חברת eBrand וחברת FullPower

אקזיט דיגיטלי: FullPower Ltd רכשה את eBrand באיחוד כוחות דיגיטל בפתח תקווה

חברת הדיגיטל הפתח תקוואית הותיקה (מ-2005), שהתמקדה עד עתה בעיקר בבניית אתרים, SEO ו-פרפורמנס, מיזגה אליה את סוכנות הדיגיטל eBrand, המתמחה מזה 15 שנים בניהול מוניטין באינטרנט, תוכן למיתוג עסקים ותוכן וידאו ויושבת בפתח תקווה כעשור. "המהלך הזה מאפשר לשתי הסוכנויות לתת קשת רחבה של שירותים דיגיטליים לכל העסקים בפתח תקווה – וגם מחוצה לה", מסר ז'אק שטרית, הרוכש.

רגע אחרי כניסת 2025, בפתח תקווה יש כ-10,000 עסקים, כ-10% מהם נפתחו השנה האחרונה – וכולם יש מכנה משותף אחד – צורך דחוף בדיגיטל, שדופק כמו שעון, מביא למכירות ומייצר צמיחה עסקית. קהל היעד של העסקים בפתח תקווה, הם 250 אלף התושבים + כ-200 אלף המבקרים בה כל יום. נתונים אלה, הם חלק ממה שהניע מהלך עסקי בעולם הדיגיטל בעיר: מיזוג בין FullPower ל-eBrand.

המיקום החדש של FullPower דיגיטל - ב.ס.ר סיטי בניין T קומה 20
המיקום החדש של FullPower דיגיטל - ב.ס.ר סיטי בניין T קומה 20

מהלפיד לב.ס.ר סיטי

חברת FullPower בבעלות ז'אק שטרית, שבעשור האחרון ישבה בלפיד 16 פתח תקווה, עזבה את בניין המשרדים הישן ושכרה 220 מ"ר בקומה ה-20 בבניין T בב.ס.ר סיטי (תוצרת הארץ 3). סוכנות הדיגיטל eBrand – ניהול מוניטין באינטרנט עברה לפני שנתיים לבסר ROOMS, לאחר שבמשך שנים, משרדה שכן בפארק אולימפיה. מי שימנכ"ל את המותג, כחלק ממהלך המיזוג, הוא איציק זיאת, ששימש בעשור האחרון בסמנכ"ל.

פולפאוור בע"מ, היא חברת בניית אתרים ופורטלים, מיתוג עסקי, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי משנת 2005. החברה מתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט מתקדמים ברמת גימור גבוהה ובהתאמה אישית, עם דגש מרכזי על נושא שיווק וקידום אתרי אינטרנט (SEO/SEM) תוך כדי שמירה על ממשק אתר קל וידידותי (UI) וחווית משתמש (UX) חיובית המניעה את הגולש לפעולה רצויה.

פתח תקווה - אלפי עסקים שצריכים דיגיטל
פתח תקווה - אלפי עסקים שצריכים דיגיטל

"המהלך יאפשר לנו למקסם את ה-360 מעלות"

החברה הוקמה ע"י ז'אק שטרית, יזם ואוהב אינטרנט וותיק, מומחה טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ושיווק באינטרנט. ז'אק בעל תואר Bsc במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת בר-אילן, הקים את פולפאוור ב 2005 לאחר כ-7 שנות נסיון במשרות פיתוח ושיווק בחברות אינטרנט מובילות בישראל וביניהן וואלה! שם למד מהטובים ביותר.

"המהלך עם eBrand ימקסם את היכולות שלנו להעניק פתרון שיווק דיגיטלי 360°: קידום אתרים, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ואינסטגרם, פרסום באוטבריין וטאבולה ועוד", מסר שטרית. "חשוב לנו גם ההיבט הלוקאלי. אנחנו רואים עסקים חדשים בפתח תקווה, שסובלים ממצוקה בנושא זה. יש חנויות ומסעדות בעיר, שלא דואגות אפילו לשים את עצמן על המפה של Google או Waze"

אז מה הביא אותך להוסיף את ניהול המוניטין לצד השירותים האחרים?

"קודם כל מצאנו שכנים טובים. שנמצאים ממש לידנו בפתח תקווה. מעבר לזה, תחום ניהול המוניטין הפך בשנים האחרונות עוד יותר ל-Must Have. כל חברה, מותג – ובטח אנשים – חשוב להם שמם הטוב. יש כאלה עם אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש שנמצאים באינטרנט כבר למעלה מעשור ואפילו שני עשורים. אזכורים אלה פוגעים בהם ברמה עסקית-כספית וגם האישית-חברתית".

במסגרת ההסכם, eBrand מעבירה ל-FullPower את הלקוחות והידע הרב שהיא צברה לאורך השנים – יחד עם 75% מהכוח המקצועי, של אנשי דיגיטל ותיקים ומנוסים. הייעוץ המשפטי לעסקת המיזוג-מכירה נתנו עורכי הדין המסחריים עו"ד תום שפלר ועורכת דין מיכל צרפתי, שגם היא נמצאת בבניין T בב.ס.ר סיטי פתח תקווה.

מימין: מאור קפלנסקי, מייסד איברנד עו"ד תום שפלר, עו"ד מיכל צרפתי וז'אק שטרית בעלים ומנכ"ל פולפאוור
מימין: מאור קפלנסקי, מייסד איברנד עו"ד תום שפלר, עו"ד מיכל צרפתי וז'אק שטרית בעלים ומנכ"ל פולפאוור

ניהול מוניטין באינטרנט - שירות נחוץ לכל עסק בדיגיטל

סוכנות eBrand ניהול מוניטין באינטרנט הוקמה ב-2009 ע"י מאור קפלנסקי (גילוי נאות – הבעלים של פתח תקווה NEWS), שהחדיר אז לארץ תחום חדשני וראשוני בעולם הדיגיטל הישראלי. מאז, eBrand צברה לעצמה אלפי פרויקטים ומאות לקוחות בזירה המקומית והבינלאומית בתחומי מגוונים, כמו: נדל"ן, פיננסים, רפואה, משפטים, הייטק – ועוד.

איציק זיאת, מנהל מותג eBrand: "אני מברך על שיתוף הפעולה שמעצים את פולפאוור ואת איברנד ללא ספק. המיזוג מאפשר לנו להעניק שירותי דיגיטל משלימים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו באיברנד, ותיקים וחדשים, תוך המשך מיתוג ושמירה על שמם בדיגיטל"

איציק זיאת - מנהל eBrand מבית פול פאוור
איציק זיאת - מנהל eBrand מבית פול פאוור

עוד ב-טכנולוגיה

סייברארק פתח תקווה CYBERARK/

בקטנה: סייברארק מפתח תקווה הודיעה על רכישת חברת Zilla ב-165 מיליון דולר

ענקית הסייבר הפתח תקוואית, שמשרדיה הראשיים נמצאים במתחם עופר EAST ברחוב הפסגות 9, מדווחת על עסקת רכישה של חברת Zilla, שפיתחה טכנולוגיה לניהול הזהויות והרשאות בארגונים. הרכישה התבצעה ברקע הדיווח על צמיחה של 33% בהכנסות השנתיות שהגיעו למיליארד דולר, שיא בתזרים המזומנים ורווח נקי של 147.5 מיליון דולר. במשרדים עובדים מאות עובדים, חלק גדול מהם גר בעיר.

המשך קריאה »
תלמידי שש שנתי רמון פתח תקווה במיזם רחפנים

הבית לחדשנות של עיריית פתח תקווה ותלמידי רמון לקחו חלק במיזם הרחפנים הלאומי (וידאו)

במסגרת המיזם, יתבצע פיילוט להדגמת תעבורת רחפנים במרחב אווירי מנוהל ובתא שטח מוגדר מראש. הפרויקט, המתקיים בשיתוף משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, רשות החדשנות ולכל השותפות בפרויקט נתיבי איילון ורת"א, מתבצע במטרה לייעל ולשפר את התחבורה האווירית בישראל ולפתח את האקו-סיסטם בתחום התעופה הבלתי מאויישת. גרינברג: "יצירת הזדמנויות מיוחדות לכלל השותפים".

המשך קריאה »
הבית לחדשנות ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

הבית לחדשנות של עיריית פתח תקווה ערך בב.ס.ר סיטי אירוע הדלקת נר ראשון

עשרות תעשיינים ותעשייניות, אנשי הייטק, נשות ואנשי חינוך ועוד מהעיר ומחוצה לה, התכנסו אמש כדי להדליק נר ראשון של חנוכה ולחגוג שנה לפתיחת הבית לחדשנות של עיריית פתח תקווה. את האירוע הנחה שלמה בנימין, מנהל מינהלת העסקים וההייטק ורחל אלון, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות, מנהלת הבית – נשאה דברים. היזם זיו אלול הדליק את נרות החג.

המשך קריאה »
קמפיין חוצות חברות פתח תקווה

כיף לעבוד בפ"ת? העירייה יצאה בקמפיין שלטי חוצות מיתוג מעסיק לחברות מובילות בעיר

עובדים של בזק בינלאומי, אפקון, פלאפון, ביטוח ישיר, מגדל, ניאופארם ו-PENTERA – כולן חברות טכנולוגיה, תקשורת, רפואה וביטוח עם משרדים גדולים בעיר – מופיעים בימים האחרונים על עם עשרות שלטים, שנמצאים כמעט בכל פינה של פתח תקווה. המטרה: לעורר מודעות לכך שפתח תקווה זאת עיר שכיף לעבוד בה. אז מי הם האנשים, שהפכו למפורסמים בן רגע, ומעבירים לנו את הזמן בפקק?

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading