פתח תקווה NEWS - offline

רשת חנויות האקטיב והלייף סטייל OFFLINE נפתחה בקניון הגדול

מי אמר שבגדי ספורט לא יכולים להיות גם בגדי יציאה ובילוי? המותג הספורטיבי OFFLINE מגיע לפתח תקווה עם חנות אופנה חדשה ונוחה הפונה לאוכלוסיית נשים מגוונת, בעלות השקעה של 1.5 מיליון שקלים. אפשר להתאמן עם הבגד, לרקוד איתו וגם סתם להתכרבל מתחת לפוך. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. הצצה מבפנים.

הקניון הגדול בפתח תקווה הוסיף החודש מותג אופנה נוסף לשעריו, שיתחרה בלא מעט מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים מסוגים שונים כמו פוקס, רנואר, קרייזי ליין, גולבארי ואמריקן איגל. 

המותג OFFLINE (אופליין), שייך בעצמו לרשת חנויות האופנה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים ברחבי העולם ובארץ. במקרה הזה מדובר על .American Eagle Outfitters Inc, שמתוכה פועל המותג Aerie .

זהו פורמט די התחלתי מסוגו בישראל כשרק בתחילת החודש נפתחה החנות הראשונה בתל אביב ועד סוף השנה מתוכננות להיפתח עוד כ- 6 חנויות. גודל ממוצע של כל חנות כ-170 מ"ר וסכום המושקע עליה נע סביב 1.5 מיליון ש"ח. בהשקעה כוללת של כל החנויות זה יוצא כ-9 מיליון ש"ח.

צפו בביקור בחנות OFFLINE

טייץ מתאים גם למסיבה

מסיור קצר בחנות אפשר לראות שיש מגוון צבעים לבחירה וגזרות קטנות וגדולות מה שפותח את קהל הקונות ויוצר דימוי גוף חיובי. הקולקציה המוצעת בחנות כוללת שילוב תואם של סטים: טייץ וטופ ובגדי לייף סטייל. המוטיב שמלווה את המותג הספורטיבי הוא איכות הבדים, המאפשרים תנועה ונוחות גם כשמזיעים בריצה או כשעושים יוגה, פילאטיס ופעילויות ספורט כאלו ואחרות עם שילוב בגדי היומיום והמסיבתי. בעצם הופכים את הלוק הספורטיבי לבגדי יציאה לכל דבר.

"בנות ישראל כמהות לסגנון הזה"

שאלנו את מנהלת החנות, לורנה יאניץ׳, אם הטרנד הזה תופס בשוק האופנה של היום. "הקונספט הוא שהבגדים אמורים להתאים לך ושכל בגד שתלבשי יעלה עלייך וישב טוב", היא אומרת ומוסיפה, "בנות ישראל כמהות לסגנון הזה. יש ביקוש רב".

במבט חטוף בחנות, עושה הרושם שהסגנון מיועד לנערות ובחורות צעירות בגילאי 15-35 אבל בהחלט יכול להתכתב עם גילאים מתקדמים יותר, בעיקר נשים המבלות את מרבית זמנן בחדר כושר. יאניץ׳ מבהירה כי אין לאופנה גיל. "יש גם בחורות בגילאים 40-50 שקונות סטים אצלנו".

גם שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, התייחס להגעת המותג הטרנדי לארץ ואמר בביטחון מלא: "חנויות offline מעוצבות בקונספט בינ"ל. אין לי ספק שהלקוחה הישראלית תתאהב במותג ובהיצע הרחב שיש לו להציע". 

ומה עם המחיר?

החנות מציעה בגדים במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', כשטווח המחירים הכולל נע בין 40 ל- 300 ש"ח. חולצות וסווטשירטים אפשר למצוא בין 130 ל-300 ש"ח. את הטייצים הזולים ניתן לרכוש במחיר של 90 ש"ח וטופים בין 100 ל-180 ש"ח. בחנות גם ניתן למצוא מגוון מוצרי אקססוריז בעלויות שנעות בין 40 ל-160 ש"ח.

מבדיקה שביצענו מדובר במחירים סבירים עד גבוהים, ביחס למה שאפשר למצוא בחנויות אחרות, במיוחד מחוץ לקניון ואיזורי המסחר היוקרתיים. ב-OFFLINE גם מציעים איכות בד משתנה ממחיר למחיר. מכיוון, שאיך שלא נהפוך את זה, מדובר בבגדי ספורט, שצוברים בלאי גבוה יותר מביגוד אחר, הם חייבים להיות באיכות גבוהה.

בחנות יש רמות שונות של איכות בד (בד בנוני, בד דק וכו') וכל אחת יכולה לעשות את הבחירה בהתאם לתקציב שלה. מי שמחפשת לעשות כושר ולהינות מבגד נוח  – יודעת שזה יעלה לה טיפה יותר מבגדים ליום יום.

לרגל בלאק פריידי, כל החנות במבצעי הנחה של 40% הנחה עד סוף השבוע (27.11). יש כמובן גם יכולת לרכוש במבצעים דרך אתר טרמינל X . נשאר רק לראות אם הלקוחות "ירוצו" לקנות בזמן.

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »