ז'קלין דלי DELI פתח תקווה

צפו: המעדניה ז'קלין DELI (דלי) פתח תקווה נפתחה בקניון ספיר אם המושבות (וידאו)

בעיתוי לא מפתיע, רגע לפני שבועות, הושקה חנות הדליקטס בקומת הכניסה של הקניון השכונתי באם המושבות החדשה. החנות מציעה מגוון של גבינות, נקניקים, חמוצים ובקבוקי יין – כל מה שצריך לארוחת חג משפחתית, בטח אם אתם אלה שמארחים ורוצים לפנק את האורחים שלכם כיד המלך. המקום גם מציע ארוחות בוקר מותאמות אישית, סלטים וכריכים בעבודת יד.

עשרות רבות של תושבי פתח תקווה הגיעו היום (11.6, ערב שבועות), למעדניה החדשה ז'קלין DELI בקניון ספיר ברח' רפאל איתן 5. לא רק בגלל החג, אלא גם מתוך סקרנות לבדוק את המקום החדש, שנפתח ללקוחות ביום שישי האחרון. פתח תקוואים אוהבים לאכול ומעריכים אוכל טוב ואנין טעם, לכן לא מפתיע שיש בעיר לא מעט מעדניות, אבל ז'קלין DELI, מנסה להציע משהו שהוא מעבר.

צפו: ז'קלין דלי DELI פתח תקווה מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok

צפו: המעדניה ז'קלין DELI (דלי) פתח תקווה נפתחה בקניון ספיר (וידאו) בעיתוי לא מפתיע, רגע לפני שבועות, הושקה חנות הדליקטס בקומת הכניסה של הקניון השכונתי באם המושבות החדשה. החנות מציעה מגוון של גבינות, נקניקים, חמוצים ובקבוקי יין - כל מה שצריך לארוחת חג משפחתית, בטח אם אתם אלה שמארחים ורוצים לפנק את האורחים שלכם כיד המלך. המקום גם מציע ארוחות בוקר מותאמות אישית, סלטים וכריכים בעבודת יד. צפו מבפנים. עשרות רבות של תושבי פתח תקווה הגיעו היום (11.6, ערב שבועות), למעדניה החדשה ז'קלין DELI בקניון ספיר ברח' רפאל איתן 5. לא רק בגלל החג, אלא גם מתוך סקרנות לבדוק את המקום החדש, שנפתח ללקוחות ביום שישי האחרון. פתח תקוואים אוהבים לאכול ומעריכים אוכל טוב ואנין טעם, לכן לא מפתיע שיש בעיר לא מעט מעדניות, אבל ז'קלין DELI, מנסה להציע משהו שהוא מעבר. בחנות, שנמצאת ממש בכניסה לקניון (מצד ימין, צמוד לפיצה עגבניה), תוכלו למצוא דליקטסים משובחים של גבינות, חמוצים, סלטים, נקניקים, לחמים ויין. בעלת המקום היא ז'קלין בקשי, תושבת אם המושבות החדשה ואם לארבעה ילדים, שזיהתה ביקוש למעדניה מהסוג שלה באיזור. "החלום שלי היה לפתוח מקום שמוכר גבינות ויינות משובחים ורציתי להכניס משהו צעיר ותוסס לשכונה", היא מספרת. ההיילייט של ז'קלין DELI זה הגבינות והיין. הגבינות מיוצרות על ידי ספקי גבינות מובילים בארץ ובקבוקי היין הם של יקבי רמת נגב (מהדרום) והר אודם (מהצפון). במקום תוכלו למצוא גבינות מסוג: לבנה, גבינת שמנת (כולל שום-שמיר וזיתים), בולגרית, קשקבל, וגבינות קשות, כמו: רוקפור, קממברט אגוזים, צ'דר שכבות, גאודה עיזים, גאודה פסטו אדום, גאודה כמהין, גבינת רוקפור, גבינה עיראקית וגבינת קצ'וטה. @קניון ספיר #פתחתקווה #גבינות #יין

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS
ז'קלין בקשי בז'קלין DELI היום בקניון ספיר פתח תקווה
ז'קלין בקשי בז'קלין DELI היום בקניון ספיר פתח תקווה

"רציתי להכניס משהו תוסס לשכונה"

בחנות, שנמצאת ממש בכניסה לקניון (מצד ימין, צמוד לפיצה עגבניה), תוכלו למצוא דליקטסים משובחים של גבינות, חמוצים, סלטים, נקניקים, לחמים ויין. בעלת המקום היא ז'קלין בקשי, תושבת אם המושבות החדשה ואם לארבעה ילדים, שזיהתה ביקוש למעדניה מהסוג שלה באיזור. "החלום שלי היה לפתוח מקום שמוכר גבינות ויינות משובחים ורציתי להכניס משהו צעיר ותוסס לשכונה", היא מספרת.

ההיילייט של ז'קלין DELI זה הגבינות והיין. הגבינות מיוצרות על ידי ספקי גבינות מובילים בארץ ובקבוקי היין הם של יקבי רמת נגב (מהדרום) והר אודם (מהצפון). במקום תוכלו למצוא גבינות מסוג: לבנה, גבינת שמנת (כולל שום-שמיר וזיתים), בולגרית, קשקבל, וגבינות קשות, כמו: רוקפור, קממברט אגוזים, צ'דר שכבות, גאודה עיזים, גאודה פסטו אדום, גאודה כמהין, גבינת רוקפור, גבינה עיראקית וגבינת קצ'וטה.

גבינות ונקניקים - ז'קלין DELI
גבינות ונקניקים - ז'קלין DELI

"לא תוכלו למצוא את זה בסופר"

"לא תוכלו למצוא גבינות כאלה בסופר. רק במעדניות בוטיק", אומרת בקשי. בגזרת הסלטים תוכלו למצוא פלפל אדום ושפקה ממולא, עלי גפן וז'אזיקי יווני (מטבל יוגורט עם מלפפונים), זאת לצד סוגי זיתים, חמוצי הבית וסחוג. גם בנקניקים יש מבחר, ביניהם: סלמי, סלמי קרקובר, פסטרמות (מעושנת, איטלקית, דבש), אסאדו עגל, רוסטביף, מעדן אווז, בריסקט, ניו יורק ועוד.

בז'קלין DELI מוכרים גם מגוון של סלטים, ביניהם: חציל במיונז, מטבוחה, חומוס, טחינה זהב, פלפל מרוקאי חריף, כרוב אדום במיונז, כרוב סיני, כרוב קולסלו, מאשווויה, כרובית בטחינה, חציל על האש, סלט טונה אמריקאית, אבוקדו, פטריות עם בצל וסלט ביצים. לצד כל מעדני הגורמה, תוכלו למצוא מקום גם מבחר גדול של רטבים, שיטבלו לכם את הארוחה.

זיתים, גבינות ונקניקים - ז'קלין דלי פתח תקווה

בקרוב גם יהיה אפשר לשבת בפנים

מי שמייחד את ז'קלין DELI ממעדניות אחרות, אלו ארוחות הבוקר שהם מציעים בהתאמה אישית, שכוללות כריכים, חביתות ושקשוקות. "הלקוח אומר לנו בדיוק מה שהוא רוצה ומכינים לו את זה במקום", מצינת בקשי. "אפשר לשבת פה ולהנות מהאוכל עם פלטת גבינות ויין טוב. יש לנו פינות ישיבה בחוץ וגם במזגן בפנים עם בר פנימי שאנחנו מקימים".
שעות פעילות ז'קלין DELI במהלך השבוע: א'-ה' – 08:00-21:00 | יום ו' – 08:00-15:00. |

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »