סניף KFC פ"ת - קנטאקי פרייד צ'יקן פתח תקווה

לראשונה בפתח תקווה: סניף KFC ייפתח ביכין סנטר

מסתבר שלבאזז שהתפתח בפייסבוק, יש אחיזה במציאות. רשת המזון המהיר האמריקאית הפופולארית אמורה לפתוח את הסניף הראשון שלה בעיר וחובבי העוף המטוגן יכולים להתחיל ללקק את האצבעות המשומנות. מהרשת נמסר: "כשיהיה מה לעדכן – נעדכן".

הרעש סביב הפתיחה הצפויה של "קנטאקי פרייד צ'יקן" החל בפרסום פוסט בקבוצת הפייסבוק המוכרת "רעבים בפתח תקווה", המונה יותר מ-11 אלף חברים, שמקבלים עדכונים על עולם האוכל של העיר (וכל הזמן קורה משהו). מנהל הקבוצה, עידן רדמי, הוא זה שפרסם את הפוסט, שצבר במהרה יותר מ- 600 תגובות – רובן סקרניות ומתלהבות.

הפוסט שפורסם ב"רעבים בפתח תקווה"
הפוסט שפורסם ב"רעבים בפתח תקווה"

הפתיחה - בעוד כ-4 חודשים

מבירור שלנו עולה כי הפרסום מדויק ו- KFC ישראל אכן צפויה לפתוח בעוד כ-4 חודשים סניף במתחם יכין (Y סנטר), על רחוב השחם פינת לשם, היכן שבעבר פעלה מסעדת פפריקה הותיקה, שנסגרה בתקופת הקורונה.

לדברי גורמים יודעי דבר, שטחו של הסניף יהיה מעל 300 מ"ר עם כ-120 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ויתבסס גם על טייק אווי ומשלוחים. 

לדברי אותם גורמים, הסניף לא צפוי להיות כשר ויהיה גם פתוח בשבת, מה שיקטין כמובן את קהל הלקוחות הפוטנציאלי, היות ובפתח תקווה אחוז שומרי המסורת הוא יחסית גדול. כנראה בונים שם על קהל לקוחות שיזמין/יגיע גם מהערים הסמוכות – קרית אונו, גבעת שמואל וראש העין.

כאן אמור להיפתח הסניף - במקום מסעדת פפריקה
כאן אמור להיפתח הסניף הפתח תקוואי של KFC - במקום מסעדת פפריקה

הסניף המרכזי של המרכז?

KFC, לה יותר מ-24 אלף סניפים ברחבי העולם, נכנסה לראשונה לישראל באמצע שנות ה-70, עם סניף ראשון בהרצליה. לאחר מכן נפתחו סניפים נוספים בתל אביב (1988) ובראשון לציון (1993). סניף נוסף נפתח ב-1993 בתחנה המרכזית בתל אביב.

בשנות ה-2000 נפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ, אך היא החלה לשקוע ב-2009, כשהפכה לכשרה והסניף האחרון (קניון איילון רמת גן) נסגר ב-2012 ובכך הופסקה פעילות הרשת למשך כמעט עשור.

הפריחה המחודשת של הרשת בישראל התחילה בשנתיים האחרונות, כשהאסטרטגיה הייתה להתמקד בפריפריה ובמיוחד בערי המגזר הערבי (אום אל פחם, נצרת, דליית אל כרמל וירכא). סניפים נוספים נפתח גם בקניון רמלוד ברמלה, בסינמה סיטי בבר שבע והאחרון, ממש לפני חודשיים, באשדוד.

נוכח העובדה כי נוכחות הסניפים במרכז היא דלילה, ייתכן והסניף הפתח תקוואי, ימשוך אליו מבקרים גם מתל אביב, רמת גן, גבעתיים וערי השרון. במיוחד אלה המכורים לעוף המטוגן.

מתחם יכין פתח תקווה
מתחם יכין פתח תקווה

תגובת רשת KFC ישראל: ״אנו שמחים על ההתעניינות הרבה בהתרחבות רשת KFC ברחבי הארץ. כשיהיה מה לעדכן, מבטיחים לעדכן.״

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »