סטנדאפ פתח תקווה

צפו: סולד-אאוט למופע הסטנדאפ הראשון של הוט סינמה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

ערב הפתיחה, למה שצפוי להיות מרתון מופעים, נערך ביום חמישי האחרון (30.5) באולם מלא מפה לפה, במתחם הקולנוע של המקום הכי מסחרי בעיר. הקונספט: במקום סרט, סטנדאפיסטים מהקומדי בר ינסו לקרוע אתכם מצחוק. לבמה במופע הפתיחה עלו עידן בן דוד, אליהו ברוך ומרינה אקילוב – שלמרות האלמוניות היחסית שלהם, גרמו לכאבי בטן מצחוק של רבים מהקהל. 

הוט סינמה, זה כבר מזמן לא רק אולמות קולנוע. מותג הקולנוע מבית הוט, יודע שבעידן הנטפליקס והרשתות החברתיות, הוא חייב להמציא את עצמו כל פעם מחדש, כדי למשוך לאולמות עוד ועוד צופים. ראינו את זה לפני שנה וחצי כשהקרינו באולם הקולנוע משחקי כדורגל. עכשיו מנסים דבר חדש – סטנד אפ. כל הכרטיסים למופע הפתיחה נמכרו והערב הוגדר בהצלחה, כשהקהל יצא מרוצה ומחויך.

צפו בסנדאפיסטים יורדים (בקטנה) על פתח תקווה - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok _V1 (2)צפו: סולד-אאוט למופע הסטנדאפ הראשון של הוט סינמה בקניון הגדול פתח תקווה ערב הפתיחה, למה שצפוי להיות מרתון מופעים, נערך ביום חמישי האחרון (30.5) באולם מלא מפה לפה, במתחם הקולנוע של המקום הכי מסחרי בעיר. הקונספט: במקום סרט, סטנדאפיסטים מהקומדי בר ינסו לקרוע אתכם מצחוק. לבמה במופע הפתיחה עלו עידן בן דוד, אליהו ברוך ומרינה אקילוב - שלמרות האלמוניות היחסית שלהם, גרמו לכאבי בטן מצחוק של רבים מהקהל. הוט סינמה, זה כבר מזמן לא רק אולמות קולנוע. מותג הקולנוע מבית הוט, יודע שבעידן הנטפליקס והרשתות החברתיות, הוא חייב להמציא את עצמו כל פעם מחדש, כדי למשוך לאולמות עוד ועוד צופים. ראינו את זה לפני שנה וחצי כשהקרינו באולם הקולנוע משחקי כדורגל. עכשיו מנסים דבר חדש – סטנד אפ. כל הכרטיסים למופע הפתיחה נמכרו והערב הוגדר בהצלחה, כשהקהל יצא מרוצה ומחויך לבמה עלו אליהו ברוך, עידן בן דוד ומרינה אקילוב, כשלושתם לא הפסידו את ההזדמנות וירדו על פתח תקווה (ולא שחסר בדיחות עליה). "אנחנו לא רק קולנוע", אומרת שירן נמרון, מנהלת השיווק של הוט סינמה. "אנחנו רשת שמספקת בידור, הרצאות ואירועים מיוחדים ונוגעת בכל פלחי האוכלוסיה. אנחנו נרגשים להשיק את ליין הסטנדאפ היום עם שותפינו קניוני עופר של קבוצת מליסרון". עופר הקניון הגדול מסבסד את עלות כרטיס הכניסה, שיעמוד על 50 ₪ בלבד במקום 60 ₪, ברכישה באמצעות האפליקציה MY OFER. ניתן גם לרכוש כרטיס דרך אתר הוט סינמה. עדיין לא נקבעו תאריכים למופעים הבאים, אך לאור ההצלחה בערב הראשון, בהוט סינמה בטוחים שזו רק ההתחלה. בהמשך, מתוכננים להופיע (באותה מתכונת של שלושה סטנדאפיסטים, שנותנים גג של כחצי שעה): שחר חסון, דניאל כהן, דובדבני וקובץ, עידן בן דוד, אדם שרון ,יוסי פנסו, נופר סויסה, יוסי טרבלוס, קנדי אבלסון, אמיר הורביץ, דדי גל, נחום דידי, דותן רביד, איל רוזנברג, רוני ששון, אוהד מימרן ועוד רבים וטובים. #סטנדאפ #פתחתקווה #קניוןפתחתקווה@ ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS

"מספקים בידור. לא רק קולנוע"

לבמה עלו אליהו ברוך, עידן בן דוד ומרינה אקילוב, כשלושתם לא הפסידו את ההזדמנות וירדו על פתח תקווה (ולא שחסר בדיחות עליה). "אנחנו לא רק קולנוע", אומרת שירן נמרון, מנהלת השיווק של הוט סינמה. "אנחנו רשת שמספקת בידור, הרצאות ואירועים מיוחדים ונוגעת בכל פלחי האוכלוסיה. אנחנו נרגשים להשיק את ליין הסטנדאפ היום עם שותפינו קניוני עופר של קבוצת מליסרון".

עופר הקניון הגדול מסבסד את עלות כרטיס הכניסה, שיעמוד על  50 ₪ בלבד במקום 60 ₪, ברכישה באמצעות  האפליקציה MY OFER. ניתן  גם לרכוש כרטיס דרך אתר הוט סינמה. עדיין לא נקבעו תאריכים למופעים הבאים, אך לאור ההצלחה בערב הראשון, בהוט סינמה בטוחים שזו רק ההתחלה.

סטנד אפ פתח תקווה בהוט סינמה הקניון הגדול פתח תקווה
סטנד אפ פתח תקווה בהוט סינמה הקניון הגדול פתח תקווה

בהמשך, מתוכננים להופיע (באותה מתכונת של שלושה סטנדאפיסטים, שנותנים גג של כחצי שעה): שחר חסון, דניאל כהן, דובדבני וקובץ, עידן בן דוד, אדם שרון ,יוסי פנסו, נופר סויסה, יוסי טרבלוס, קנדי אבלסון, אמיר הורביץ, דדי גל, נחום דידי, דותן רביד, איל רוזנברג, רוני ששון, אוהד מימרן ועוד רבים וטובים.

הקניון הגדול פתח תקווה
הקניון הגדול פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »