לוחם אומנויות הלחימה הפתח תקוואי בן ה-16 מאם המושבות החדשה, הראה שיש לו הרבה כישרון ועתיד מבטיח בתחום, אחרי שחזר החודש עם מדליית זהב למשקל עד 56 ק”ג, מאליפות אירופה לנוער בג’יוג’יטסו, שהתקיימה בזדאר שבקרואטיה. שליו מתאמן מגיל צעיר תחת “האחים כהן” במתנ”ס השכונתי והוא כרגע לובש חגורה כחולה. “אושר גדול להביא את הכבוד לישראל”, אמר.
סניר הוסיף כי ההישג הוא “תוצאה של עבודה קשה שלי. אני מתאמן כל ימות השבוע וגם מאמן. כשעליתי לפודיום לקבל את מדליית הזהב, חשבתי על כל הלוחמים שבעזה ועל החטופים – ועל כל מה שעבר בשנתיים האחרונות על עם ישראל. הציפייה הגדולה שלי היא: להגיע הכי רחוק שאפשר,שזה אליפות עולם עוד השנה ,ובעתיד הרחוק ל-ufc”.





