פרויקט חוגי ONE בפתח תקווה

פרויקט ONE של קבוצת חוגי ששון צפוי להתאכלס לקראת אמצע 2022

קו הרקיע של פתח תקווה, משתנה מדי יום, נוכח מגדלי המשרדים החדשים רבי הקומות, שנבנים ברחבי העיר. אלא שמגדל אחד, יוצא דופן, בולט (תרתי-משמע…) בחריגותו. מדובר על פרויקט ONE של קבוצת חוגי, הכולל מגדל משרדים, בקונספט אדריכלי מפתיע. לדברי יזמי הפרויקט, המגדל אמור להתחיל להתאכלס לקראת אמצע 2022.

תנופת הנדל"ן המסחרי בפתח תקווה לא פוסחת גם על איזור קריית מטלון/רמת סיב, שם צומח מגדל משרדים של קבוצת הנדל"ן "ששון-חוגי", במסגרת פרויקט "חוגי ONE". המגדל הייחודי הוא בן 21 קומות, ש"מונחות" אחת על השניה, בדמות קוביות, מה שנותן לו מראה ייחודי, שמזכיר יותר מגדל יוקרה למגורים, מאשר בניין משרדים.

פרויקט חוגי ONE פתח תקווה מכביש 4
מבט מכביש 4: פרויקט חוגי ONE פתח תקווה (המגדל השמאלי)

"במו"מ עם חברות הייטק"

את המגדל תכנן האדריכל גידי בר אוריין, שידוע יותר כאדריכל של מגדלי מגורים והרעיון הוא גם פונקצונלי: המבנה האדריכלי מאפשר ליצור מרפסות רחבות בכל הקומות וכך העובדים במקום יוכלו ליהנות מאוויר של חוץ וגם מנוף יפה לעין (בעיקר מהקומות הגבוהות).

לדברי אחד מיזמי הפרויקט, חן חוגי, "בנייתו של המגדל תסתיים בסוף 2021 והוא צפוי להתאכלס במהלך 2022, אנו נמצאים במשא ומתן עם מספר חברות הייטק גדולות שמחפשות מגדל משרדים בבעלות אחת, מה שיאפשר להם לצמוח". שטח הפרויקט הכולל הוא 45 אלף מ"ר והוא נמצא בכתובת "מגשימים 1", פינת רח' השילוח, מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי ו"תחנת שנקר", בה אמורה לעצור הרכבת הקלה.

פרויקט חוגי ONE - קומת המסחר - מבט מהשטח
פרויקט חוגי ONE - קומת המסחר מימין - מבט מהשטח

שומשום כבר סגרו

מחוגי נמסר כי בתחילת נובמבר הפרויקט אמור לקבל "טופס 4" (אישור אכלוס) וכרגע הם במו"מ עם שתי חברות הייטק גדולות, המעוניינות לשכור משרדים במגדל. המשרדים בבניין מושכרים לפי קומות, כלומר כל חברה תתאכלס ב"מינימום" קומה ולדברי חוגי "אנחנו נמצאים בתהליך סגירה של 10 קומות".

בתחתית המגדל יוקם איזור מסחרי, שאופיו יהיה קרוב יותר לאוכל ובילויים מאשר חנויות מסחר. רשת האוכל הבריא "שומשום", למשל, כבר סגרה עם היזמים וסניף שלה אמור לקום שם. מחוגי נמסר כי הם לא ממהרים עם השכרת האיזור המסחרי, היות וייתכן שאחת מהחברות שיאכלסו את הבניין, תרצה גם חלק ממנו. בנוסף, הם מציינים, כי אמור לקום בפרויקט גם חדר כושר שישרת את העובדים במקום.

פרויקט חוגי ONE בפתח תקווה - מבט מציר ז'בוטינסקי ומרח' הסיבים
פרויקט חוגי ONE בפתח תקווה - מבט מציר ז'בוטינסקי ומרח' הסיבים

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading