קאלקידן מהרי פתח תקווה

סוף חג עצוב כל כך: רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי מפתח תקווה נהרג במרכז עזה

עצב בעיר בעקבות הודעתו של דובר צה"ל על כי מהרי ז"ל בן ה-37, נהרג יחד עם עידו אביב (28, מקריית ים), נהרגו אתמול (ראשון, 28.4) מפיצוץ במבנה שבו שהה הכוח שלהם, ליד פרוזדור נצרים במרכז רצועת עזה. באירוע גם נפצע לוחם מילואים נוסף באורח קשה באירוע ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. אמו של מהרי ששוהה באתיופיה. אחייניתו: "את זעקת האם שמענו עד ירושלים".

ראש העיר, רמי גרינברג, התייחס לבשורה הקשה וכתב בפייסבוק שלו: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה וליבנו איתם. עיריית פתח תקווה תסייע בכל שידרש, ותנציח את יקיריה שנפלו על הגנת המולדת.
יהי זכרו ברוך".

"עלה לארץ לבד בגיל 18, השאיר את אמו האהובה באתיופיה ויצא בנחישות להגשים חלום"

אחייניתו של מהרי ספדה לו ב-X (טוויטר לשעבר): "קלקידן, דוד שלי, האח הקטן של אמא, נפל בקרב בעזה.
צודקים כשאומרים שתמיד מדובר בטובים ביותר. האיכותיים, הציוניים, האופטימים, אוהבי האדם והארץ. נלקח מאיתנו המובחר ביותר שלנו. זה שעלה לארץ לבד בגיל 18, השאיר את אמו האהובה באתיופיה ויצא בנחישות להגשים חלום".

"קאלקידן תמיד ידע לשמור על קשר עם אמא אלמז הרחוקה שלו. לבקר, לשלוח כסף, לצלצל ולדרוש בשלומה. את הזעקה שיצאה מתוכה כשהתבשרה בביתה באדיס אבבה על מות הבן הלוחם – שמענו עד ירושלים, והלב רעד".

"קאלקידן למד עברית מאפס. התגאה בכל ליבו לעלות על מדים ולשרת את המדינה. תכנן צעד אחרי צעד, בהתרגשות אמיתית ומדבקת, את החיים שלו פה – כישראלי. קורס הנהיגה – שתהיה פרנסה, הצילום – הכישרון שירש מסבא, קאנו – החברה שאהב ואיתה תכנן להתחתן ולהקים משפחה", הוסיפה טל

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

עירא יאיר גיספן

צפו: עשרות חברים ובני משפחה הגיע לשבעה של של עירא יאיר גיספן ז"ל (וידאו)

אם רציתם הוכחה עד כמה עירא, הסמל בן ה-19 מפתח תקווה, שנהרג ביום שלישי בתאונת טנק ברצועת עזה, היה אדם כל כך אהוב בחייו, הייתם צריכים להגיע היום (שישי, 17.5) לשכונת שערייה, לבית מגוריו ברח' יונה. בחצר, בסוכת האבלים ועל הגג התכנסו אנשים רבים, שהכירו את עירא. חברים מספרים על כריזמה סוחפת, צחוקים ב'קרייזי מיט' והרצון שלו להיות קרבי ולתרום למדינה כמה שיכול.

המשך קריאה »
לירון יצחק וארוסתו

חלל שני מפתח תקווה בתוך יום: לירון יצחק, שבועיים לפני חתונתו, נפטר בבילינסון מפצעיו

יצחק, עובד חברה קבלנית מטעם משרד הביטחון, נפצע שלשום באורח אנוש מפצמ"ר במרחב רצועת עזה. בית החולים בילינסון הפתח תקוואי הודיע כי הצוותים הרפואיים נלחמו על חייו ביומיים האחרונים בניסיון לטפל בפציעת הראש האנושה אותה ספג – אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. יצחק ז"ל, בן 30, הוא הותיר אחריו הורים, אח, אחות ואת אלמוג ארוסתו, לה היה אמור להינשא בעוד שבועיים.

המשך קריאה »

עוד חלל מפתח תקווה: סמל עירא יאיר גיספן נהרג אתמול בדרום רצועת עזה

יומיים אחרי יום הזיכרון, התבשרנו כי החלל הראשון במבצע צה"ל ברפיח, הוא בן העיר. גיספן, בן ה-19, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג בתקרית קשה בה גם נפצעו שלושה חיילי צה"ל נוספים. זהו החלל/נרצח/חטוף ה-31 של העיר. מתחילת המלחמה נהרגו 621 חיילי צה"ל, בהם 273 בתמרון בעזה. גיספן הוא הנופל ה-25 מעוצבת "סער מגולן" מ-7 באוקטובר. פרטים נוספים בהמשך

המשך קריאה »
צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading