קרב בין ענקיות הקונסולות: פלייסטיישן או אקסבוקס- מה עדיף?

זוהי שאלת הגילאים שחילקה גיימרים במשך עשרות שנים. כולנו רוצים להיות חלק מהצוות הטוב ביותר כדי שנוכל להתפאר בזה מול אנשים אחרים, אבל מה אם שתי הקונסולות היו טובות בעצם? האם יש תשובה חד משמעית לאיזו קונסולה שולטת? האם עליכם להימנע משניהם כמו המגפה ולהשיג לעצמכם את אחד מאותם דברים חדשים למחשב האישי?

במקרים כאלו של גיימרים, שוב עולה השאלה איך בוחרים מחשב נייד שמתאים לכם בדיוק למה שאתם צריכים ולא רק לפי המחיר. תתפלאו לגלות שככל שתתאימו את המחשב לצרכים שלכם, ככה לא יהיה משנה לכם המחיר אלא הפונקציונליות שאתם מקבלים בזכות התאמה של הנתונים שלכם.

השוואות בין האקסבוקס לפלייסטיישן

קיבלנו את ההחלטה שהגיע הזמן להניח את נשקנו ולעשות שלום אחד עם השני. אנו נעשה זאת על ידי הבאת השוואה בין כל הקונסולות הגדולות, כולל ה- Xbox One X שיצא לאחרונה. במאמר זה נבחן לא רק משחקים אלא גם מפרט ועיצוב כללי. בסוף זה אמור לתת לכם מושג טוב יותר איזו קונסולה מתאימה לכם ועד כמה אתם מוכנים להשקיע. (ספויילר, לבסוף המחירים די זהים בין המכשירים).

נתחיל בסקירה מהירה על מה נדבר במאמר זה: המשחקים Xbox One לעומת פלייסטיישן 4, עיצוב גרפיקה, אודיו, חומרה, מדיה, מחיר. בסקירה נתבסס על מקורות ומסקנות שונות.

כדי להתחיל נסתכל על המשחקים שיש לכל קונסולה להציע, בחלק זה נתמקד בבלעדיות. למה? כי זה מה שאכפת אצל רוב האנשים. הם רוצים את המשחקים הטובים ביותר שרק להם יש גישה אליהם. אם אתם דואגים בעיקר לבעלי כותרות בלעדיות מצוינות מאשר להמשיך לקרוא, אם לא אתם יכולים לחלק הבא של המאמר ורק לבחור את המשחק שאתם רוצים לשחק בו ולפיו לרכוש את קונסולה.

המשחקים: פלייסטיישן  לעומת Xbox One

נתחיל לומר שקשה לבחור "מנצח" בקטגוריה זו. הכוונה היא שלשתי הפלטפורמות היו כמה משחקים בלעדיים נהדרים ורק הלכו והתחזקו עם הזמן. אולם מה שנתמקד בו יהיה משחקים בלעדיים חדשים לגמרי, לא כותרות שהיו בסביבה זמן מה. אז בואו נסתכל על מה שקיבלנו: שנת המשחקים האקסקלוסיבית של פלייסטיישן היא דווקא התחילה אי שם בשנת 2014 ונכון להיום לקראת סיום 2021, עדיין יש לא מעט משחקים מיוחדים שתופסים כותרות.

המחיר

המחיר של הקונסולות הוא זהה עם הבדלים של אחוזים בודדים. האחוזים הבודדים האלו אמנם מסתכמים בכמה מאות שקלים אבל יחד עם זאת לא מספיק רק המחיר של הקונסולה אלא גם המחיר של המשחקים בהם תשחקו וכמה תשלמו על כל משחק. בכדי שכל אחד מהם יקרה, אתם צריכים לבחון את מחיר קונסולה לרבות אביזרים נוספים כמו: סוללות נטמעות ב XBOX  לשלט שיעלו לכם עוד כמה מאות שקלים, חיבור של הגה עם דוושות אם בא לכם לשחק במשחקי נהיה ועוד.

הכתבה באדיבות אתר נישה ניוז העוסק בתחומי הלייף סטייל

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »