היגור וידאל עוזב את הפועל פתח תקווה בעקבות נפילת טיל על ביתו

השחקן הברזילאי היגור וידאל עוזב את הפועל פתח תקווה לאחר שביום שלישי שעבר אחת הרקטות שנורו למרכז פגעה פגיעה ישירה בביתו שבפתח תקווה.  בעקבות החלטה משותפת שלו ושל אשתו, המשפחה החליטה לעזוב את ישראל ולחזור לברזיל.

ע"פ דיווח של Microsoft News, השחקן ירד למקלט ברגע שהחלו האזעקות. בזמן ששהה במקלט הוא שמע פיצוץ גדול והחל לשלוח הודעות רבות לשחקני הפועל פתח תקווה. כשחזר לדירה וראה את ההריסות, הבין שנפלה שם רקטה. 

וידאל סיפר לאתר "ONE": אני בסדר עכשיו, למזלי. כל האמוציות ירדו, אני מוקף בחברים שלי מהקבוצה ונמצא עם אשתי. לשמחתי, השחקנים נחלצו לעזרתי באמצע הלילה והקפטן שלנו עזר לי עם הכל. הקבוצה הזו היא כמו המשפחה שלי כאן וברור לי שהיה לנו מזל גדול בלילה הזה".

ולמרות החוויה הקשה, וידאל מוקיר תודה לחבריו מהפועל פתח תקווה על התמיכה והעזרה, ומביע עצבות על עזיבתו. באינסטגרם הפרטי שלו הוא פרסם סרטון של הדירה ההרוסה לאחר נפילת הטיל וכתב:  "המחבלים תוקפים אנשים חפים מפשע בישראל…. ישראל מגנה על עצמה, תוקפת טרוריסטים ומרתיעה את האזרחים בעזה לפני היירוט. לאף אחד זה לא מגיע להיות בסיטואציה כזו. הגעתי לכאן לעשות את העבודה שלי- לשחק כדורגל.  אני באמת מודה לאלוהי ישראל שהגן עלי ועל משפחתי היום. זה נס שאני ומשפחתי בחיים. תודה על כל ההודעות של כולכם". 

בתמונה שהעלה לאינסטגרם כמה ימים לאחר מכן, וידאל מספר הגיע בבטחה לברזיל, ושהוא מתפלל לשלום ובטחון לתושבי ארץ ישראל והרשות הפלסטינית.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Higor Vidal 🇧🇷 (@higor_vidal)

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »
יום העצמאות פתח תקווה 2024

חגיגות מצומצמות: אירועי יום העצמאות פתח תקווה 2024 במתכונת קהילתית בלבד

ראש העיר, רמי גרינברג, הודיע היום שחגיגות יום ההולדת של המדינה, יחגגו בצורה מינורית מאוד, ביחס לשנים קודמות. בניגוד לאירוע העדלאידע, שהוחלט לקיימו כרגיל, אירועי יום העצמאות יתקיימו באופן שונה. לא ייפתחו במות ענק בפארקים עם אומני פופ ומוסיקה שמחה – וכמובן, שגם לא יהיו זיקוקים. גרינברג: "נתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי, כשכל החיילים והחטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading