חומוס מלכונא - חומוסיה בפתח תקווה - פתח תקווה ניוז

חומוס מלכונא: החייל המשוחרר שפתח חומוסיה חדשה ברחוב מוטה גור

משבר הקורונה גרם להרבה אנשים "לשנות כיוון" בחיים ולמצוא את הייעוד האמתי שלהם. אחד מהאנשים האלו הוא בראל, בעלי מסעדת "מלכונא", מסעדת החומוס החדשה שברחוב מוטה גור 9.

 בראל, חייל משוחרר אשר שירת במשטרה צבאית, פתח את חומוס "מלכונא" משום שכבר מגיל צעיר היה לו חיבור מיוחד לאוכל. מלבד החיבה הזו, בראל בן ה-21  הוא בעל חוש עסקי מפותח: הוא הבין שלאחר המשבר הכלכלי תהיה דרישה למסעדה אשר מוכרת אוכל במחיר השווה לכל כיס. "רציתי לספק לאנשים אוכל ביתי, טרי, עממי, פשוט ומזין" סיפר לנו בראל. "אוכל שאפשר לאכול על הדרך באמצע יום עבודה, בלי להתבאס על המחיר".

כל לקוח הוא מלכונא

הערך המנחה את בראל וצוות העובדים של חומוסיית "מלכונא" הוא שכל אדם שנכנס למסעדה צריך לקבל את מה שהוא אוהב, רוצה וצריך. "משמעות השם מלכונא היא "המלך שלנו", ואצלנו במסעדה כל לקוח הוא מלכונא". במסעדה קיימות מנות מגוונות המותאמות לקהלים ספציפיים: יש מנות ילדים, מנות בשריות, מנות דיאטטיות וכן מנה מיוחדת לספורטאים הנקראת "סלט מלכונא".

סלט מלכונא
סלט מלכונא. הבחירה של ספורטאי העל

"סלט מלכונא הוא סלט מיוחד וטעים מאוד, והלקוחות עפים עליו. הוא מכיל את כל אבות המזון- יש בו מבחר של ירקות, ביצה, חציל קלוי, טחינה ובעיקר- המון אהבה". כמה מיוחד הוא סלט מלכונא? שמענו שאחת המתמודדות ב"נינג'ה ישראל", ספורטאית כמובן, מזמינה אותו כמעט כל יום. "אנחנו קשובים ללקוחות כל הזמן. אם יש דרישה למנה- אנו נוסיף אותה לתפריט. אנו רוצים שאנשים יבואו כל יום, וכל יום יהיה להם מגוון של מנות לבחור מהן. אנחנו מתכננים לשדרג ולהוסיף מנות בהתאם לדרישות של הלקוחות שלנו, בלי לשנות את הצביון המקורי שלנו, כמובן. יש לנו כבר לקוחות שמגיעים כל יום מהמשרדים בסביבה".

חומוס מלכונא, מוטה גור 9, בניין B (מול קניון עופר)

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »