פיקאסו פתח תקווה - בקרוב

פרסום ראשון: השף ערן שוורצברד פותח סניף של פיקאסו פתח תקווה

בשבוע שעבר הוצב שלט "בקרוב", המבשר על המקום החדש של השף המפורסם על דרך רבין, ליד תחנת הדלק yellow. מותג מגשי האירוח והקייטרינג נכנס ללוקיישן משופע בעסקים – עם כוונה לנצל את הפוטנציאל המסחרי של העיר. "מתרגש וגאה לייצר עבורכם טעמים, ניחוחות וצבעים חובקי עולם", כתב השף. כרגע המקום בשיפוצים והוא צפוי להיפתח בקרוב, במקום הקונדיטוריה / מסעדה טוצ'קה.

רק לפני חודשיים פתח ערן שוורצברד, יחד עם חברת הקייטרינג ל. אשל, קונדיטוריה מתמחה במגשי אירוח, סניף חדש בראשון לציון, לאחר שסניף אחר בשרונה תל אביב נסגר. המהלך שלהם להיכנס גם לפתח תקווה, צפוי להצדיק את עצמו, היות ומדובר במיקום אסטרטגי מהם כמוהו. גם מרכזי בו נוסעות עשרות אלפי מכוניות מידי יום, גם ליד תחנת דלק, מקום שנוח יחסית לעצור בו – והכי חשוב, מרחק הליכה ממאות משרדים ובתי עסק שבאופן שוטף זקוקים למה שמציעים בפיקאסו.

טעימה מפיקאסו ראשון לציון

"מאמינים בפתח תקווה"

המקום החדש בפתח תקווה צפוי להיפתח בסביבות ה-1.6 והוא יהיה הסניף השלישי של הרשת (ראשון לציון וירושלים בקמפוס מובילאיי), שעוד צפויה להתפתח לפריסה ארצית. הסניף של פתח תקווה יהיה דומה לסניף של ראשון עם כ-40-50 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. "אנחנו מאמינים בפתח תקווה", אמר לנו שוורצברד. "בחרנו במקום מרכזי, שתואם לקהל שלנו. קהל צעיר, חברות הייטק וגם כאלה שכשרות בד"ץ יוסף חשובה להם".

"קבוצת פיקאסו", הוקמה על ידי חברת ל. אשל, חברה ותיקה בתחום ההסעדה והקייטרינג (למעלה מ-40 שנה ו-50 אלף אנשים שאוכלים מהם ביום). החיבור שלה לשוורצברד, שף מוכר מאוד בתחום הקונדיטוריה, נתן לשת"פ הזה תנופה. לפני שנה החליטו להציע את המוצרים שלהם גם לשוק הפרטי. "זו רק ההתחלה", אומרים בפיקאסו, שמתכוונים לפתוח בקרוב גם סניף נוסף בשאדוד.

השף ערן שוורצברד בפועלה מימין. המגשים - משמאל

אז מה תוכלו למצוא בפיקאסו פתח תקווה?

ראשית הקונספט הוא בייקרי/ פטיסרי. אם זה יהיה כמו בסניף של ראשון אז אפשר יהיה למצוא שם מבחר גדול של עוגות ומאפים מיוחדים מבית היוצר של שוורצברד. עוגות וקולקציית עוגיות ומקררים עמוסים במגשי אירוח חלביים או פרווה, שמתאימים לא רק לעסקים ומשרדים, אלא גם לאירוח משפחתי.

במקום אתם צפויים למצוא גם מאפים על בסיס בצק, קרואסון בשילוב עם תפוחי אדמה צלויים, ריקוטה, בצלים צלויים, כמהין עם קרם שקדים, אוכמניות, לבנדר ותותים. גם מאפים עגולים, כמו מאפה מבצק פריך עם שלושה סוגי גבינות, ירקות צלויים ועשבי תיבול, קרואסון עם קרם שקדים, קרם וניל, שבבי פטל, אוכמניות, מרנג פטל ובזיליקום תאילנדי.

עלויות הקייטרינג ומגשי האירוח משתנות בהתאם לכמות הסועדים כמובן באתר של פיקאסו למשל אפשר למצוא "שולחן חג מושלם" ל-20 סועדים ב-1538 ₪ ו"שולחן מלוחים" ב-838 ש"ח.

הסביבה העסקית סביב פיקאסו פתח תקווה
הסביבה העסקית סביב פיקאסו פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »