לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. 

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", עסקים מאיזורי העימות בצפון ובדרום מחפשים פתרונות איך לשרוד במציאות כמעט בלתי אפשרית. אם יש דוגמא טובה לכך היא חנות המוסיקה "לבמה", שעד ה-7.10 מרכז הפעילות שלה היה חנות ענקית בת 500 מ"ר בקריית שמונה, שהוקמה ב-2008 וצברה קהל לקוחות נאמן, בעיקר מהצפון. אלא שלפני תשעה חודשים השתנה הכל – גם אצלם. 

מגברים ורמקולים - בלבמה פתח תקןווה
מגברים ורמקולים - בלבמה פתח תקןווה

"אחרי שלושה טילים - החלטנו לקפל"

"המלחמה פרצה והבנו שאנחנו צריכים לבצע שינוי אסטרטגי ולהעביר את הפעילות שלנו למרכז", מספר יובל מלכה, שותף, יחד עם אחיו עומר והאחראי על הדיגיטל והיבוא ב"לבמה". "מאז המלחמה הרגשנו כמו ברווזים במטווח של החיזבאללה. לפני שבועיים זה היה השיא, אחרי ששלושה טילים פגעו סמוך לחנות, אמרנו לצוות שאין ברירה – וצריך לסגור את החנות ולהעביר את מרכז הפעילות שלנו לפתח תקווה". 

למה דווקא פתח תקווה?

"חיפשנו מקום שיהיה מרכזי וגם קרוב לקהל היעד שלנו – אנשי מוסיקה, מקצוענים וחובבים – ומצאנו נכס פנוי ואטרקטיבי על ז'בוטינסקי פתח תקווה. בדקנו עוד מקומות, אבל החלטנו לבחור בפתח תקווה, שאנחנו רואים בה עיר מתפתחת, גם מבחינת העסקים וגם מבחינת התושבים. אנחנו מקווים שהציר העמוס של ז'בוטינסקי ייתן לנו חשיפה לקהל חדש, שיירצה לבקר בחנות".

גיטרות - חנות "לבמה" פתח תקווה

70% מהמכירות - אונליין

אז מה אפשר למצוא ב"לבמה"? קודם כל החנות פונה בעיקר לקהל יעד מקצועי, שמחפש מותגים איכותיים של מוצרי ציוד הגברה מקצועי, ציוד תאורה, ציוד ל-DJ, מסכי לד וציוד הקרנה – וכמובן גם כלי נגינה מגוונים כמו גיטרות, מערכות תופים, כלי נשיפה ועוד ממותגים מובילים כמו: Musiea ,polman ,icon ,yorkville ,blg ,audio .aiwa ,monkey ,banana

למרות שרוב המכירות של "לבמה" נשענות על מכירות מאתר האינטרנט ("70% מהמכירות שלנו מגיעות מהאונליין", אומר מלכה), הם מקווים שפתיחת החנות בפתח תקווה, תמשוך אליה קהל שיירצה לבצע את הרכישה באופן פיזי. "שווה לבוא לחנות החדשה לכל מי שרוצה ליווי מקצועי בכל שלבי הרכישה. ציוד מקצועי מהסוג שאנחנו מוכרים דורש התאמה אישית לצרכי הלקוח. בחנות הוא יכול לבדוק פיזית את הציוד", אומר מלכה.

שניים מהמותגים הבולטים של "לבמה" פתח תקווה - ICON ו- MUSIEA

התחילו כנגנים והמשיכו "לבמה"

בעלי "לבמה", האחים עומר ויובל מלכה, נולדו בצפון, במושב שאר ישוב ומגיל צעיר חונכו וגדלו עם אהבה למוזיקה, "הקמנו בעשר אצבעות את העסק שלנו במחשבה ועם המון עבודה קשה ובעיקר הרבה אהבה למה שאנחנו עושים", הם מספרים. עומר התחיל את החיבור למוסיקה כדי.ג'יי ומתופף ואילו יובל היה גיטריסט (שגם ניגן עם ירמי קפלן) ומפיק מוזיקלי. הם הבינו שיש להם את הידע והכלים ליבא ולמכור ציוד מוסיקה – והחליטו לפתוח את "לבמה".

החנות החדשה של "לבמה" בפתח תקווה כוללת אולם תצוגה בשטח של כ-140 מ"ר. קהל היעד הוא ברובו חברות הגברה, אולפנים, מוסדות וחברות שעושות אירועים, די.ג'ייאים ואנשי סאונד וגם מוסיקאים. "בכל הקשור לכלי נגינה, אנחנו פונים בעיקר למוסיקאי המתחיל", אומר מלכה. "יש כאן כלי נגינה איכותיים, במחיר תחרותי ונגיש לכל מי שמתחיל לנגן".

מוצרים מומלצים של "לבמה" פתח תקווה

5 מוצרים מומלצים ב"לבמה" פתח תקווה

אגב מחירים, את כולם גם תוכלו למצוא באתר של "לבמה", האטרקטיביים שבהם לדברי הצוות של החנות, הם:

  • רמקול מוגבר 15″ Yorkville YXL15P 1000W ב-₪3,335
  • שולחן אולפן הקלטות מקצועי Musiea IM100 בצבע אפור ב-₪2,395
  • ערכת גיטרה קלאסית כולל אביזרים Queen Lily200 Pack ב- ₪715
  • פטיפון כולל רמקולים מובנים Aiwa GBTUR-120WDMKII ב-₪675
  • בידורית קריוקי QL-Milano QL900 800W ניידת נטענת 15″ 800W ("המבוקשת ביותר בישראל", לדברי מלכה) ב- ₪3,390.

"מה שמאפיין אותנו הוא שאנחנו מייבאים מוצרים שיש להם ערך נלווה", מציין מלכה. "יש לנו מותגים שנחשבים ייבוא בלעדי שלנו. מותגים שלא תמצאו בחנויות אחרות בארץ. ציוד האולפן וההגברה שלנו שם דגש על העיצוב ונוחות השימוש".

"לבמה" פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »
שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »
הקניון הגדול פתח תקווה

איפה תעשו מחר קניות לחג? עופר הקניון הגדול מודיע – "אנחנו פתוחים מחר, כפוף להנחיות"

המצב הבטחוני בישראל, מעורר הרבה מתח ואי בהירות גם בעולם המסחר והעסקים של פתח תקווה – זאת בעקבות ההודעה של פיקוד העורף על כך שיש עדכון בהנחיות, מחשש לאיום טילים מאיראן. עיריית פתח תקווה פרסמה כי יש כעת מגבלה של עד 300 איש במבנה ועד 30 איש במרחב הפתוח – מה שאומר ששני הקניונים (גדול וסירקין) יהיו סגורים. קניוני עופר בתגובה: "הקניון יישאר פתוח".

המשך קריאה »
אורן נווה עם מארזי מתנות בקניון הגדול (צילום: יח,צ)

מעצבת המתנות אורן נווה תפתח עוד שבוע חנות פופ-אפ מתנות בעופר הקניון הגדול

המעצבת ומשפיענית הרשת, עם מעל 50 אלף עוקבים באינסטגרם, מגיעה לקניונים המרכזיים של פתח תקווה לקראת החגים ותפתח את החנויות מה-29.9 עד ה-2.10, בהן אפשר יהיה למצוא מגוון עשיר של מתנות מיוחדות, מעוצבות ומקוריות לחג, לצד עציצים חגיגיים במבחר סוגים. הכל פרי עיצובה והשראתה של נווה, שמסרה לפתח תקווה NEWS: "המתנה הכי משתלמת והכי מדויקת לחג הזה".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading