יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטנדאפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

לוהט בעופר הקניון הגדול היה גם ביום שישי, כשיעל שלביה, הדוגמנית ובת זוגו של הזמר עומר אדם, יחד עם חברתה הסטייליסטית אור לוזון, בתו של איש העסקים הפתח תקוואי, עמוס לוזון, הגיעו להשקה של דוכן מותג משקפי השמש והראיה קאטליה מבית אופטיקנה. השניים הם הפרזנטורים של המותג, אבל אדם, נעדר מההשקה ("עבד קשה ועדיין ישן בבית", לדברי שלביה) – למרות שלפני חודש, לקניון רמת אביב, הוא דווקא כן הגיע.

מופע סטנדאפ לילדים בקניון הגדול פתח תקווה
מופע סטנדאפ לילדים בקניון הגדול פתח תקווה
יעל שלביה מימין. אור לוזון משמאל - בקניון הגדול פתח תקווה

הנוכחות של השתיים יצרה עניין בקרב הקהל הרב שנכח בקניון באותה שעה, מה שיצר פקק בדרך לקופות הדוכן, עם עשרות אנשים, שביקשו להצטלם איתן סלפי. הדוכן של קאטליה פתח תקווה, הממוקם בקומת הכניסה (P2) של הקניון והוא מציע כ–480 דגמי משקפי שמש ומשקפיים אופטיות. הדגמים משלבים עיצובים טרנדיים בעלי אמירה לצד דגמי בסט סלר, קלאסיים ועל זמניים.

יעל שלביה בסלפי עם מבקרים בקניון הגדול פתח תקווה.
יעל שלביה בסלפי עם מבקרים בקניון הגדול פתח תקווה.
ליהיא גרינר (משמאל) תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות בעופר הקניון הגדול פתח תקווה. צילום: יחצ/ לירוי פיניאן
ליהיא גרינר (משמאל) תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות בעופר הקניון הגדול פתח תקווה. צילום: יחצ/ לירוי פיניאן

עוד ב-חנויות

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »
שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »
הקניון הגדול פתח תקווה

איפה תעשו מחר קניות לחג? עופר הקניון הגדול מודיע – "אנחנו פתוחים מחר, כפוף להנחיות"

המצב הבטחוני בישראל, מעורר הרבה מתח ואי בהירות גם בעולם המסחר והעסקים של פתח תקווה – זאת בעקבות ההודעה של פיקוד העורף על כך שיש עדכון בהנחיות, מחשש לאיום טילים מאיראן. עיריית פתח תקווה פרסמה כי יש כעת מגבלה של עד 300 איש במבנה ועד 30 איש במרחב הפתוח – מה שאומר ששני הקניונים (גדול וסירקין) יהיו סגורים. קניוני עופר בתגובה: "הקניון יישאר פתוח".

המשך קריאה »
אורן נווה עם מארזי מתנות בקניון הגדול (צילום: יח,צ)

מעצבת המתנות אורן נווה תפתח עוד שבוע חנות פופ-אפ מתנות בעופר הקניון הגדול

המעצבת ומשפיענית הרשת, עם מעל 50 אלף עוקבים באינסטגרם, מגיעה לקניונים המרכזיים של פתח תקווה לקראת החגים ותפתח את החנויות מה-29.9 עד ה-2.10, בהן אפשר יהיה למצוא מגוון עשיר של מתנות מיוחדות, מעוצבות ומקוריות לחג, לצד עציצים חגיגיים במבחר סוגים. הכל פרי עיצובה והשראתה של נווה, שמסרה לפתח תקווה NEWS: "המתנה הכי משתלמת והכי מדויקת לחג הזה".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading