פתח תקווה NEWS - offline

רשת חנויות האקטיב והלייף סטייל OFFLINE נפתחה בקניון הגדול

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

מי אמר שבגדי ספורט לא יכולים להיות גם בגדי יציאה ובילוי? המותג הספורטיבי OFFLINE מגיע לפתח תקווה עם חנות אופנה חדשה ונוחה הפונה לאוכלוסיית נשים מגוונת, בעלות השקעה של 1.5 מיליון שקלים. אפשר להתאמן עם הבגד, לרקוד איתו וגם סתם להתכרבל מתחת לפוך. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. הצצה מבפנים.

הקניון הגדול בפתח תקווה הוסיף החודש מותג אופנה נוסף לשעריו, שיתחרה בלא מעט מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים מסוגים שונים כמו פוקס, רנואר, קרייזי ליין, גולבארי ואמריקן איגל. 

המותג OFFLINE (אופליין), שייך בעצמו לרשת חנויות האופנה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים ברחבי העולם ובארץ. במקרה הזה מדובר על .American Eagle Outfitters Inc, שמתוכה פועל המותג Aerie .

זהו פורמט די התחלתי מסוגו בישראל כשרק בתחילת החודש נפתחה החנות הראשונה בתל אביב ועד סוף השנה מתוכננות להיפתח עוד כ- 6 חנויות. גודל ממוצע של כל חנות כ-170 מ"ר וסכום המושקע עליה נע סביב 1.5 מיליון ש"ח. בהשקעה כוללת של כל החנויות זה יוצא כ-9 מיליון ש"ח.

צפו בביקור בחנות OFFLINE

טייץ מתאים גם למסיבה

מסיור קצר בחנות אפשר לראות שיש מגוון צבעים לבחירה וגזרות קטנות וגדולות מה שפותח את קהל הקונות ויוצר דימוי גוף חיובי. הקולקציה המוצעת בחנות כוללת שילוב תואם של סטים: טייץ וטופ ובגדי לייף סטייל. המוטיב שמלווה את המותג הספורטיבי הוא איכות הבדים, המאפשרים תנועה ונוחות גם כשמזיעים בריצה או כשעושים יוגה, פילאטיס ופעילויות ספורט כאלו ואחרות עם שילוב בגדי היומיום והמסיבתי. בעצם הופכים את הלוק הספורטיבי לבגדי יציאה לכל דבר.

"בנות ישראל כמהות לסגנון הזה"

שאלנו את מנהלת החנות, לורנה יאניץ׳, אם הטרנד הזה תופס בשוק האופנה של היום. "הקונספט הוא שהבגדים אמורים להתאים לך ושכל בגד שתלבשי יעלה עלייך וישב טוב", היא אומרת ומוסיפה, "בנות ישראל כמהות לסגנון הזה. יש ביקוש רב".

במבט חטוף בחנות, עושה הרושם שהסגנון מיועד לנערות ובחורות צעירות בגילאי 15-35 אבל בהחלט יכול להתכתב עם גילאים מתקדמים יותר, בעיקר נשים המבלות את מרבית זמנן בחדר כושר. יאניץ׳ מבהירה כי אין לאופנה גיל. "יש גם בחורות בגילאים 40-50 שקונות סטים אצלנו".

גם שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, התייחס להגעת המותג הטרנדי לארץ ואמר בביטחון מלא: "חנויות offline מעוצבות בקונספט בינ"ל. אין לי ספק שהלקוחה הישראלית תתאהב במותג ובהיצע הרחב שיש לו להציע". 

ומה עם המחיר?

החנות מציעה בגדים במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', כשטווח המחירים הכולל נע בין 40 ל- 300 ש"ח. חולצות וסווטשירטים אפשר למצוא בין 130 ל-300 ש"ח. את הטייצים הזולים ניתן לרכוש במחיר של 90 ש"ח וטופים בין 100 ל-180 ש"ח. בחנות גם ניתן למצוא מגוון מוצרי אקססוריז בעלויות שנעות בין 40 ל-160 ש"ח.

מבדיקה שביצענו מדובר במחירים סבירים עד גבוהים, ביחס למה שאפשר למצוא בחנויות אחרות, במיוחד מחוץ לקניון ואיזורי המסחר היוקרתיים. ב-OFFLINE גם מציעים איכות בד משתנה ממחיר למחיר. מכיוון, שאיך שלא נהפוך את זה, מדובר בבגדי ספורט, שצוברים בלאי גבוה יותר מביגוד אחר, הם חייבים להיות באיכות גבוהה.

בחנות יש רמות שונות של איכות בד (בד בנוני, בד דק וכו') וכל אחת יכולה לעשות את הבחירה בהתאם לתקציב שלה. מי שמחפשת לעשות כושר ולהינות מבגד נוח  – יודעת שזה יעלה לה טיפה יותר מבגדים ליום יום.

לרגל בלאק פריידי, כל החנות במבצעי הנחה של 40% הנחה עד סוף השבוע (27.11). יש כמובן גם יכולת לרכוש במבצעים דרך אתר טרמינל X . נשאר רק לראות אם הלקוחות "ירוצו" לקנות בזמן.

עוד בפתח תקווה

אופטיקה בורוכוב פתח תקווה גיסין

אחרי 46 שנים, "אופטיקה בורוכוב" פתחו סניף חדש נוסף בפתח תקווה – במתחם Giss-in

חנות האופטיקה הוותיקה בעיר, איפה שכל תושב שהוציא רישיון נהיגה עבר דרכה בדיקת עיניים, מכפילה את מספר הסניפים שלה עם פתיחתה של החנות החדשה ברח' גיסין. החנות תשרת בעיקר את תושבי שכונות אם המושבות (חדשה וישנה), נווה גן ונווה דקלים, שעד היום, נאלצו לנסוע לקניון או למרכז העיר כדי לפגוש אופטיקאי מדופלם. המנהל אלי בורוכוב: "הקמנו חנות "פרימיום" עם מותגי על"

המשך קריאה »
סטראדיווריוס בדרך לקניון פתח תקווה

הספרדים באים לפתח תקווה: רשת האופנה סטראדיווריוס תפתח סניף ענק בקניון הגדול

החנות תיפתח על שטח ענק בקומה P1, במקום הסניפים של רשתות א.ל.מ וביוטי-קייר, שירדו קומה למטה, ליד ארומה. למותג הספרדי, השייך לתאגיד האופנה "אינדיטקס", הכולל גם את המותג "זארה", יש כבר מספר סניפים בישראל – בתל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה. בחנות תמצאו מגוון רחב של בגדים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז. לא נמסר תאריך פתיחה.

המשך קריאה »
מורן דוקרקר - עידן 2000 פתח תקווה

ביקור: רשת הצעצועים "עידן 2000" פתחה סניף ענק במתחם "דן טאון" בב.ס.ר סיטי פתח תקווה

בשקט-בשקט, כבר יותר מחודש, החנות הגדולה (400 מ"ר) פתוחה ללקוחות. זהו הסניף ה-40 של הרשת (והראשון בפתח תקווה), שפרוסה על פני כל הארץ (מאילת עד נהריה) ועכשיו גם הגיעה לעיר המושבות עם סניף בלוקיישן האטרקטיבי של מתחם הקניות החדש. מורן דוקרקר, בעלת החנות: "החלטתי להביא את חנות הצעצועים הכי יפה לפתח תקווה".

המשך קריאה »
ביקיני פסט BIKINFEST פתח תקווה בקניון הגדול

צפו בפסטיבל ביקיני בקניון הגדול בפתח תקווה: המותג "ביקינפסט" פתח חנות פופ-אפ

בקומה העליונה, ליד קפה גרג, נפתחה חנות קונפסט של מותג האופנה הייחודי, שמציע ביקיני מעוצבים "מייד אין יזרעאל" במחירים של 100 עד 550 שקלים. החנות, שהוקמה בהשקעה של מאות אלפי שקלים (למרות הזמניות) כוללת עשרות מותגי ים ואקססוריז. אלמוג אוחיון, מנהל הרשת: "אין בפתח תקווה חנות ביקיני עם המגוון והייחודיות שלנו".

המשך קריאה »
נגישות

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading