אודי מוקדי - סייברארק CYBERARK פתח תקווה

כבוד: סייברארק מפתח תקווה רוכשת את ונאפי (VENAFI) ב-1.54 מיליארד דולר

ענקית הסייבר הפתח תקוואית, שלפי העדכון האחרון נסחרת בנאסדק בשווי של 10.2 מיליארד דולר, ובמשרדיה בקריית אריה יושבים מאות עובדים, חלקם גרים בעיר, רוכשת את חברת ניהול הזהויות הבינלאומית במיליארד דולר מזומן ועוד כ-540 מיליון במניות. "צעד נוסף במימוש החזון שלנו לבנות חברת ענק גלובלית כחול-לבן", אמר אודי מוקדי (בתמונה), היו"ר והמייסד.

סייברארק (CyberArk), אחת מחברות ההייטק והטכנולוגיה הבולטות הפועלות בפתח תקווה, הודיעה כי תרכוש את ונאפי (VENAFI) ב-1.54 מיליארד דולר. הדירקטוריונים של סייברארק ו-Venafi אישרו את העסקה, שצפויה להיסגר רשמית במחצית השנייה של 2024, בכפוף לאישורים הנדרשים, כולל אישורים רגולטוריים ותנאי סגירה מקובלים נוספים.

משרדי סייברארק בפתח תקווה
משרדי סייברארק בפתח תקווה

שוק היעד מורחב מ-50 ל-60 מיליארד דולר

ונאפי (VENAFI), היא אחת מהחברות המצליחות בתחום ניהול ואבטחת הזהויות – תחום שפורח לאחרונה, בעקבות החשש של חברות טכנולוגיה מפריצה או זליגת מידע ממאגרי זהויות שהן מנהלות. לפי הדיווח של סייברארק, Venafi צפויה להוסיף הכנסות שנתיות חוזרות (ARR) של כ-150 מיליון דולר, תוך שהיא מציגה מודל עסקי איתן עם 95% הכנסות חוזרות הכוללות הכנסות SaaS (תוכנה כשירות) ומנויים לרישיונות.

לדברי סייברארק, Venafi מביאה יכולות משלימות להגנה על זהויות מכונה ומרחיבה את שוק היעד הכולל של סייברארק מ-50 מיליארד דולר ל-60 מיליארד דולר. "הרכישה הזו היא צעד נוסף במימוש החזון של סייברארק להמשיך ולבנות חברת ענק גלובלית כחול לבן, שנותנת מענה לאתגרים המורכבים ביותר בעולם הסייבר", אמר אודי מוקדי, מייסד ויו"ר פעיל של סייברארק.

משרדי סייברארק בקרית אריה פתח תקווה

"לעובד ממוצע יש 30 זהויות דיגיטליות"

מדוע החלטתם לחזק אצלכם את תחום אבטחת הזהויות? 

"לפני מספר שנים זיהינו את תחום אבטחת הזהויות כאתגר הגדול של עולם הגנת הסייבר והקמנו פלטפורמה להגנה עליהן, המתבססת על חדשנות שלנו בצירוף עם הטכנולוגיה של  חברת Idaptive שרכשנו (ב-2020)", עונה מוקדי. "מאז, אנחנו רואים דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות להגנת זהויות, שהפכו למושא התקיפה מספר 1".

מוקדי מוסיף שגניבת זהויות היא הדרך היעילה ביותר לעקוף את הגנות הסייבר ולהשיג גישה לנתונים ונכסי מידע רגישים, כאשר מספר זהויות המכונה עולה באופן אקספוננציאלי. "אנחנו חיים בעולם שבו לעובד ממוצע יש כ-30 זהויות דיגיטליות", מסביר מוקדי. "זאת בנוסף לזהויות המכונה – לא אנושיות, שמספרן עולה כיום על מספר הזהויות האנושיות פי 45".

משרדי סייברארק פתח תקווה Google Street View
משרדי סייברארק פתח תקווה Google Street View

סייברארק (Nasdaq: CYBR) מספקת אבטחה מקיפה ביותר לכל זהות – אנושית או מכונה – ביישומים עסקיים, בכוח עבודה מבוזר, בסביבות ענן היברידי ולאורך כל מחזור החיים של DevOps. הארגונים המובילים בעולם סומכים על סייברארק, שתסייע להם לאבטח את הנכסים הקריטיים ביותר שלהם. לסייברארק מאות עובדים בפתח תקווה משרדים הראשיים בקריית אריה בפארק עופר, רחוב הפסגות 9.

צילום אודי מוקדי באדיבות דויד שופר

עוד ב-טכנולוגיה

סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »
MRI בילינסון פתח תקווה

בקצב הלב: בבית החולים בילינסון פתח תקווה החלו בהקמת מתחם MRI עם מכשיר חדש

המכשיר, שנרכש מחברת פיליפס, מסוג טסלה 1.5, יתווסף למערך הדימות של בית החולים הפתח תקוואי, שכבר כולל מערכות דימות מתקדמות וחכמות רבות, שגם משלבות בינה מלאכותית. ההערכה היא כי המכשיר ייכנס לעבודה שוטפת בעוד מספר חודשים והוא צפוי להגדיל את זמינות התורים לביצוע בדיקת MRI, שעשויה להציל חיים. מכשיר ה-MRI נרכש בזכות תרומה של קרן עזריאלי.

המשך קריאה »
אירוע חברה פתח תקווה - גילת לוויני תקשורת - יקבי ירושלים פתח תקווה

צפו: גילת רשתות לווין אירחה בכירות הייטק בבוטיק היין של יקבי ירושלים בפתח תקווה לאירוע חברה

חברת תקשורת הלווינים הגלובאלית, בחרה לארח את האירוע המיוחד והאינטימי בבוטיק היין JERUZ YARD בפארק יד לבנים, מרחק 10 דקות נסיעה מהמשרדים של החברה בקריית אריה. לאhרוע הגיעו עשרות עובדות בכירות בגילת, שקיבלו במקום הרצאות ושיחות אחת על אחת, עם חברות WOMAN2WOMAN ועמותת יוצאות 8200, שמריצות תכניות מנטורינג להעצים נשים בהייטק הישראלי. צפו בביקור באירוע.

המשך קריאה »
קווליטסט QUALITEST פתח תקווה

חברת קווליטסט מפתח תקווה הכריזה על פרויקט חדש: קירוב בדואים להייטק

בשורה מאחדת ליום העצמאות: חברת התוכנה, הידועה כמובילה בעולם בתחום ה-Quality Engineering (הנדסת איכות) מבוסס AI, הוכיחה מזה שנים את הצלחתה בהכשרת עובדים מהפריפריה להייטק הישראלי. לאחרונה בישרה על כך שהיא בנתה תכנית המיועדת לאנשי הפזורה הבדואית בחורה. מנכ"ל החברה, שי ליברמן, מסר: ""יש אלפי מוחות מצוינים בפריפריה, ועלינו לפתוח בפניהם את הדלת להייטק".

המשך קריאה »