חלי פרידמן, ליאה צור, אור כרוזים, גלית כספי, בטי שרייבר

טד נשי: מיזם "She Ted – נשים מדברות חדשנות" ייפתח ביום שני הבא בפתח תקווה

המרכז לחדשנות, שפתחה העירייה לפני מספר חודשים במגדלי ב.ס.ר סיטי, יארח בתחילת שבוע הבא (18.3, שעה 18:30) את הפורמט, המורכב משלושה מפגשים לאורך השנה על טהרת המין הנשי, בו יועברו הרצאות מעוררות השראה, בסגנון מותג הועידות TED. במפגש הראשון, שצפוי להתקיים מול כ-130 נשים, יתקיימו הרצאות קצרות של חמש דמויות נשיות מעוררות השראה, כל אחת מעולם תוכן אחר.

כסוג של שובל לאירועי יום האישי הלאומי והבינלאומי, צפוי לנו בעוד פחות משבוע, אירוע ייחודי – אותו יזמה והגתה רחל אלון, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות. ה"טד הנשי" (She Ted) יכלול ארבע הרצאות של:

חלי פרידמן

מנכ״לית ומייסדת יהל – קתדרה ללימודי בכירים ויושבת ראש עמותת ׳פני״ם חדשות׳ – פרלמנט נשים ישראליות ומנהיגות. פרידמן היא מרצה למנהל עסקים, ממשל ופוליטיקה דירקטורית בארץ ובחו״ל.

ליאה צור

בעלים ומנכ״לית חברת ייעוץ והכשרה לניהול סיכונים וסייבר, שנבחרה לאחרונה למועצת העיר מטעם רשימת "התחדשות" של ראש העיר רמי גרינברג. צור היא מרצה באקדמיה ופעילה חברתית לקידום נשים לתפקידי מפתח בחברה.

ד״ר בטי שרייבר

חוקרת ומרצה בתחום יישומים טכנולוגיים לאנשים בעלי הפרעות בקשב ובלמידה. ראש התכנית לתואר שני M.Ed בטכנולוגיה בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. חוקרת ומרצה בסמינר הקיבוצים בתחום יישומים טכנולוגיים בלמידה ובהוראה.

אורה כורזים

יושבת ראש ויצו ישראל. ממייסדי העמותה לחיילים בודדים על שם מייקל לוין בירושלים. פעילה חברתית, וחברה בהנהלה של עמותת ״הרוח הישראלית״. בנוסף, כרוזים מתנדבת בכפר הנוער ״הדסה נעורים״.

גלית כספי

מומחית להון אנושי, מנכ"לית לשעבר של חברת פילת. בעלת היכרות רבת שנים עם עולמות התעסוקה וניהול המשאב האנושי, במגוון תפקידים ניהוליים וייעוציים.

המרכז לחדשות פתח תקווה - מגדלי ב.ס.ר סיטי
המרכז לחדשות פתח תקווה - מגדלי ב.ס.ר סיטי

"פעילות She Ted תאפשר שיח פתוח ובטוח בין נשים"

לאחר ההרצאות צפוי להתקיים שיח בקבוצות בנושא אתגרים העומדים בפני הקהילה הנשית, בנות צעירות ונשים בוגרות, וכיצד חשיבה חדשנית וטכנולוגיה יכולות לצמצם את אותם פערי אתגרים ולסלול דרכי חשיבה חדשים. המפגש השני (שיתקיים במועד שעדיין לא ידוע) יעסוק בעשייה של חדשנות והמפגש השלישי יעסוק באופן בו נערות ונשים משפיעות על חדשנות.

לפי העירייה, במהלך מפגשים אלה, תיווצר קבוצת נשים מגילים שונים, מתחומי עיסוק שונים וממרחבי עשייה מגוונים, והיא למעשה תהיה הקבוצה שתוביל חשיבה חדשנית ועשייה מגוונת בעולם החדשנות והטכנולוגיה בעיר.

המרכז לחדשנות פתח תקווה - מגדלי ב.ס.ר סיטי
המרכז לחדשנות פתח תקווה - מגדלי ב.ס.ר סיטי

"חודש האישה שם זרקור על הפעילות שאנו מקדמים להעצמה נשית ולשוויון מגדרי", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "פעילות She Ted תאפשר שיח פתוח ובטוח בין נשים ותהווה פלטפורמה לקידום מיזמים וצמצום פערים בדגש על עולמות החדשנות והטכנולוגיה".

העירייה גם מדווחת, שביוזמת המשרד לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות, תפתח לראשונה תכנית הכשרה למובילי ומובילות חדשנות מולטי דיספלינארית, המיועד המאפשרת העמקה בעולמות היזמות והחדשנות וקבלת כלים להבנה ויישום. התכנית Innovate to Lead תתקיים במסגרת שיתוף פעולה של הבית לחדשנות – עיריית פתח תקווה וחברת Open Valley.

אירוע אנשי העסקים הנבחרים של פתח תקווה - שנערך בינואר 2024 במרכז לחדשנות פתחת תקווה
אירוע אנשי העסקים הנבחרים של פתח תקווה - שנערך בינואר 2024 במרכז לחדשנות פתחת תקווה
3 התמונות הראשונות - באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading