מקדונלדס פתח תקווה

עופר הקניון הגדול נפתח ביום חמישי – אבל הרשתות לא דאגו לעדכן את שעות הפתיחה בגוגל

ביום חמישי, בזמן מלחמה ישראל-איראן, לאחר שפיקוד העורף אישר חזרה של המתחמים המסחריים, קפצנו ב-18:00 בערב ל”עופר הקניון הגדול”, הקניון הכי גדול בפתח תקווה. ראינו בשעות הפתיחה ב”גוגל ביזנס פרופייל” של הקניון – שהוא פתוח. כשבדקנו בפרופילים של המסעדות והחנויות עצמן – ראינו שהן פתוחות. למרבה האכזבה, כמו לקוחות רבים שהגיעו לקניון – גילינו שהן סגורות. המשמעות: נזק כספי ותדמיתי.

רשתות רבות אינן מקפידות על ניהול שוטף של Google Business Pofile (כרטיס עסקי בגוגל – GBP) כחלק מהפעילות הדיגיטלית שלהן. למה? כי בעוד הרשתות החברתיות (טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם) מנוהלות דיגיטלית ברמה הרשתית, ה-GBP נשאר מוזנח. זה קורה כי רשתות רבות לא חושבות שזה מספיק חשוב להקצות משאבים, זמן וכסף לטפל בעשרות סניפים (לפעמים 100 ומעלה).

המקסיקני פתח תקווה - סגור ב 18:00. בגוגל - פתוח עד 22:00
המקסיקני פתח תקווה - סגור ב 18:00. בגוגל - פתוח עד 22:00

מקדונלד'ס בגוגל פתוחים עד 22:00. בקניון סגורים ב-18:00

כך קורה שעדכון שעות הפתיחה בפרופיל העסקי בגוגל – הוא עבורם מטלה דיגיטלית זניחה, שאפילו לא רשומה בצ’ק ליסט של מי שאמור להיות אחראי על זה – בין אם מדובר במישהו פנימי (ממחלקת הדיגיטל) או חיצוני (פרילנס, או סוכנות דיגיטל). לכן, לא ממש הופתענו כשגילינו חנויות בקניון בפתח תקווה סגורות – למרות שבגוגל כתוב היה שהן פתוחות.

ראו בתמונה הפותחת את הדוגמא של “מקדונלדס פתח תקווה”, שהיה שלשום סגור כבר אחרי 18:00 בערב, למרות שבגוגל ביזנס פרופייל שלו רשום שהוא פתוח עד 22:00. דוגמא נוספת היא של הרשת החדשה “המקסיקני”. גם שם היה רשום בכרטיס העסקי שלהם בגוגל, שהם פתוחים עד 22:00, אבל למרבה האכזבה גילינו שהם סגורים. בארומה פתח תקווה הקניון הגדול היה רשום בגוגל שהם פתוחים עד 21:30, אבל כשהגענו, הרבה יותר מוקדם – הם כבר היו סגורים.

ארומה פתח תקווה
ארומה פתח תקווה - סגורים כבר ב-18:00

"למה כתוב שהקניון הגדול פתוח - והוא סגור?"

לא רק החנויות והמסעדות עצמן לא עדכנו את שעות הפתיחה שלהם כמו שצריך בזמן מלחמה. זה קרה גם לעופר הקניון הגדול עצמו. אמש (מוצ”ש, 21.6), בעקבות החלטת קניוני עופר, הוחלט לסגור את הקניון, אבל גם שם לא טרחו לעדכן בגוגל את שעות הפתיח והיה רשום שהוא פתוח עד 22:00. ידוע על לא מעט אנשים שהסתמכו על גוגל והגיעו עם הרכב עד לקניון – אבל התאכזבו לגלות שהקניון סגור. 

זה לא כל כך נעים לראות קניון סגור - במיוחד אם כתוב בגוגל שהוא פתוח
זה לא כל כך נעים לראות קניון סגור - במיוחד אם כתוב בגוגל שהוא פתוח

"גוגל הוא המקום הראשון בו אנשים מחפשים"

“בזמן מלחמה או מצב חירום, הלקוחות מחפשים ודאות – והם מסתמכים יותר מתמיד על Google כדי לדעת אילו עסקים פתוחים, זמינים ונגישים“, אומר לנו לאיציק זיאת, מנכ”ל eBrand מבית Full Power, הסוכנות המובילה בישראל את תחום ניהול המוניטין באינטרנט, שיושבת בב.ס.ר סיטי פתח תקווה.

תן לנו פה חמש סיבות (מתוך רבות), למה חשוב לעדכן את שעות הפתיחה ב GBP:  

✅ אמון ושקיפות

“עדכון שעות הפתיחה ב-GBP משדר שהעסק מתפקד, נגיש ואחראי. כשלקוח רואה שעות מעודכנות – הוא מרגיש בטוח להגיע”.

🆘 מידע מציל זמן (ולפעמים חיים)

“בתי מרקחת, מרפאות, מוסכים, חנויות נוחות ועוד – חייבים להציג שעות פעילות אמינות. אנשים לא יכולים להרשות לעצמם לנסוע לשווא לאותם מקומות כשיש אזעקות וסכנות”.

📱 גוגל הוא המקום הראשון שבו אנשים מחפשים

“במיוחד עכשיו, בתקופה לחוצה כמו מלחמה”, טוען זיאת. “הנגישות והמיידיות למידע הם הכרחיים – ואין כמו חיפוש פשוט בגוגל כדי להגיע אליו. לכן מי שמחפש למשל “פיצה בפתח תקווה” או “חנות בגדים בפתח תקווה שפתוחה עכשיו” – רואה גבוה את הכרטיס העסקי. אם בשעות הפתיחה יהיה רשום שהעסק סגור  – הלקוח פשוט יעבור לעסק אחר”.

📍 תיאום עם שירותים כמו Waze ומפות

“אם גוגל מזהה שהעסק סגור – הוא עלול לא להציע אותו בכלל למשתמשים במפות או בהצעות חיפוש, גם אם פיזית אתם פתוחים”.

🔁 עדכונים דינמיים

“הגוגל ביזנס פרופייל מאפשר לא רק לשנות את שעות הפתיחה, אלא גם לעדכן בפוסטים את הסטטוס הנוכחי של הסניף. בנוסף, אפשר ורצוי להגדיר שעות פתיחה מיוחדות לתקופת החירום – אפילו לפי ימים ספציפיים. זה גמיש וקל לתפעול”.

איציק זיאת - מנהל eBrand מבית פול פאוור
איציק זיאת - מנהל eBrand מבית פול פאוור

לדברי זיאת, “אנחנו מקבלים פניות רבות מרשתות מרובי סניפים, שנעזור להם לעדכן את שעות הפתיחה בגוגל ביזנס פרופייל שלהם. הדבר מקבל משנה תוקף בתקופת המלחמה, ששעות הפתיחה הן משתנות ודינמיות לפי הנחיות פיקוד העורף, או ההחלטות העסקיות של הרשתות, או המתחמים. חשוב לציין שגוגל לא מעדכן מיד את שעות הפתיחה ויש לבצע על זה מעקב”.

עוד ב-חנויות

עדי אשכנזי עופר הקניון הגדול

חגיגת קניות בקניוני עופר פתח תקווה: קנו ב-100 ש”ח – וקבלו הנחה של 50 ש”ח

עופר הקניון הגדול וקניון סירקין מבית קבוצת מליסרון, מציינים את “חודש הקניות” של נובמבר במבצע ענק וחסר תקדים, בו ישתתפו 18 קניוני עופר. המבצע, בין התאריכים 03.11.25-06.11.25, בו ישתתפו מגוון רחב של מותגי חנויות מובילים מקטגוריות שונות, ביניהם: מותגי אופנה, כלי בית, מוצרי מטבח ובית, מוצרי קוסמטיקה, איפור, טיפוח, ספרים, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.

המשך קריאה »
שילב פתח תקווה

שווה ללדת: אלה חמשת המוצרים הנמכרים ביותר בחנות “שילב” בגלובל פתח תקווה

אחד מהסניפים הגדולים והמרשימים של רשת מוצרי התינוקות מקבוצת פוקס, נפתח לפני חמש שנים – ואחרי שנים קשות לכולם של קורונה ומלחמה – מצפים בחנות לעלייה במכירות, בעיקר הודות לאיכות ומגוון המוצרים, המבצעים וההטבות למועדון הלקוחות הרחב של הקבוצה. ביקרנו ביום חמישי האחרון (23.10) בסניף והראו לנו מהם חמשת המוצרים הנמכרים והטרנדיים ביותר מכל קטגוריה.

המשך קריאה »
פנטה ריי פתח תקווה

חנות “פנטה ריי” (Panta Rei) פתח תקווה צפויה להיפתח בחודש הבא בקניון הגדול

רשת חנויות לבגדי ספורט ואקטיב (Activewear), שהוקמה על ידי חברת דלתא גליל (Delta Galil), תפתח בחודש נובמבר הקרוב, את הסניף ה-9 שלה בישראל, במקום הכי מסחרי בעיר – בעופר הקניון הגדול. לרשת כבר יש סניפים ברחובות, תל אביב, רמת גן, רעננה, ראשון לציון, נתניה, חדרה וחיפה. הסניף שייפתח בקניון נמצא בקומה העליונה (P6). כרגע עוד אין תאריך מדויק לפתיחה.

המשך קריאה »
אוליגרך פתח תקווה

“אוליגרך נישה” פתחו חנות מותגים של בשמים ברחוב ההסתדרות 4 פתח תקווה

חנות הבשמים החדשה, Oligarch Niche Perfumery, נפתחה רק בשבועות האחרונים במרכז העיר וכבר צוברת קהל לקוחות חדש, שצפוי להיות גם נאמן, בעיקר כאלה שאוהבים להריח טוב ויוקרתי. בחנות אפשר למצוא בשמים של עשרות מותגי יוקרה במחיר במחירים של 199 ש”ח עד כ-4000. בנוסף, מאפשרים לרכוש בכ-100 ש”ח בשמים בבקבוקים קטנים, זולים יותר מבקבוק שלם.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שוטפים על תכנים שעולים לאתר

Loading
כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

Loading