יום העצמאות פתח תקווה 2024

חגיגות מצומצמות: אירועי יום העצמאות פתח תקווה 2024 במתכונת קהילתית בלבד

ראש העיר, רמי גרינברג, הודיע היום כחגיגות יום ההולדת של המדינה, יחגגו בצורה מינורית מאוד, ביחס לשנים קודמות. בניגוד לאירוע העדלאידע, שהוחלט לקיימו כרגיל, אירועי יום העצמאות יתקיימו באופן שונה. לא ייפתחו במות ענק בפארקים עם אומני פופ ומוסיקה שמחה – וכמובן, שגם לא יהיו זיקוקים. גרינברג: "נתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי, כשכל החיילים והחטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

מי זוכר שרק לפני שנה נהנו מהופעות שמחות של נינט, אתניקס, זהבה בן, רן דנקר ואביתר בנאי – הבולטים במופעי יום העצמאות פתח תקווה 2023, שמילאו את הפארקים במוקדים שונים ברחבי העיר. עצמאות 2024 פתח תקווה תיראה אחרת לגמרי. הרבה יותר מאופקת, בטח אחרי יום הזיכרון, שיהיה הקשה ביותר בתולדות המדינה. מי יוכל להשתחרר ולשמוח?

רמי גרינברג - חגיגות מצומצמות
רמי גרינברג - חגיגות מצומצמות

כך גם חשבה עיריית פתח תקווה, שכבר הודיעה, כמו ערים אחרת, כי חגיגות העצמאות יתקיימו באופן שונה.
"מדינת ישראל עדיין במלחמה, במסגרתה כמעט מידי יום אנו מתבשרים בצער רב על נופלים נוספים ממיטב בנינו ובנותינו, ולמעלה ממאה חטופים עדיין בשבי", מסר היום ראש העיר, רמי גרינברג. "זה הציב דילמה בנוגע לאופי קיום האירועים בחג העצמאות הקרוב. לאור התקופה המורכבת, הוחלט לקיים את הארועים במתכונת קהילתית בשכונות – ולא בארוע גרנדיוזי".

לפי התכנון, העירייה תפרוס את אירועי יום העצמאות ב-30 מוקדים שונים ברחבי העיר, בדגש על פעילות לילדים ובעוד מספר אירועים בהיכלי התרבות הפרוסים בפתח תקווה. באותה פריסה, מתכוונת עיריית פתח תקווה לקיים מספר טקסי יום זכרון וערבי שירי לוחמים – שיהיו השנה עצובים מתמיד.

"אין ספק, יום העצמאות הוא יום נשגב ואנו מודים בכל יום על שזכינו להקים מדינה", המשיך גרינברג. "יחד עם זאת, רבים מאוד השנה יספידו את יקיריהם – מאות שנפלו רק בחודשים האחרונים על הגנת המולדת. ביום העצמאות הקרוב אנו נזדהה, נוקיר ונעריך את המשפחות שהקריבו את היקר מכל ונתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי, כשכל החיילים והחטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

התגובות על ההודעה של גרינברג בפייסבוק

כך חגגנו את עצמאות 2023

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading