יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

עמי ב.ס.ר סיטי, בניגוד לקניון הגדול, מציעה לתושבי פתח תקווה והסביבה מקום פתוח ואוורירי – שיכול להשתלב בצורה מושלמת עם מזג האוויר האביבי, שצפוי לפקוד אותנו מעכשיו (בהנחה שהגשם השבוע היה הגשם האחרון לעונה). את הפוטנציאל הזה מממשים בעמי ב.ס.ר סיטי לטובת יריד אומנות, סטייל נחלת בנימין, שכולל בין היתר נרות, סבונים, תמונות, חולצות מודפסות, קישוטים לבית – ועוד.

צפו ביריד שנערך בשבוע שעבר (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו: יריד האומנות והמציאות של עמי ב.ס.ר פתח תקווה כל יום חמישי ושישי @petachtikva_city @idan2000pt @zoko_express @gelateriasiciliana @emporium.petahtikva ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בשבוע שעבר ביקרנו ביריד וגילינו שם לא מעט מציאות, לצד יצירות אומנות, שיכולים לשמש לקישוט הבית ומתנה מקורית להביא לסדר. מי שמחפש ביגוד, יוכל למצוא מכנסיים וגופיות עם מותגי NBA במחירי מציאה. לצד אפשר יהיה גם למצוא את הדוכן החולצות המודפסות של CHARLIE (צ'רלי), שלאחרונה הפכו לאופנותיות מאוד, במיוחר בקרב צעירים.

יש שלג בפתח תקווה

ביום ראשון, עם תחילת חופשת הפסח, ייפתח מתחם החלקה על הקרח, בקומה מינוס 1 של המתחם, שיפעל עד ה-18.4 בין השעות 16:00 ל-22:00. למרות שמדובר רק בקרח סינתטי, לילדים של פתח תקווה, זה יכול להוות תחליף לקרח שלג אמיתי, שירד בפעם האחרונה בעיר ב-1950. מתחמי הקרח והשלג, מסתבר פופולאריים בעיר ולראייה, האירוע ביד לבנים, אותו ארגנה עיריית פתח תקווה לפני כחודשיים.

הכניסה למתחם ההחלקה מגיל 6 ומעלה. השימוש במתחם הוא באמצעות נעלי החלקה במידות 30-46, שיימסרו במתחם. כל מחליק מחויב בלבישת גרביים גבוהות. הכניסה היא חופשית ומותרת בכפוף להוראות בטיחות ובכפוף לתקנון. המארגנים מבקשים להישמע להוראות המפעילים. חבישת קסדות ומגנים, חובה עד גיל 12. מעל גיל 12, חובה ללבוש רק מגנים.

הודעת עמי ב.ס.ר סיטי בפייסבוק

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »