עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון כדי לתת את סביבת העבודה הטובה ביותר".

בפתח תקווה יש עשרות סוכנויות ביטוח, אבל אחת בולטת במיוחד היא "עתיד בטוח" , שפועלת בעיר מ-2013. מה שמייחד אותה זה עצם היותה בית לסוכנים, הרבה יותר מסוכנות ביטוח רגילה. כלומר הסוכנים לא רק עובדים אלא הם גם מקבלים את ההכשרה את ההכוונה את הליווי בתחום הביטוח שדורש הרבה הבנה פיננסית, חשיבה אסטרטגית, וכמובן לדעת לתת שירות איכותי ללקוח בכל תחומי ושירותי הביטוח הנדרשים לו.

צפו במשרדים החדשים של עתיד בטוח (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון כדי לתת את סביבת העבודה הטובה ביותר". בפתח תקווה יש עשרות סוכנויות ביטוח, אבל אחת בולטת במיוחד היא "עתיד בטוח" , שפועלת בעיר מ-2013. מה שמייחד אותה זה עצם היותה בית לסוכנים, הרבה יותר מסוכנות ביטוח רגילה. כלומר הסוכנים לא רק עובדים אלא הם גם מקבלים את ההכשרה את ההכוונה את הליווי בתחום הביטוח שדורש הרבה הבנה פיננסית, חשיבה אסטרטגית, וכמובן לדעת לתת שירות איכותי ללקוח בכל תחומי ושירותי הביטוח הנדרשים לו. אילו ועוד מסבירים את ההשקעה הרבה שנעשתה במעבר המשרד מבניין ישן ברחוב הסיבים למתחם האקסקלוסיבי של ב.ס.ר סיטי. מי שמנהלים את החברה, אלו שניים: תומר קיוויתי ושותפו משה שמשי, הבעלים והמנכ"לים המשותפים בחברה, שמונה מעל 100 סוכנים פעילים בפריסה ארצית רחבה. עתיד בטוח עובדת עם כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות הגדולים בישראל. "אנחנו קודם כל בית לסוכנים", אמר לנו קיויתי. "מצטרפים לפה סוכנים צעירים, שרק עכשיו קיבלו את הרישיון שלהם לעסוק בביטוח, זה לצד חבר'ה ותיקים עם תיקים קיימים, שמצטרפים אלינו כדי לפתח את התיק ולעשות פיתוח עסקי לעסק שלהם. את כל אלה אנחנו עושים פה באהבה גדולה". קיויתי גם התייחס למעבר למשרדים החדשים, על שטח של חצי קומה -700 מטרים: "השקענו המון בעיצוב, בתנאים ובנוחות - קודם כל כדי לפנק את העובדים שלנו, כדי שיהיה להם כיף לבוא בבוקר למשרד". מה מקבל מי שהופך להיות סוכן אצלכם? "הסוכנים של עתיד בטוח נהנים מקורסים, השתלמויות והדרכות פנימיות בנושאים כמו, תכנון פיננסי ופנסיוני , שוק ההון, ביטוחי הבריאות, חיתום רפואי, ניהול שירות ללקוח ועוד", אמר לנו שמשי. "אנחנו מובילים תאים משפחתיים לפרישה, על פני שלושה סיכוני חיים: חיים ארוכים - פנסיה, חיים קצרים - במקרה של דברים פתאומיים ולא צפויים כמו תאונה או פיגוע וכל מה שבאמצע - חס וחלילה מחלות קשות. אנחנו נותנים מעטפת שמגינה על התא המשפחתי". בימים אלה עוסקת החברה בפיתוח כלים נוספים לצמיחת סוכניה תוך מתן דגש לטיב ואיכות השירות ללקוח #עתידבטוח #פתחתקווה #ביטוחיםפתחתקווה

♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS
משה שימשי (ימין ותומר קיויתי - מובילים את עתיד בטוח
משה שימשי (ימין) ותומר קיויתי - מובילים את עתיד בטוח

"קודם כל - בית לסוכנים"

אילו ועוד מסבירים את ההשקעה הרבה שנעשתה במעבר המשרד מבניין ישן ברחוב הסיבים למתחם האקסקלוסיבי של ב.ס.ר סיטי. מי שמנהלים את החברה, אלו שניים: תומר קיוויתי ושותפו משה שמשי, הבעלים והמנכ"לים המשותפים בחברה, שמונה מעל 100 סוכנים פעילים בפריסה ארצית רחבה. עתיד בטוח עובדת עם כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות הגדולים בישראל.

"אנחנו קודם כל בית לסוכנים", אמר לנו קיויתי. "מצטרפים לפה סוכנים צעירים, שרק עכשיו קיבלו את הרישיון שלהם לעסוק בביטוח, זה לצד חבר'ה ותיקים עם תיקים קיימים, שמצטרפים אלינו כדי לפתח את התיק ולעשות פיתוח עסקי לעסק שלהם. את כל אלה אנחנו עושים פה באהבה גדולה".

לפנק, לפנק: חצי קומה עם 700 מ"ר

קיויתי גם התייחס למעבר למשרדים החדשים, על שטח של חצי קומה -700 מ"ר: "השקענו המון בעיצוב, בתנאים ובנוחות – קודם כל כדי לפנק את העובדים שלנו, כדי שיהיה להם כיף לבוא בבוקר למשרד".

מה מקבל מי שהופך להיות סוכן אצלכם?

"הסוכנים של עתיד בטוח נהנים מקורסים, השתלמויות והדרכות פנימיות בנושאים כמו, תכנון פיננסי ופנסיוני , שוק ההון, ביטוחי הבריאות, חיתום רפואי, ניהול שירות ללקוח ועוד", אמר לנו שמשי. "אנחנו מובילים תאים משפחתיים לפרישה, על פני שלושה סיכוני חיים: חיים ארוכים – פנסיה, חיים קצרים – במקרה של דברים פתאומיים ולא צפויים כמו תאונה או פיגוע וכל מה שבאמצע – חס וחלילה מחלות קשות. אנחנו נותנים מעטפת שמגינה על התא המשפחתי. בימים אלה עוסקת החברה בפיתוח כלים נוספים לצמיחת סוכניה תוך מתן דגש לטיב ואיכות השירות ללקוח". 

מרימים כוסית: סוכני ועובדי עתיד בטוח
מרימים כוסית: סוכני ועובדי עתיד בטוח
רואים עתיד: משרדי עתיד בטוח בפתח תקווה
רואים עתיד: משרדי עתיד בטוח בפתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »
אגריפוד-טק

גיל הורסקי: "ענף החקלאות בישראל נפגע אנושות, אך תעשיית האג-טק המקומית יכולה לסייע"

רשת המשקפיים הותיקה, שנרכשה לפני שנה על ידי סופר פארם, מוסיפה בעיר חנות שלישית בנוסף לאלו הקיימות בקניון הגדול ובקניון סירקין. מאז הרכישה, הקונספט של הסניפים מעט שנה – יותר בוטיקיים, מצומצמים, אך עדיין עם מבחר גדול של משקפי שמש ומשקפי ראיה של מותגים שונים ובמחירים מגוונים. המבצעים הבולטים במצאנו: טום פורד ב-50% הנחה ו-1:1 על כל משקפי הראייה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading