פתח תקווה NEWS - סימני מתיחה

"הטיפול ששינה את חיי" – האם CO2 פותר את סימני המתיחה?

גוף האדם הוא המקדש הפרטי שלנו. בטח בעידן כה מוקפד על נראות וייצוגיות. נשים רבות נהנות להשוויץ בגזירה מחוטבת, מה שגם מעלה להן את הביטחון העצמי ואת איכות חייהן. אז מה קורה אם לפתע פתאום אירועים בחיינו, כמו היריון או השמנה, גורמים לגוף להימתח ולהשאיר סימנים שקשה להיפטר מהם? ד"ר יאיר גילוני מ- "המרכז הרפואי לבריאות העור", מציע טיפול בפחמן דו חמצני שמעלים את סימני המתיחה ויש גם המלצות.

מחקרים מראים שלפחות כ-90% מהנשים ההרות נשארות עם סימני מתיחה על העור. עם זאת, זוהי אינה הסיבה היחידה. סימני מתיחה מתפתחים בקרב כ-70% מהנערות המתבגרות, בעיקר באזורים המתרחבים בקצב מהיר, כמו אגן, ירכיים ושדיים. "מהלידה של הילד הראשון, לפני 9 שנים, ניסיתי להיפטר מסימני המתיחה, אך כלום לא עזר לי", מספרת ריקי צור (35), אמא לארבעה ילדים המתמודדת עם סימני מתיחה זה שנים. 

"מה לא עשיתי וניסיתי? קרמים, טיפולים טבעיים, תכשירים כאלו ואחרים. השקעתי מלא כסף במוצרים שקריים. כלום לא עזר לי. הייתי אובדת עצות בשלב מסוים, עד שהגעתי לד"ר גילוני.  כמטופלת שהתנסתה בכל האופציות הקיימות, אני יכולה להבטיח כי אף רופא אחר לא עושה טיפול כזה בארץ. הוא שינה לי את החיים. חקרתי באינטרנט על סימני המתיחה מכל הכיוונים והוא באמת היחידי שמטפל ב-CO2. זה דבר שלגמרי משנה חיים לנשים ושווה כל שקל!"

צפו בהליך הטיפול: "הפתרון הטוב ביותר להעלמת סימני מתיחה"

איך נוצרים סימני מתיחה?

סימני מתיחה בדרך כלל מזוהים בצבע אדום סגלגל ועם השנים הופכים ללבנים וקשה להסיר אותם. ניתן לראות אותם בצורות של קווים אורכיים על פני העור. מי שסובל מהם הן בעיקר נשים לפני ואחרי לידה, בנות צעירות עם עודף משקל, נשים עם סוג עור דק יותר או מערכת הורמונלית פעילה ביותר. כלל הגורמים הללו יוצרים מגיל צעיר דימוי עצמי נמוך. "סיבי הקולגן שבעור נקרעים ונמתחים כתוצאה ממהירות הגדילה והלחץ על העור. כך נוצרים סימני המתיחה", מציין ד"ר יאיר גילוני. "האזור העיקרי שבו הם מתפתחים הוא הבטן, אך ניתן למצוא סימני מתיחה גם באזור הישבן, הגב התחתון או הירכיים, כבר בגילאי ה-20 והלאה".

"אף אחד אחר לא עושה טיפול כזה"

עם הטכנולוגיה פורצת הדרך והמיכשור הרפואי המתקדם, יש מספר פתרונות שמציעים עזרה בנושא.
ב 
"מרכז הרפואי לבריאות העור" של ד"ר יאיר גילוני, ישנו טיפול אפקטיבי ביותר שחוסך הוצאות חוזרות ונשנות על קרמים וניתוחים מיותרים. למעשה, זהו טיפול ייחודי מסוגו בארץ ובשוק הטיפולים האסתטיים. "בתור אחד שמטפל למעלה מעשור בסימני מתיחה, הטיפול בגז (CO2) שנעשה במרפאה הוא הטיפול הטוב ביותר המוצע כיום והיחידי שמטפל בסימנים חדשים אדומים", אומר ד"ר גילוני.

תהליך הטיפול מתבצע (כבר מעל ל- 11 שנים) באמצעות מחט דקה, שדרכה מזריקים פחמן דו חמצני (CO2) לגוף המטופלת. ניתן לראות בסרטון, בו ריקי מופיעה, איך המקומות בהם יש סימני מתיחה מתנפחים, מה שמראה על קליטה של החומר במערכת הדם. חשוב להדגיש, הפחמן לא מעלים ישירות את הסימנים אלא מהווה גורם משמעותי בפעילות מחזור הדם שדרכה הוא יוצא דרך מערכת הנשימה שלנו. 

"הדם מגיע לאזור על מנת לסלק את הגז שהוחדר. כתוצאה מכך, הוא מעשיר אותו בכלי דם קטנים, חמצן ושאר תוספות, וכולם ביחד בונים רקמות חיבור באזור סימני המתיחה. בסימני מתיחה אדומים, שהם חדשים וצעירים יחסית, יש תגובה מיטבית לאותו טיפול", מפרט ד"ר גילוני. "הטיפול רלוונטי גם לסימני מתיחה לבנים, אך במקרה זה, למימד הזמן חשיבות גבוהה ולכן יש להגיע לטיפול מיד עם הופעתם של הסימנים".

פתח תקווה NEWS - סימני מתיחה

סימני המתיחה נעלמים מטיפול לטיפול

הטיפול ב-CO2 נפרס לסדרה של עד עשרה טיפולים, בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע כאשר עוברים על כל סימני המתיחה. לא אמורות להיות תופעות לוואי שכן החומר הדו חמצני מוכר לגוף האדם ובטוח לשימוש. ברוב המקרים, כבר בטיפול השישי ניתן לראות תוצאות, אך זה מאוד שונה מאדם לאדם (בהתאם לצבע העור, צבע הסימנים וגורמים נוספים). "מהטיפול השלישי כבר ראיתי שינוי. בדרך כלל זה אמור להיות מהטיפול השישי", מתארת ריקי את הליך הטיפול. 

"אני מטופלת כבר חודשיים וחצי. דאגתי להתמיד ובאתי פעם בשבוע. היו לי סימנים בעיקר בטוסיק ובצידי הבטן. בהתחלה מורחים על אזורי המתיחה משחת הרדמה זמנית (אמלה). הטיפול הראשון ארך טיפה יותר מהרגיל בגלל ריבוי הסימנים שהיו לי אך זה ירד מטיפול לטיפול. אמנם זהו לא הליך זול אך בהשוואה לכל ההוצאות שהוצאתי על טיפולים חלופיים שלא צלחו, אני מאושרת ושמחה להגיד שזה השתלם לחלוטין! אני הכי מרוצה בעולם".

ליצירת קשר עם המרפאה חייגו – 073-374-4191

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »