם טוב יותר: "תחייכו, תשאפו לגרום לכל אדם בכם יפגוש לחייך גם, תהיו פתוחים ותנסו תמיד להשתפר, דעו כי המידה הגדולה ביותר, שיכולה להיות לאדם היא היכולת לשמח אדם אחר". בסוף כל מופע יחלקו כוכבי הקרקס מתנה לכל ילד משחק סולמות ונחשים אשר עוצב לזכרו של פרידמן. 

אורך המופע סופר הירו'ס 2 פתח תקווה של קרקס פלורנטין הוא 90 דקות וכולל הפסקה של 15 דקות. ללוח המופעים המלא. כרטיסים באתר לאן

תאריכים:

  1. 22.3.24 אוהל הקרקס פתח תקווה, 14:30
  2. 26.4.24 אוהל הקרקס פתח תקווה 14:30, 16:30
  3. 28.4.24 אוהל הקרקס פתח תקווה 16:00, 18:00

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading