פתח תקווה NEWS - offline

רשת חנויות האקטיב והלייף סטייל OFFLINE נפתחה בקניון הגדול

מי אמר שבגדי ספורט לא יכולים להיות גם בגדי יציאה ובילוי? המותג הספורטיבי OFFLINE מגיע לפתח תקווה עם חנות אופנה חדשה ונוחה הפונה לאוכלוסיית נשים מגוונת, בעלות השקעה של 1.5 מיליון שקלים. אפשר להתאמן עם הבגד, לרקוד איתו וגם סתם להתכרבל מתחת לפוך. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. הצצה מבפנים.

הקניון הגדול בפתח תקווה הוסיף החודש מותג אופנה נוסף לשעריו, שיתחרה בלא מעט מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים מסוגים שונים כמו פוקס, רנואר, קרייזי ליין, גולבארי ואמריקן איגל. 

המותג OFFLINE (אופליין), שייך בעצמו לרשת חנויות האופנה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים ברחבי העולם ובארץ. במקרה הזה מדובר על .American Eagle Outfitters Inc, שמתוכה פועל המותג Aerie .

זהו פורמט די התחלתי מסוגו בישראל כשרק בתחילת החודש נפתחה החנות הראשונה בתל אביב ועד סוף השנה מתוכננות להיפתח עוד כ- 6 חנויות. גודל ממוצע של כל חנות כ-170 מ"ר וסכום המושקע עליה נע סביב 1.5 מיליון ש"ח. בהשקעה כוללת של כל החנויות זה יוצא כ-9 מיליון ש"ח.

צפו בביקור בחנות OFFLINE

טייץ מתאים גם למסיבה

מסיור קצר בחנות אפשר לראות שיש מגוון צבעים לבחירה וגזרות קטנות וגדולות מה שפותח את קהל הקונות ויוצר דימוי גוף חיובי. הקולקציה המוצעת בחנות כוללת שילוב תואם של סטים: טייץ וטופ ובגדי לייף סטייל. המוטיב שמלווה את המותג הספורטיבי הוא איכות הבדים, המאפשרים תנועה ונוחות גם כשמזיעים בריצה או כשעושים יוגה, פילאטיס ופעילויות ספורט כאלו ואחרות עם שילוב בגדי היומיום והמסיבתי. בעצם הופכים את הלוק הספורטיבי לבגדי יציאה לכל דבר.

"בנות ישראל כמהות לסגנון הזה"

שאלנו את מנהלת החנות, לורנה יאניץ׳, אם הטרנד הזה תופס בשוק האופנה של היום. "הקונספט הוא שהבגדים אמורים להתאים לך ושכל בגד שתלבשי יעלה עלייך וישב טוב", היא אומרת ומוסיפה, "בנות ישראל כמהות לסגנון הזה. יש ביקוש רב".

במבט חטוף בחנות, עושה הרושם שהסגנון מיועד לנערות ובחורות צעירות בגילאי 15-35 אבל בהחלט יכול להתכתב עם גילאים מתקדמים יותר, בעיקר נשים המבלות את מרבית זמנן בחדר כושר. יאניץ׳ מבהירה כי אין לאופנה גיל. "יש גם בחורות בגילאים 40-50 שקונות סטים אצלנו".

גם שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, התייחס להגעת המותג הטרנדי לארץ ואמר בביטחון מלא: "חנויות offline מעוצבות בקונספט בינ"ל. אין לי ספק שהלקוחה הישראלית תתאהב במותג ובהיצע הרחב שיש לו להציע". 

ומה עם המחיר?

החנות מציעה בגדים במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', כשטווח המחירים הכולל נע בין 40 ל- 300 ש"ח. חולצות וסווטשירטים אפשר למצוא בין 130 ל-300 ש"ח. את הטייצים הזולים ניתן לרכוש במחיר של 90 ש"ח וטופים בין 100 ל-180 ש"ח. בחנות גם ניתן למצוא מגוון מוצרי אקססוריז בעלויות שנעות בין 40 ל-160 ש"ח.

מבדיקה שביצענו מדובר במחירים סבירים עד גבוהים, ביחס למה שאפשר למצוא בחנויות אחרות, במיוחד מחוץ לקניון ואיזורי המסחר היוקרתיים. ב-OFFLINE גם מציעים איכות בד משתנה ממחיר למחיר. מכיוון, שאיך שלא נהפוך את זה, מדובר בבגדי ספורט, שצוברים בלאי גבוה יותר מביגוד אחר, הם חייבים להיות באיכות גבוהה.

בחנות יש רמות שונות של איכות בד (בד בנוני, בד דק וכו') וכל אחת יכולה לעשות את הבחירה בהתאם לתקציב שלה. מי שמחפשת לעשות כושר ולהינות מבגד נוח  – יודעת שזה יעלה לה טיפה יותר מבגדים ליום יום.

לרגל בלאק פריידי, כל החנות במבצעי הנחה של 40% הנחה עד סוף השבוע (27.11). יש כמובן גם יכולת לרכוש במבצעים דרך אתר טרמינל X . נשאר רק לראות אם הלקוחות "ירוצו" לקנות בזמן.

עוד ב-חנויות

עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »
אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון, עומר אוגולוניק, מנכ"ל קניוני עופר ומנכ"לית עופר הקניון הגדול פתח תקווה, נעמי סימן טוב -

כ-65 מיליון ש״ח יושקעו בשדרוג עופר הקניון הגדול. וגם – זארה באירוע השקה (וידאו)

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, מתחיל את הקיץ עם כמה בשורות טובות: אחרי חודשים של שיפוצים והרחבות נפתחו חנויות הענק של זארה (3500 מ"ר), ויקטוריה'ס סיקרט (600 מ"ר) וגם הסניף של מקדונלד'ס בקומת האוכל, ששודרגה אף היא. במקום נצפו הבוקר הרבה פרצופים מחייכים בהשקת סניף זארה פ"ת, כשהפרזנטורית עדי אשכנזי והשחקנית גל מלכה – הגיעו לבקר, לצד בכירים של המותג והקניון.

המשך קריאה »
זארה פתח תקווה

צפו במחירים: סניף זארה פתח תקווה הענק בעופר הקניון הגדול – נפתח ללקוחות

אחרי חודשים של שיפוצים והכנות, סופסוף נפתחה היום החנות המשודרגת של ענקית האופנה מספרד, במה שהפך להיות הסניף הישראלי הכי גדול, הכי חזק ומבחינתנו, גם הכי מרגש של הרשת – כאן, אצלנו בעיר. בגענו היום בצהרים, שעות אחדות אחרי שהסניף נפתח לראשונה ללקוחות, שיחסית לשעה המוקדמת – הגיעו בהמוניהם ומילאו את החנות הענקית, החולשת על 3000 מ"ר.

המשך קריאה »
סופר יודה פתח תקווה

סופר יודה פתח תקווה פתחו חנות חדשה בז'בוטינסקי 63, ליד תחנת פז YELLOW. פתוח 24-7

הסופר החדש, בגודל של כ-250 מ"ר, שנמצא בבעלות קבוצת פז, החליף את "סופר מאמא", הסופר הקודם שהיה במקום. הסופר צפוי לקבל תנועה מתמדת מהמבקרים בתחנת הדלק, שיחפשו מוצרים שאין בחנות הילו הקטנה וכן מהעוברים והשבים, בעיקר נוסעי הרכבת הקלה והעובדים במשרדים בב.ס.ר סיטי. בסופר אפשר למצוא גם פירות, ירקות ומאפים טריים. הסופר יהיה פתוח כל הזמן, כולל שבת

המשך קריאה »