פתח תקווה NEWS - offline

רשת חנויות האקטיב והלייף סטייל OFFLINE נפתחה בקניון הגדול

מי אמר שבגדי ספורט לא יכולים להיות גם בגדי יציאה ובילוי? המותג הספורטיבי OFFLINE מגיע לפתח תקווה עם חנות אופנה חדשה ונוחה הפונה לאוכלוסיית נשים מגוונת, בעלות השקעה של 1.5 מיליון שקלים. אפשר להתאמן עם הבגד, לרקוד איתו וגם סתם להתכרבל מתחת לפוך. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. הצצה מבפנים.

הקניון הגדול בפתח תקווה הוסיף החודש מותג אופנה נוסף לשעריו, שיתחרה בלא מעט מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים מסוגים שונים כמו פוקס, רנואר, קרייזי ליין, גולבארי ואמריקן איגל. 

המותג OFFLINE (אופליין), שייך בעצמו לרשת חנויות האופנה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים ברחבי העולם ובארץ. במקרה הזה מדובר על .American Eagle Outfitters Inc, שמתוכה פועל המותג Aerie .

זהו פורמט די התחלתי מסוגו בישראל כשרק בתחילת החודש נפתחה החנות הראשונה בתל אביב ועד סוף השנה מתוכננות להיפתח עוד כ- 6 חנויות. גודל ממוצע של כל חנות כ-170 מ"ר וסכום המושקע עליה נע סביב 1.5 מיליון ש"ח. בהשקעה כוללת של כל החנויות זה יוצא כ-9 מיליון ש"ח.

צפו בביקור בחנות OFFLINE

טייץ מתאים גם למסיבה

מסיור קצר בחנות אפשר לראות שיש מגוון צבעים לבחירה וגזרות קטנות וגדולות מה שפותח את קהל הקונות ויוצר דימוי גוף חיובי. הקולקציה המוצעת בחנות כוללת שילוב תואם של סטים: טייץ וטופ ובגדי לייף סטייל. המוטיב שמלווה את המותג הספורטיבי הוא איכות הבדים, המאפשרים תנועה ונוחות גם כשמזיעים בריצה או כשעושים יוגה, פילאטיס ופעילויות ספורט כאלו ואחרות עם שילוב בגדי היומיום והמסיבתי. בעצם הופכים את הלוק הספורטיבי לבגדי יציאה לכל דבר.

"בנות ישראל כמהות לסגנון הזה"

שאלנו את מנהלת החנות, לורנה יאניץ׳, אם הטרנד הזה תופס בשוק האופנה של היום. "הקונספט הוא שהבגדים אמורים להתאים לך ושכל בגד שתלבשי יעלה עלייך וישב טוב", היא אומרת ומוסיפה, "בנות ישראל כמהות לסגנון הזה. יש ביקוש רב".

במבט חטוף בחנות, עושה הרושם שהסגנון מיועד לנערות ובחורות צעירות בגילאי 15-35 אבל בהחלט יכול להתכתב עם גילאים מתקדמים יותר, בעיקר נשים המבלות את מרבית זמנן בחדר כושר. יאניץ׳ מבהירה כי אין לאופנה גיל. "יש גם בחורות בגילאים 40-50 שקונות סטים אצלנו".

גם שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, התייחס להגעת המותג הטרנדי לארץ ואמר בביטחון מלא: "חנויות offline מעוצבות בקונספט בינ"ל. אין לי ספק שהלקוחה הישראלית תתאהב במותג ובהיצע הרחב שיש לו להציע". 

ומה עם המחיר?

החנות מציעה בגדים במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', כשטווח המחירים הכולל נע בין 40 ל- 300 ש"ח. חולצות וסווטשירטים אפשר למצוא בין 130 ל-300 ש"ח. את הטייצים הזולים ניתן לרכוש במחיר של 90 ש"ח וטופים בין 100 ל-180 ש"ח. בחנות גם ניתן למצוא מגוון מוצרי אקססוריז בעלויות שנעות בין 40 ל-160 ש"ח.

מבדיקה שביצענו מדובר במחירים סבירים עד גבוהים, ביחס למה שאפשר למצוא בחנויות אחרות, במיוחד מחוץ לקניון ואיזורי המסחר היוקרתיים. ב-OFFLINE גם מציעים איכות בד משתנה ממחיר למחיר. מכיוון, שאיך שלא נהפוך את זה, מדובר בבגדי ספורט, שצוברים בלאי גבוה יותר מביגוד אחר, הם חייבים להיות באיכות גבוהה.

בחנות יש רמות שונות של איכות בד (בד בנוני, בד דק וכו') וכל אחת יכולה לעשות את הבחירה בהתאם לתקציב שלה. מי שמחפשת לעשות כושר ולהינות מבגד נוח  – יודעת שזה יעלה לה טיפה יותר מבגדים ליום יום.

לרגל בלאק פריידי, כל החנות במבצעי הנחה של 40% הנחה עד סוף השבוע (27.11). יש כמובן גם יכולת לרכוש במבצעים דרך אתר טרמינל X . נשאר רק לראות אם הלקוחות "ירוצו" לקנות בזמן.

עוד ב-חנויות

השטיח האדום פתח תקווה

"השטיח האדום" פתחו סניף בסגולה פ"ת עם בשורה: שטיחים בהתאמה אישית (וידאו)

רשת השטיחים, מהגדולות בישראל, השיקה לפני מספר שבועות את הסניף במתחם סגולה 2000 ברחוב פינטו מסעוד אשר 22. הסניף החדש מתפרש על פני 250 מ"ר ומציע מגוון רחב במיוחד של אלפי שטיחים בסגנונות שונים מבחינת חומרים ועיצוב: שטיחי חבל טבעיים, שטיחים אקולוגיים מחומרים ממוחזרים, דגמים בלעדיים – וגם שטיחים מודפסים לפי דרישה. המחירים: בין 200 ש"ח ל-35,000 ש"ח לשטיח.

המשך קריאה »
קרפור עמישב פתח תקווה

צפו: "קרפור" (CarreFour) פתחה סופר כשרויות מהודרות בעמישב פתח תקווה (וידאו)

עשרות רבות של תושבים הגיעו היום (11.2) להשקה של רשת הסופרים הבינלאומית, שפתחה את הסניף ה-4 שלה בעיר, במקום מה שהיה פעם "שוק מהדרין". זהו הסניף ה-8 בישראל של הרשת השייך לחטיבת ה"כשרות המהודרת" – והוא הגדול שביניהם (כ-1600 מ"ר). "הציבור החרדי מאוד חשוב לנו והקפדנו שהמוצרים יהיו פה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר", אמר לנו המנכ"ל לובושיץ'. המחירים (הזולים) – בפנים.

המשך קריאה »
סקארה פורים הקניון הגדול פתח תקווה

סקארה (SACARA) פותחת בעופר הקניון הגדול פ"ת חנות קונספט לקראת פורים 2025

חנות הפופ אפ, בנמצאת בקומה P2 בקניון, תעוצב באווירה פורימית, יצירתית, בקונספט של עולמות הפנטזייה, החלומות והדימיון, שנוצרו בהובלתה של אמילי נוי – הנחשבת, לדברי אנשי רשת מוצרי האיפור הענקית – לאחת ממעצבות התפאורה המובילות בעולם. לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "אנו נציע השנה לצרכן הישראלי גם מגוון אדיר של אפשרויות לפורים וגם את המחירים הטובים ביותר".

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי 2024-2025

במתחם עמי ב.ס.ר. סיטי פתח תקווה מסכמים את 2024: חנויות חדשות ועלייה בפדיונות

מתחם העסקים והמסחר הכי גדול בעיר, מקבוצת "עמי גרופ", התאושש בשנה החולפת מהמכה המוראלית והעסקית שניחתה על כולנו בשבעה באוקטובר 2023. הסיבה העיקרית להתאוששות היא קודם כל החזרה לשגרת השופינג והבילויים שלפני המלחמה, יחד עם האכלוס המתקדם בבנייני המשרדים של המתחם, עם תפוסה של יותר מ-70%. "אנחנו בדרך הנכונה לשנה עוד יותר טובה בשנת 2025", מסרו.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading