סניף KFC פ"ת - קנטאקי פרייד צ'יקן פתח תקווה

לראשונה בפתח תקווה: סניף KFC ייפתח ביכין סנטר

מסתבר שלבאזז שהתפתח בפייסבוק, יש אחיזה במציאות. רשת המזון המהיר האמריקאית הפופולארית אמורה לפתוח את הסניף הראשון שלה בעיר וחובבי העוף המטוגן יכולים להתחיל ללקק את האצבעות המשומנות. מהרשת נמסר: "כשיהיה מה לעדכן – נעדכן".

הרעש סביב הפתיחה הצפויה של "קנטאקי פרייד צ'יקן" החל בפרסום פוסט בקבוצת הפייסבוק המוכרת "רעבים בפתח תקווה", המונה יותר מ-11 אלף חברים, שמקבלים עדכונים על עולם האוכל של העיר (וכל הזמן קורה משהו). מנהל הקבוצה, עידן רדמי, הוא זה שפרסם את הפוסט, שצבר במהרה יותר מ- 600 תגובות – רובן סקרניות ומתלהבות.

הפוסט שפורסם ב"רעבים בפתח תקווה"
הפוסט שפורסם ב"רעבים בפתח תקווה"

הפתיחה - בעוד כ-4 חודשים

מבירור שלנו עולה כי הפרסום מדויק ו- KFC ישראל אכן צפויה לפתוח בעוד כ-4 חודשים סניף במתחם יכין (Y סנטר), על רחוב השחם פינת לשם, היכן שבעבר פעלה מסעדת פפריקה הותיקה, שנסגרה בתקופת הקורונה.

לדברי גורמים יודעי דבר, שטחו של הסניף יהיה מעל 300 מ"ר עם כ-120 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ויתבסס גם על טייק אווי ומשלוחים. 

לדברי אותם גורמים, הסניף לא צפוי להיות כשר ויהיה גם פתוח בשבת, מה שיקטין כמובן את קהל הלקוחות הפוטנציאלי, היות ובפתח תקווה אחוז שומרי המסורת הוא יחסית גדול. כנראה בונים שם על קהל לקוחות שיזמין/יגיע גם מהערים הסמוכות – קרית אונו, גבעת שמואל וראש העין.

כאן אמור להיפתח הסניף - במקום מסעדת פפריקה
כאן אמור להיפתח הסניף הפתח תקוואי של KFC - במקום מסעדת פפריקה

הסניף המרכזי של המרכז?

KFC, לה יותר מ-24 אלף סניפים ברחבי העולם, נכנסה לראשונה לישראל באמצע שנות ה-70, עם סניף ראשון בהרצליה. לאחר מכן נפתחו סניפים נוספים בתל אביב (1988) ובראשון לציון (1993). סניף נוסף נפתח ב-1993 בתחנה המרכזית בתל אביב.

בשנות ה-2000 נפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ, אך היא החלה לשקוע ב-2009, כשהפכה לכשרה והסניף האחרון (קניון איילון רמת גן) נסגר ב-2012 ובכך הופסקה פעילות הרשת למשך כמעט עשור.

הפריחה המחודשת של הרשת בישראל התחילה בשנתיים האחרונות, כשהאסטרטגיה הייתה להתמקד בפריפריה ובמיוחד בערי המגזר הערבי (אום אל פחם, נצרת, דליית אל כרמל וירכא). סניפים נוספים נפתח גם בקניון רמלוד ברמלה, בסינמה סיטי בבר שבע והאחרון, ממש לפני חודשיים, באשדוד.

נוכח העובדה כי נוכחות הסניפים במרכז היא דלילה, ייתכן והסניף הפתח תקוואי, ימשוך אליו מבקרים גם מתל אביב, רמת גן, גבעתיים וערי השרון. במיוחד אלה המכורים לעוף המטוגן.

מתחם יכין פתח תקווה
מתחם יכין פתח תקווה

תגובת רשת KFC ישראל: ״אנו שמחים על ההתעניינות הרבה בהתרחבות רשת KFC ברחבי הארץ. כשיהיה מה לעדכן, מבטיחים לעדכן.״

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading