אקס לאב

אקס לאב דיאמונדס: העתיד הנוצץ של תעשיית היהלומים

הייתה זו מרלין מונרו שאמרה כי "יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה", והיא צדקה. יהלומים הם סמל ליוקרה, אהבה, מעמד, נאמנות ויוקרה כבר מאז שחר ההיסטוריה ואין פלא. ליהלומים יש מספר תכונות הגורמות להם להראות כאילו הם נפלו מכוכב אחר: הם סימטריים, נוצצים ומבריקים, ואפשר להבין מדוע הרומאים והיוונים העתיקים חשבו שיהלומים עשויים מדמעות של אלים ושבבים של כוכבים נופלים.

יהלומי אקס לאב דיימונד. (קרדיט: גדעון לווין. גרדיט לתמונה הפותחת: עדי שנפיק)

המציאות היא שונה לחלוטין. יהלום הוא גביש העשוי מאה אחוז פחמן שנוצר מתחת לאדמה בתהליך של מאות שנים,וקשה מאוד למצוא אותו. זו הסיבה שהוא כל כך יקר. מעבר לכך, תעשיית כריית היהלומים העולמית היא תעשיה שהפכה לידועה לשמצה בשנים האחרונות, בעקבות עליית המודעות לאיכות הסביבה (כריית יהלומים פוגעת מאוד באיכות הסביבה) וכן בעקבות דיווחים על ניצול בני אדם בתעשייה זו. "לגעת ביהלום", סרט בכיכובו של ליאונרדו די-קפריו, עזר בהבאת המודעות לנושא זה וטביעת המושג "יהלומי דמים" לתיאור התעשיה הזו, שרוב רובה פועלת במדינות מוכות מלחמה באפריקה.

למזלנו, באמצעות הטכנולוגיה המפותחת של ימינו, ניתן לייצר יהלומים בתנאי מעבדה! הטכנולוגיה לייצר יהלומי מעבדה קיימת כבר כ-90 שנה. ליהלומי מעבדה (באנגלית- LAB Diamond) יש בדיוק את אותו ההרכב הכימי, פיזי והאופטי כמו של יהלום שהגיע ממכרות, אך הייצור שלו הוא הומני, ירוק ובר השגה. עכשיו, רשת חנויות התכשיטים הראשונה בעולם אשר כל תכשיטיה משובצים ביהלומי מעבדה בלבד הגיעה לקניון עופר בפתח תקווה.

אותה היוקרה, בפחות ממון. אקס לאב דיימונס (קרדיט: גדעון לוין)

חגית כץ-שינובר, מנכ"לית X LAB DIAMONDS הסבירה למקומון "פתח תקווה ניוז" כיצד עובד תהליך הייצור המרתק של יהלומי המעבדה. "תהליך הייצור של יהלום מעבדה זהה לתהליך שקורה במעמקי האדמה, רק שהוא קורה בתנאים של מעבדה. מולקולות של פחמן נכנסות אל תוך ריאקטור חזק מאוד המשחזר את תנאי הלחץ והחום שנמצאים בבטן האדמה, ותוך מספר שבועות -לעומת ביליוני שנים שלוקח ליהלום המכרות להיווצר- היהלום מוכן. לאחר מכן הוא מועבר לליטוש".

מדבריה של חגית משתמע שיהלום מעבדה הוא יהלום אמיתי לכל דבר, ובעל אותן תכונות בדיוק של יהלום "רגיל". למעשה, חגית מספרת, ניתן להבדיל בין יהלום מעבדה ליהלום כרייה רק באמצעות מכשור מתקדם ולא בעזרת העין, מיומנת ככל שתהיה.

כל תכשיטי X-LAB מגיעים עם תעודת אחריות. באתר וכן בחנות הפיזית בקניון עופר ניתן למצוא שלל תכשיטים בעיצובים יוקרתיים ומיוחדים- צמידי טניס, טבעות אירוסים, טבעות סוליטר עם יהלומים בכל הסוגים משובצים בזהב צהוב, לבן או ורוד. המחירים עצמם נוחים יחסית לגודל המרשים של היהלומים.

 

חזית החנות בקניון עופר, פתח תקווה.

אקס לאב דיאמונדס, הקניון הגדול עופר, פתח תקווה (קומה 3, סמוך למדרגות הנעות, ליד H&M)

www.xlabdiamonds.co.il

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading