פתח תקווה GUESS NEWS

GUESS WHO? צפו: רשת האופנה הפופולרית משיקה חנות חדשה בקניון הגדול

חנוכה הגיע ואיתו גם מבצעי חג המולד של דצמבר. זה בדיוק הטיימינג הנכון להשיק מותג אופנה עולמי כמו GUESS בקניון הגדול בפ"ת, בהשקעה נוצצת של מיליונים. צוות האתר יצא לבדוק עלויות ומבצעים מתוך החנות. אז מה הפריט הנמכר ביותר בחנות?

אם נשאר לכם עוד עודפים אחרי בלאק פריידי הגדול, כדאי שתכינו את הארנק גם לחודש המתנות הקרב ובא. בדיוק היום מציינים את תחילת חודש המולד ואיתו את השקת רשת האופנה המפורסמת GUESS (גאסס).  מדובר על חברה שהספיקה לבסס לעצמה שם גדול בארה"ב, כשמספר ידוענים מוכרים כמו: השחקנית ג'ניפר לופז והזמר ג'יי באלווין, הם הפרזנטורים הראשיים שלה. 

צפו בביקור בחנות החדשה:

"מספר אחד במכירות תיקים בעולם"

המותג GUESS הבינלאומי מחזיק בפריסה עולמית של אלפי חנויות ברחבי העולם. בישראל ראו את הפוטנציאל והביקוש הרב ונענו לבקשה. בחצי שנה האחרונות נפתחו חמישה סניפים, כששלושה מתוכם בעלות -3.75 מיליון שקלים. בסה"כ הכללי חולשת החברה על 7 סניפים והיא לא אמרה את המילה האחרונה. "אנחנו מאוד קשובים לקהל הישראלי. ראינו שהמותג מאוד מבוקש בישראל ולכן הצמיחה הגדולה הזאת שאנחנו מאוד גאים בה", אומרת לי כרמית כהן, מנהלת הרשת. 

גל פרלמן משמש כמנכ"ל ושותף בחברת GBG ( גלובל ברנדס גלרי בע"מ) הבינלאומית והיא המפיצה הבלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל, ביניהם: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותג הנעליים האמריקאי SAM EDELMAN עם חברת הבת CIRCUS ומותג נעלי האופנה הצרפתי BAYTON.

כחלק משינוי המבורך של דימוי גוף האישה, העובר על עולם האופנה, גם ב- GUESS ניתן למצוא מידות קטנות עד XL בחולצות ובג'ינסים מ-24 עד מידה 42. "בהתחלה התחלנו כמותג ג'ינסים ולכן אנחנו מאוד קשובים ומבינים את גוף האישה. אין אישה שלא תמצא את עצמה בקולקציה. מגזרה גבוה, נמוכה, רחבה, צרה, ישרה, קרעים, סולידי, פשוט כל הסוגים", אומרת לי כהן. בהתכתב עם הטרנד המודרני כיום, גם ב- GUESS מחזיקים בליין אקטיב ספורטיבי מסוגנן יחד עם חנויות קונספט ייעודיות. בישראל, סניף האקטיב נמצא בקניון עזריאלי בתל אביב.

מבחינת סגנון הלבוש ניתן למצוא בחנות קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ביגוד ערב / אלגנט, הנעלה, ליין DENIM אופנתי לצד קלאסי וליין אקססוריז עצום של: שעונים, משקפיים, תכשיטים ותיקים שבאופן מפליא המבוקשים ביותר בין פרטי המותג. "התיקים שלנו מספר אחד בעולם במכירות", אומרת כהן באופן גורף. 

פתח תקווה GUESS NEWS

מותג שנתפס כיוקרתי

אומנם המותג האמריקאי מראה נוכחות יפה בתחום האופנה אבל בהחלט לא זול. אם תשאלו את כהן, אם משווים את איכות המוצרים של הרשת לעומת המחירים זה איפשהו באמצע. "מי שאוהב מותגים המחירים הם די דומים. התיקים שלנו, שמאוד פופולריים, נמכרים בסך ממוצע של 400 שקלים. שאר הביגוד ב- 250 שקלים ונעליים באזור ה- 250/300". 

מה לגבי השוני בין מחירים של ישראל לארה"ב. כמה ההבדל מורגש בכיס?

"לישראלים יש נטייה לחשוב שהכל פה יקר לעומת חו"ל. אז בחנויות OUTLET מן הסתם שהמחירים יהיו נמוכים יותר אבל בחנויות הדגל אנחנו כמעט באותו רמת מחיר. ההבדל היחידי הוא הייבוא עצמו שמסתכם ב- 50 עד 70 שקלים הפרש". למעוניינים, יש גם סניף עודפים בכפר תבור.

מה לגבי מבצעים? 

"אנחנו קשובים מאוד לקהל הישראלי ולכן אנחנו תמיד במבצעים. כבר עכשיו אנחנו בעיצומו של פתיחת כרטיס מועדון ללקוחות".

האם אתם מודעים להתפתחות שעוברת על פ"ת ועל מבני המסחר העתידיים "דן טאון" ו"ביג"? חשבתם להתרחב שם? זה ממש כאן קרוב, ליד הרכבת הקלה.

"אנחנו מתכננים לפתוח עוד חנויות. כרגע לא ידוע אם ספציפית שם אבל אנחנו בהחלט רואים את הפוטנציאל ושמחים על כך". 

עוד ב-חנויות

רויאל טובקו פתח תקווה עמי ב.ס.ר סיטי

רויאל טובקו מתחזקת בפתח תקווה: פתחה סניף בחיים עוזר. עמי ב.ס.ר סיטי בדרך

רק לפני כשבועיים רשת מוצרי העישון פתחה את הסניף הראשון שלה במרכז העיר, חיים עוזר 23, וכבר התבשרנו שבעוד מספר שבועות, צפויה להיפתח חנות נוספת ברח' תוצרת הארץ 3 – וכבר נתלה במקום שלט מאיר עיניים, שמבשר על הפתיחה הקרובה. ברשת מבטיחים: "מי שיגיע לחנויות יימצא מגוון ענק לכל מוצרי העישון, כולל מוצרים בלעדיים, שתמצאו רק אצלנו".

המשך קריאה »

פרסום ראשון: רשת משק בשר פותחת סניף במתחם גיסין אם המושבות פתח תקווה

לאחר סניף מצליח ברחובות, מותג הבשר האיכותי מגיע גם לעיר שלנו במטרה לספק את תאבונם של התושבים חובבי על האש ואניני הטעם, שמחפשים קודם כל איכות ושירות. זהו גם הערך המוסף שהם מצפים לספק ובכך להתחרות בעליונות מול חנויות בשר אחרות ובטח על הקצביות שבסופרים. ליאם לוזון, בעלת הסניף: "מצפים לפתוח לפני יום העצמאות. הבשר יהיה כשר".

המשך קריאה »
נארס NARS פתח תקווה

צפו: נארס (NARS), מותג מוצרי האיפור, פתח סניף חדש בקניון הגדול בפתח תקווה

רשת מוצרי האיפור נחתה במקום הכי מסחרי בעיר וכבר אתמול (מוצ"ש), החנות הייתה מלאה בלקוחות מכל הגילאים, שבאו לבדוק את הסחורה החדשה – ועל הדרך גם לקבל איפור ממאפרת מקצועית. זהו הסניף החמישי של המותג, בגודל 62 מ"ר עם עיצוב חדשני, שהושקעו בו 1.5 מיליון ש"ח. למרות חנויות רבות של איפור וטיפוח בקניון – ב-NARS ממש לא חוששים מהתחרות. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
ביג פאשן פתח תקווה

יצא למכרז: איזו רשת סופרמרקטים גדולה תיכנס למתחם BIG פאשן פתח תקווה?

לפי דיווח בגלובס, קבוצת "ביג מרכזי קניות", החליטה בצעד לא מקובל, להוציא למכרז חלק מהשטח העצום של המתחם, המכיל כ-70 אלף מ"ר מסחרי ושלחה השבוע מכתב עם בקשה להצעות מהרשתות הגדולות, ביניהן: רמי לוי, שופרסל, יוחננוף, קרפור, אושר עד, סאלח דבאח וקשת טעמים. "זה עומד להיות המתחם המסחרי הגדול ביותר שנבנה אי פעם בישראל. את הפרטים המלאים נחשוף בפניכם באופן אישי", נכתב במכתב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading