פרויקט חוגי ONE בפתח תקווה

פרויקט ONE של קבוצת חוגי ששון צפוי להתאכלס לקראת אמצע 2022

קו הרקיע של פתח תקווה, משתנה מדי יום, נוכח מגדלי המשרדים החדשים רבי הקומות, שנבנים ברחבי העיר. אלא שמגדל אחד, יוצא דופן, בולט (תרתי-משמע…) בחריגותו. מדובר על פרויקט ONE של קבוצת חוגי, הכולל מגדל משרדים, בקונספט אדריכלי מפתיע. לדברי יזמי הפרויקט, המגדל אמור להתחיל להתאכלס לקראת אמצע 2022.

תנופת הנדל"ן המסחרי בפתח תקווה לא פוסחת גם על איזור קריית מטלון/רמת סיב, שם צומח מגדל משרדים של קבוצת הנדל"ן "ששון-חוגי", במסגרת פרויקט "חוגי ONE". המגדל הייחודי הוא בן 21 קומות, ש"מונחות" אחת על השניה, בדמות קוביות, מה שנותן לו מראה ייחודי, שמזכיר יותר מגדל יוקרה למגורים, מאשר בניין משרדים.

פרויקט חוגי ONE פתח תקווה מכביש 4
מבט מכביש 4: פרויקט חוגי ONE פתח תקווה (המגדל השמאלי)

"במו"מ עם חברות הייטק"

את המגדל תכנן האדריכל גידי בר אוריין, שידוע יותר כאדריכל של מגדלי מגורים והרעיון הוא גם פונקצונלי: המבנה האדריכלי מאפשר ליצור מרפסות רחבות בכל הקומות וכך העובדים במקום יוכלו ליהנות מאוויר של חוץ וגם מנוף יפה לעין (בעיקר מהקומות הגבוהות).

לדברי אחד מיזמי הפרויקט, חן חוגי, "בנייתו של המגדל תסתיים בסוף 2021 והוא צפוי להתאכלס במהלך 2022, אנו נמצאים במשא ומתן עם מספר חברות הייטק גדולות שמחפשות מגדל משרדים בבעלות אחת, מה שיאפשר להם לצמוח". שטח הפרויקט הכולל הוא 45 אלף מ"ר והוא נמצא בכתובת "מגשימים 1", פינת רח' השילוח, מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי ו"תחנת שנקר", בה אמורה לעצור הרכבת הקלה.

פרויקט חוגי ONE - קומת המסחר - מבט מהשטח
פרויקט חוגי ONE - קומת המסחר מימין - מבט מהשטח

שומשום כבר סגרו

מחוגי נמסר כי בתחילת נובמבר הפרויקט אמור לקבל "טופס 4" (אישור אכלוס) וכרגע הם במו"מ עם שתי חברות הייטק גדולות, המעוניינות לשכור משרדים במגדל. המשרדים בבניין מושכרים לפי קומות, כלומר כל חברה תתאכלס ב"מינימום" קומה ולדברי חוגי "אנחנו נמצאים בתהליך סגירה של 10 קומות".

בתחתית המגדל יוקם איזור מסחרי, שאופיו יהיה קרוב יותר לאוכל ובילויים מאשר חנויות מסחר. רשת האוכל הבריא "שומשום", למשל, כבר סגרה עם היזמים וסניף שלה אמור לקום שם. מחוגי נמסר כי הם לא ממהרים עם השכרת האיזור המסחרי, היות וייתכן שאחת מהחברות שיאכלסו את הבניין, תרצה גם חלק ממנו. בנוסף, הם מציינים, כי אמור לקום בפרויקט גם חדר כושר שישרת את העובדים במקום.

פרויקט חוגי ONE בפתח תקווה - מבט מציר ז'בוטינסקי ומרח' הסיבים
פרויקט חוגי ONE בפתח תקווה - מבט מציר ז'בוטינסקי ומרח' הסיבים

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »