אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

מה אפשר לאכול בחול המועד בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה?

עמי ב.ס.ר סיטי, מתחם האוכל והבילויים, מצפה לאלפי מבקרים במהלך חול המועד. אומנם הטראפיק הרגיל שמגיע מהמשרדים, צפוי להיות חלש יותר (מי לא בחופש?), אבל המסעדות הספורות שיהיו פתוחות, מצפות לתנועה יפה של פתח תקוואים רעבים. עמי ב.ס.ר סיטי ידוע בהקפדה על כשרות עסקי האוכל שלו, כמתחם שאינו פועל בשבת.

קליית בראשית – קודם כל תוכלו למצוא שם מארזי שי לחג (זוכרים שיש חג שני?) וכמובן לקחת חבילות ועל הדרך לקנות פולי קפה, פיצוחים קלויים, אגוזים טבעיים, פירות יבשים – הכל כשר לפסח. סניף ה-B-FRESH צפוי להיות סגור, אבל גו נודלס יהיו פתוחים. 

עמי ב.ס.ר סיטי ביום הבחירות
עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה - פתוח בחול המועד

מרגישים איטליה בפתח תקווה? בחול המועד פתוח

גם בית הקפה בוקאדו וסניף מקדונלדס (שיציע תפריט כשר, כמובן) יהיו פתוחים במוצ"ש, אבל האטרקציה הגדולה של עמי ב.ס.ר סיטי מבחינת אוכל – זאת מסעדת היוקרה EATALIA, שלאחרונה הפכה למתחם אוכל של ממש הכולל 3 מסעדות. ב"איטליה פתח תקווה" עבדו חזק להכשיר את המקום לפסח וסגרו אותו ללקוחות בשישי ובשבת האחרונים.

אנחנו ממליצים לכם כבר היום להזמין מקומות לחול המועד – לאיזה מסעדה שתבחרו: ג'ויה ד'איטליה איטלקית חלבית עם מרפסת פתוחה הפונה לפיאצה, לה ברצ'ה מסעדת בשרים הנמצאת בפיאצה במרכז הקומה, מסעדת פסקרה – איטלקית סיצליאנית בהשראת מאכלי הדגים של האזור. בכל המסעדות קיים תפריט יינות וכקוטלים מותאמים לתפריט. כל הפסטות הינן ללא גלוטן.

EATALIA פתח תקווה
השף קובי בכר, מסעדת EATALIA פתח תקווה
השף קובי בכר, מסעדת EATALIA פתח תקווה . צילום: ליאת מנדל

מה אפשר לאכול בחול המועד בעופר הקניון הגדול פתח תקווה?

הקניון הגדול, שהתחדש לאחרונה במתחם אוכל חדש ומשודרג, יהיה פתוח כמובן בחול המועד, לאלפי מבקרים בימים שלישי ורביעי, שיעשו שופינג ובמקביל גם ירגיעו את הבטן. כל עסקי האוכל אמורים להיות פתוחים, חוץ מקפה גרג, פוקצ'ריה, לנדוור וסניף ארומה. כל השאר יישאר פתוח במתכונת כשרה כמובן.

מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

מה אפשר לאכול בחול המועד במתחם Giss-in?

המסעדות במתחם באם המושבות החדשה על רחוב גיסין, יהיה פתוח בחלקו, כשההמלצה היא לאכול בבית הפנקייק ובג'ויה האיטלקית, בורגר סטיישן, קרייזי מיט ובווק ריפאבליק. מי שיהיה סגור אלו המסעדות תחנת לחם, חלה'ס, יאשקה ופיצה סטורי.

מתחם גיסין Giss-in
מתחם גיסין Giss-in

מה אפשר לאכול בשחם 30?

מתחם המסעדות והבילויים, צפוי להיות גועש במבקרים, היות ורוב עסקי האוכל בו יהיו פתוחים, ביניהם: אגאדיר, גולדה, קפה לנדוור ומסעדת ג'ירף.

שחם 30 פתח תקווה - פתוח בחול המועד
שחם 30 פתח תקווה - פתוח בחול המועד. צילום באדיבות שהב נדל"ן

מה אפשר לאכול בחול המועד במתחם שופ TIME (שופ טיים) פתח תקווה?

במתחם, שנמצא על רחוב תוצרת הארץ מול מגדלי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, יפעלו מספר מספר מצומצם של בתי עסק, שביצעו פעולות הכשרה וערוכים לפעול במהלך חול המועד, ביניהם: פאפא ג'ונס, סודוך, תמרה, ווק טו ווק, מקסיקנה וחנות הנוחות סבן. כל שאר המסעדות בכללן, לחם בשר, ויוינו ובר הפטריקס יהיו סגורים ברביעי וחמישי בחול המועד.

מגדל שופ TIME שופ טיים פתח תקווה
מתחם שום טיים פתח תקווה

מה אפשר לאכול בחול המועד בקניון ספיר אם המושבות?

בקניון השכונתי יהיה פתוח סניף הפיצרייה של רשת עגבניה וכן מאפיית הכפר.

קניון ספיר אם המושבות פתח תקווה
קניון ספיר אם המושבות פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading