פתח תקווה GUESS NEWS

GUESS WHO? צפו: רשת האופנה הפופולרית משיקה חנות חדשה בקניון הגדול

חנוכה הגיע ואיתו גם מבצעי חג המולד של דצמבר. זה בדיוק הטיימינג הנכון להשיק מותג אופנה עולמי כמו GUESS בקניון הגדול בפ"ת, בהשקעה נוצצת של מיליונים. צוות האתר יצא לבדוק עלויות ומבצעים מתוך החנות. אז מה הפריט הנמכר ביותר בחנות?

אם נשאר לכם עוד עודפים אחרי בלאק פריידי הגדול, כדאי שתכינו את הארנק גם לחודש המתנות הקרב ובא. בדיוק היום מציינים את תחילת חודש המולד ואיתו את השקת רשת האופנה המפורסמת GUESS (גאסס).  מדובר על חברה שהספיקה לבסס לעצמה שם גדול בארה"ב, כשמספר ידוענים מוכרים כמו: השחקנית ג'ניפר לופז והזמר ג'יי באלווין, הם הפרזנטורים הראשיים שלה. 

צפו בביקור בחנות החדשה:

"מספר אחד במכירות תיקים בעולם"

המותג GUESS הבינלאומי מחזיק בפריסה עולמית של אלפי חנויות ברחבי העולם. בישראל ראו את הפוטנציאל והביקוש הרב ונענו לבקשה. בחצי שנה האחרונות נפתחו חמישה סניפים, כששלושה מתוכם בעלות -3.75 מיליון שקלים. בסה"כ הכללי חולשת החברה על 7 סניפים והיא לא אמרה את המילה האחרונה. "אנחנו מאוד קשובים לקהל הישראלי. ראינו שהמותג מאוד מבוקש בישראל ולכן הצמיחה הגדולה הזאת שאנחנו מאוד גאים בה", אומרת לי כרמית כהן, מנהלת הרשת. 

גל פרלמן משמש כמנכ"ל ושותף בחברת GBG ( גלובל ברנדס גלרי בע"מ) הבינלאומית והיא המפיצה הבלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל, ביניהם: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותג הנעליים האמריקאי SAM EDELMAN עם חברת הבת CIRCUS ומותג נעלי האופנה הצרפתי BAYTON.

כחלק משינוי המבורך של דימוי גוף האישה, העובר על עולם האופנה, גם ב- GUESS ניתן למצוא מידות קטנות עד XL בחולצות ובג'ינסים מ-24 עד מידה 42. "בהתחלה התחלנו כמותג ג'ינסים ולכן אנחנו מאוד קשובים ומבינים את גוף האישה. אין אישה שלא תמצא את עצמה בקולקציה. מגזרה גבוה, נמוכה, רחבה, צרה, ישרה, קרעים, סולידי, פשוט כל הסוגים", אומרת לי כהן. בהתכתב עם הטרנד המודרני כיום, גם ב- GUESS מחזיקים בליין אקטיב ספורטיבי מסוגנן יחד עם חנויות קונספט ייעודיות. בישראל, סניף האקטיב נמצא בקניון עזריאלי בתל אביב.

מבחינת סגנון הלבוש ניתן למצוא בחנות קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ביגוד ערב / אלגנט, הנעלה, ליין DENIM אופנתי לצד קלאסי וליין אקססוריז עצום של: שעונים, משקפיים, תכשיטים ותיקים שבאופן מפליא המבוקשים ביותר בין פרטי המותג. "התיקים שלנו מספר אחד בעולם במכירות", אומרת כהן באופן גורף. 

פתח תקווה GUESS NEWS

מותג שנתפס כיוקרתי

אומנם המותג האמריקאי מראה נוכחות יפה בתחום האופנה אבל בהחלט לא זול. אם תשאלו את כהן, אם משווים את איכות המוצרים של הרשת לעומת המחירים זה איפשהו באמצע. "מי שאוהב מותגים המחירים הם די דומים. התיקים שלנו, שמאוד פופולריים, נמכרים בסך ממוצע של 400 שקלים. שאר הביגוד ב- 250 שקלים ונעליים באזור ה- 250/300". 

מה לגבי השוני בין מחירים של ישראל לארה"ב. כמה ההבדל מורגש בכיס?

"לישראלים יש נטייה לחשוב שהכל פה יקר לעומת חו"ל. אז בחנויות OUTLET מן הסתם שהמחירים יהיו נמוכים יותר אבל בחנויות הדגל אנחנו כמעט באותו רמת מחיר. ההבדל היחידי הוא הייבוא עצמו שמסתכם ב- 50 עד 70 שקלים הפרש". למעוניינים, יש גם סניף עודפים בכפר תבור.

מה לגבי מבצעים? 

"אנחנו קשובים מאוד לקהל הישראלי ולכן אנחנו תמיד במבצעים. כבר עכשיו אנחנו בעיצומו של פתיחת כרטיס מועדון ללקוחות".

האם אתם מודעים להתפתחות שעוברת על פ"ת ועל מבני המסחר העתידיים "דן טאון" ו"ביג"? חשבתם להתרחב שם? זה ממש כאן קרוב, ליד הרכבת הקלה.

"אנחנו מתכננים לפתוח עוד חנויות. כרגע לא ידוע אם ספציפית שם אבל אנחנו בהחלט רואים את הפוטנציאל ושמחים על כך". 

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »