עדי אשכנזי עומר אוגולניק נעמי סימן טוב שלי פרץ השקת פול אנד בר בראשקה עופר הקניון הגדול פתח תקווה

ברשקה ו-פול אנד בר השיקו סניפים משודרגים בקניון הגדול פ"ת באירוע חגיגי (וידאו)

חנויות אופנת המותגים הספרדיים של אמנסיו אורטגה, הצמודות האחת לשנייה, בקומה העליונה של עופר הקניון הגדול פתח תקווה מעולם לא נראו מזמינות יותר. שתי החנויות, בשטח של כ-600 מ"ר כל אחת, לא רק שהציגו קולקציות חורף חדשות, אלא גם לוק מרענן אחרי שיפוץ מאסיבי בעלות של כ-12 מיליון ש"ח. בלטו באירוע: הפרזנטורית של הקניון עדי אשכנזי, שלי פרץ ועומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר.

חובבי האופנה מפתח תקווה והסביבה חיכו בסבלנות משתלמת לפתיחתן של שתי חנויות המותג ברשקה (BERSHKA) ו-פול אנד בר (PULL&BEAR) – והיום זה סופסוף קרה. ב-10:00 הגיעו עשרות מוזמנים לאירוע השקה מושקע בהפקת דניאלה רייבנבך, היחצ"נית הותיקה של הקניון, שכלל בופה עשיר, בר ואפילו די.ג'יית. אחרי הסייילים של נובמבר, בעופר הקניון הגדול מקווים להמשיך את המומנטום גם בדצמבר, הודות להשקת החנויות החדשות.

12 מיליון ש"ח שיפוץ. 600 מ"ר שטח כל חנות.

השדרוג של ברשקה ו-פול אנד בר מגיע אחרי שדרוגים נוספים בחנויות מותג של עופר הקניון הגדול – כמו שקרה עם מקדונלדס, זארה וסופר-פארם. לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים שמבצע עופר הקניון הגדול: חיזוק התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ-65 מיליון".

המותגים הבינלאומיים BERSHKA ו- PULL&BEAR בחרו לפתוח את שתי חנויות הדגל, בקונספט העולמי החדש. פתיחת החנויות הינה חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון, לרווחת המבקרים בו. ההשקעה בפתיחת שתי חנויות הדגל החדשות נאמדת בכ-12 מיליון ש"ח. סניף הדגל החדש של BEAR&PULL מיועד לנשים, גברים ובני-נוער, משתרע על שטח של כ- 600 מ"ר, בקומת המסחר העליונה.

משמאל: נעמי סימן טוב, עדי אשכנזי ועומר אוגולניק.ף מימין: שלי פרץ למעלה ואורן להב. צלם: אסף לב
משמאל: נעמי סימן טוב, עדי אשכנזי ועומר אוגולניק.ף מימין: שלי פרץ למעלה ואורן להב. צלם: אסף לב

לראשונה: קופות אוטומטיות בחנויות פול אנד בר וברשקה בעופר הקניון הגדול

הסניף עוצב ע"י אדריכלי המותג הבינלאומי, ולדברי אנשי המותג הוא "מתכתב עם הנראות והקונספט העולמי של המותג: קו חדשני המשלב מוטיביים של מתכת, זכוכית ובטון, הנותנים יחד מראה הרמוני ונקי ומאפשר בולטות של הפריטים והקולקציות הצבעוניות". כמו כן, לראשונה ברשת יוצבו, קופות אוטומטיות והחנות תכיל 10 תאי הלבשה מרווחים ומאובזרים.

סניף הדגל החדש של BERSHKA ממוקם צמוד לו, גם הוא בקומת המסחר העליונה של הקניון ומשתרע על שטח של כ- 600 מ"ר. הסניף עוצב גם בקונספט העולמי החדש. החנות החדשה משלבת חוויה הוליסטית החל מהנראות ועיצוב ועד הטכנולגיה והחידושים בתאי הלבשה מיוחדים המאובזרים בחיישנים המתריעים שהתא פנוי, החלפה שבועית של קולקציות חדשות ועוד.

שלי פרץ מדדה מעילים, עדי אשכנזי חושבת על חגיגות ה-50

לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "כניסתם של המותגים הבינלאומיים פול אנד בר וברשקה במתכונת החדשה שלהם, מהווה הבעת אמון בחוזקתו ועוצמתו של הקניון". לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול: "כחלק מהאסטרטגיה של הקניון אנו פועלים על מנת להכניס לקניון את המותגים המובילים והנחשקים בעולם. הנהלת הקניון עובדת במרץ ובאופן שוטף על מנת לייצר ולשמר תמהיל מדויק עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים".

שלי פרץ, כוכבת רשת עולה, שהיא גם אחותו של שוער הכדורגל הבינלאומי דניאל פרץ, וגיסתה לעתיד של נועה קירל, הגיעה גם היא לאירוע ההשקה ומשכה תשומת לב. "הקניון הוא כמו הבית שלי", אמרה לפתח תקווה NEWS. "שדרוג החנויות הוא כיף וכבר שמתי עין על כמה מעילים". גם הפרזנטורית של קניוני עופר, עדי אשכנזי, הגיעה להשקה רגע לפני יום הולדתה ה-50 וסיפרה שהיא מתכננת נסיעה משפחתית לחו"ל, לאחר תקופה ארוכה בה לא נפשו מעבר לים. בנוסף, סיפרה שהיא בקרוב יוצאת במסע הופעות חדש.

עוד ב-חנויות

LOVE פתח תקווה שומרת על עליית המע"מ

חנות LOVE פתח תקווה הודיעה כי תספוג את עלויות המע"מ ולא תעלה מחירים

מתחם האופנה והלייף סטייל, בבעלות איש העסקים חיים סקאל, המשווק למעלה מ 100 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים ישאיר את המע"מ על המוצרים בעלות של 17% – אחוז אחד פחות מהעלייה, שהוכרזה ב-1.1.25. לדברי LOVE, ההחלטה נובעת מהאג'נדה של המקום – שילוב של קמעונאות ותרומה לחברה, בנוסף לרצון להעמיק את מבצעי סוף העונה. סקאל: "נספוג את עליית המע״מ בכדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו"

המשך קריאה »
גאנט פתח תקווה עופר הקניון הגדול

GANT (גאנט) פתחה סניף בעופר הקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

רשת מותג האופנה האמריקאי, נכנסת למקום הכי מסחרי בעיר עם חנות חדשה בגודל של 150 מ"ר, מעוצבת לפי קונספט העיצוב החדש של המותג. בנוסף, החנות משיקה סייל מיוחד על קולקציית החורף האטרקטיבית, הכולל הנחות על מגוון פריטי לבוש, הנעלה ואביזרי אופנה. הסייל יאפשר ללקוחות ליהנות מהקולקציה היוקרתית במחירים נוחים. "שמחים להיכנס לקניון ולהנגיש את חווית הלקוח הגבוהה", נמסר.

המשך קריאה »
בול מרקט פתח תקווה

צפו בפתיחה: בול מרקט פתח תקווה פתח את הסניף בנווה עוז יוניק סנטר (וידאו)

יום שישי הראשון של רשת השיווק, שנכנסה השבוע לעיר, הביא איתו מאות קונים לחנות החדשה במתחם המסחרי השכונתי. זהו הסניף הרביעי, של הרשת, אחרי אור יהודה, ראש העין ובני דרור. בחנות תמצאו מחירים אטרקטיביים (בעיקר לכל מי שחבר מועדון), שמתחרים בגאווה עם הרשתות הגדולות. הלקוחות מקווים המחירים והשירות הטוב שקיבלו, הם לא רק לרגל הפתיחה.מוצרים ומחירים בפנים.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading