פתח תקווה NEWS - offline

רשת חנויות האקטיב והלייף סטייל OFFLINE נפתחה בקניון הגדול

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

מי אמר שבגדי ספורט לא יכולים להיות גם בגדי יציאה ובילוי? המותג הספורטיבי OFFLINE מגיע לפתח תקווה עם חנות אופנה חדשה ונוחה הפונה לאוכלוסיית נשים מגוונת, בעלות השקעה של 1.5 מיליון שקלים. אפשר להתאמן עם הבגד, לרקוד איתו וגם סתם להתכרבל מתחת לפוך. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. הצצה מבפנים.

הקניון הגדול בפתח תקווה הוסיף החודש מותג אופנה נוסף לשעריו, שיתחרה בלא מעט מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים מסוגים שונים כמו פוקס, רנואר, קרייזי ליין, גולבארי ואמריקן איגל. 

המותג OFFLINE (אופליין), שייך בעצמו לרשת חנויות האופנה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים ברחבי העולם ובארץ. במקרה הזה מדובר על .American Eagle Outfitters Inc, שמתוכה פועל המותג Aerie .

זהו פורמט די התחלתי מסוגו בישראל כשרק בתחילת החודש נפתחה החנות הראשונה בתל אביב ועד סוף השנה מתוכננות להיפתח עוד כ- 6 חנויות. גודל ממוצע של כל חנות כ-170 מ"ר וסכום המושקע עליה נע סביב 1.5 מיליון ש"ח. בהשקעה כוללת של כל החנויות זה יוצא כ-9 מיליון ש"ח.

צפו בביקור בחנות OFFLINE

טייץ מתאים גם למסיבה

מסיור קצר בחנות אפשר לראות שיש מגוון צבעים לבחירה וגזרות קטנות וגדולות מה שפותח את קהל הקונות ויוצר דימוי גוף חיובי. הקולקציה המוצעת בחנות כוללת שילוב תואם של סטים: טייץ וטופ ובגדי לייף סטייל. המוטיב שמלווה את המותג הספורטיבי הוא איכות הבדים, המאפשרים תנועה ונוחות גם כשמזיעים בריצה או כשעושים יוגה, פילאטיס ופעילויות ספורט כאלו ואחרות עם שילוב בגדי היומיום והמסיבתי. בעצם הופכים את הלוק הספורטיבי לבגדי יציאה לכל דבר.

"בנות ישראל כמהות לסגנון הזה"

שאלנו את מנהלת החנות, לורנה יאניץ׳, אם הטרנד הזה תופס בשוק האופנה של היום. "הקונספט הוא שהבגדים אמורים להתאים לך ושכל בגד שתלבשי יעלה עלייך וישב טוב", היא אומרת ומוסיפה, "בנות ישראל כמהות לסגנון הזה. יש ביקוש רב".

במבט חטוף בחנות, עושה הרושם שהסגנון מיועד לנערות ובחורות צעירות בגילאי 15-35 אבל בהחלט יכול להתכתב עם גילאים מתקדמים יותר, בעיקר נשים המבלות את מרבית זמנן בחדר כושר. יאניץ׳ מבהירה כי אין לאופנה גיל. "יש גם בחורות בגילאים 40-50 שקונות סטים אצלנו".

גם שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, התייחס להגעת המותג הטרנדי לארץ ואמר בביטחון מלא: "חנויות offline מעוצבות בקונספט בינ"ל. אין לי ספק שהלקוחה הישראלית תתאהב במותג ובהיצע הרחב שיש לו להציע". 

ומה עם המחיר?

החנות מציעה בגדים במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', כשטווח המחירים הכולל נע בין 40 ל- 300 ש"ח. חולצות וסווטשירטים אפשר למצוא בין 130 ל-300 ש"ח. את הטייצים הזולים ניתן לרכוש במחיר של 90 ש"ח וטופים בין 100 ל-180 ש"ח. בחנות גם ניתן למצוא מגוון מוצרי אקססוריז בעלויות שנעות בין 40 ל-160 ש"ח.

מבדיקה שביצענו מדובר במחירים סבירים עד גבוהים, ביחס למה שאפשר למצוא בחנויות אחרות, במיוחד מחוץ לקניון ואיזורי המסחר היוקרתיים. ב-OFFLINE גם מציעים איכות בד משתנה ממחיר למחיר. מכיוון, שאיך שלא נהפוך את זה, מדובר בבגדי ספורט, שצוברים בלאי גבוה יותר מביגוד אחר, הם חייבים להיות באיכות גבוהה.

בחנות יש רמות שונות של איכות בד (בד בנוני, בד דק וכו') וכל אחת יכולה לעשות את הבחירה בהתאם לתקציב שלה. מי שמחפשת לעשות כושר ולהינות מבגד נוח  – יודעת שזה יעלה לה טיפה יותר מבגדים ליום יום.

לרגל בלאק פריידי, כל החנות במבצעי הנחה של 40% הנחה עד סוף השבוע (27.11). יש כמובן גם יכולת לרכוש במבצעים דרך אתר טרמינל X . נשאר רק לראות אם הלקוחות "ירוצו" לקנות בזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בפתח תקווה

פיני שטרית על רקע רמי לוי בשכונה שיוקם בקניון פתח תקווה

סניף רמי לוי בשכונה יפתח בחודש מרץ בקניון הגדול. המחירים הזולים יישארו?

אחרי מספר שנים בלי סופר גדול בקניון עופר "אבנת" בפ"ת, צפוי להיפתח בעוד חודשיים סניף "רמי לוי בשכונה", המשלב בתוכו את רשת בתי הקפה של קופיקס (Cofix). פיני שטרית, מנכ"ל קופיקס ישראל, על הצפוי בסופר החדש: "מתכננים להפוך למותג מוביל של רשתות שכונתיות".

המשך קריאה »
קארטרס אושקוש פתח תקווה - קניון הכיכר כפר גנים

קרטר'ס אושקוש פתחו חנות בקניון הכיכר בכפר גנים: על מותג משלמים

הרשת הבינלאומית והמפונפנת לאופנת תינוקות, פתחה בפתח תקווה סניף חדש, זאת בנוסף לזה הפועל בקניון הגדול. האוכלוסיה בשכונה מתאימה כמו כפפה לקהל היעד של החנות – מעמד סוציו אקונומי גבוה, שיכול להרשות לעצמו לפנק את הילד או הנכד עם ביגוד ממותג ויקר. אם רוצים את המותג בזול – חסכו את ההגעה לחנות וקנו באונליין

המשך קריאה »
פתח תקווה GUESS NEWS

GUESS WHO? צפו: רשת האופנה הפופולרית משיקה חנות חדשה בקניון הגדול

חנוכה הגיע ואיתו גם מבצעי חג המולד של דצמבר. זה בדיוק הטיימינג הנכון להשיק מותג אופנה עולמי כמו GUESS בקניון הגדול בפ"ת, בהשקעה נוצצת של מיליונים. צוות האתר יצא לבדוק עלויות ומבצעים מתוך החנות. אז מה הפריט הנמכר ביותר בחנות?

המשך קריאה »
סניף פארם אפ פתח תקווה

לק-ג'ל בחנות: ביקור בסניף החדש של "פארם אפ" פתח תקווה

מתבאסת שפספסת את התור למניקוריסטית? בא לך להתפנק בטיפול קוסמטי על הדרך? מסתבר שמעכשיו, לראשונה בארץ ובקונספט שונה מהמוכר, סניף "פארם אפ" למוצרי קוסמטיקה, שנפתח לאחרונה בפתח תקווה, מספק גם סלון יופי וטיפוח לנשים. אז איך זה עובד וכמה זה משתלם לנו בכיס?

המשך קריאה »
נגישות