גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

עיריית פתח תקווה הודיעה הבוקר (שני) על פתיחת גני הילדים וכל הפעילויות החינוכיות שתוכננו, לאחר שאתמול (יום ראשון), הם הושבתו לאחר הוראה של פיקוד העורף, בעקבות מתקפת הטילים שהגיעה מאיראן. "לאור השינוי בהנחיות פיקוד העורף רק לאחר חצות על חזרה לשגרה, לא היתה אפשרות להיערך לפתיחת המסגרות באופן מלא ורגיל כבר היום, בעיקר בכל הקשור להגעה בזמן של הצוותים וכן הספקת מזון על ידי המפעלים", נמסר מהעירייה.

גן באם המושבות החדשה פתח תקווה - זה לא נעים לראות גן סגור
גן באם המושבות החדשה פתח תקווה - זה לא נעים לראות גן סגור

"לפיכך גני הילדים יערכו לפתיחה הבוקר מהשעה 8:30 ועד השעה 13:00. הצהרונים בכיתות א- ג בבתי הספר יפעלו מהשעה 10:00 ועד 13:00 או עד 16:00 לפי הרישום של הילד/ה", הוסיפו בעירייה, שגם ביקשו מההורים לשלוח את הילדים עם מזון מהבית. לגבי מסגרות החינוך המיוחד, הודיעה עירייה כי לא היתה אפשרות להערך מיידית עם ההסעות, המלווים וגם לא עם המזון שצריך להזמין.

"על כן כל גננת ומנהלת בחינוך המיוחד יעדכנו את ההורים ובכל מקרה המסגרות יפעלו עד 12:30 ויש להביא את הילדים עצמאית למסגרת, לאור העובדה כי אין הסעות", נמסר. "אנו עושים מאמצים לפתיחת המסגרות הבלתי פורמאליות, כמו: ספורט, נוער, מתנסים, גמלאים וכו'. הם רשאים לחזור לפעילות מלאה, אך יש להתעדכן נקודתית מול כל אחראי על הפעילות. לגבי יום שלישי, במידה ולא יהיו שינויים בהנחיות פיקוד העורף, הכל יחזור לשגרה מלאה".

עוד ב-מהנעשה בעיר

שוב טרור פלילי בעיר: שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בפתח תקווה. צפו בתמונות מהאירוע

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב סמיר משה נקאש בשכנות כפר ג'נים ג' שבפתח תקווה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום. המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב שעלה באש. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. תושבי השכונה הסתודדו שעות ארוכות בקרבת מקום בזמן שהמשטרה טיפלה בזירה. "רק בנס לא נפגעו ילדים", אמרו התושבים.

המשך קריאה »

תסביר לנו: יוסף חדאד מגיע לפתח תקווה להרצאה בעופר הקניון הגדול ב-21.7

בעוד שבוע, ביום ראשון הבא (19:00), יגיע למתחם הקולנוע הוט סינמה שבקניון, הערבי-ישראלי, שהפך המסביר ללאומי, שכל אחד מאיתנו אוהב לשמוע, לערב אישי תחת הכותרת: "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי". חדאד יספר על חוויותיו האישיות – מהילדות בנצרת ועד הבחירה להתנדב לשרות בצה"ל, הפציעה הקשה במלחמת לבנון השניה ועוד היום, איך הגיע להיות הפנים של ההסברה הישראלית בעולם.

המשך קריאה »
צדוק בן משה חוגג 60 עם משפחתו

כ-100 מוזמנים הגיעו לקאסה 61 פ"ת לחגוג 60 לסגן ראש העיר צדוק בן משה (וידאו)

אחד מהתושבים הצבעוניים והמוכרים ביותר בעיר, חגג הערב שישה עשורים במסיבת הפתעה, שארגנו לו חבריו התושבים יפית חיים לוי, מטי חי ושרון אלדד. למרות ההכנות הרבות שנדרשו לאירוע המושקע, בן משה נראה די מופתע בכניסה לאולם, אבל לא לקח לו יותר מכמה שניות להבין מה קורה – ומיד היא זרם עם החגיגה. מי שלא הגיע, היה ראש העיר רמי גרינברג, ששהה מחוץ לעיר ושלח את ברכתו.

המשך קריאה »
רמי גרינברג ואביב כוכבי מרכז מורשת צה"ל פתח תקווה

אביב כוכבי ורמי גרינברג הניחו אבן פינה למיזם מערכות ישראל בפתח תקווה ליד הפארק הגדול

הרמטכ"ל לשעבר וראש העיר השתתפו בטקס שהתקיים ביום שישי האחרון ברח' בזל, היכן שנמצאת כיום חניית הכורכר, שזה המקום בו צפוי לקום מוזיאון/מרכז לימוד למורשת הצה"לית. בטקס החגיגי גם השתתפו יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, סמנכ"ל וראש אגף משפחות הנצחה ומורשת, אריה מועלם, משפחות שכולות ואורחים רבים. במוזיאון צפויים להיות סימולטרים מתקדמים, שידמו ישיבה במטוס קרב.

המשך קריאה »