כשלושה חודשים לאחר שזכה במכרז של החברה לפיתוח פתח תקווה להפעלת המקום, הבעלים חיים חדד הזמין לאירוע עשרות מתושבי העיר למסיבה של מזרית וטכנו – כדוגמא ל”ליינים” שיהיו במקום בערבי חמישי ומוצ”ש. בשאר הימים, המקום צפוי לשמש כבית ל בר/בת מצווות, בריתות, חינות, אירועי חברה – ועוד. “הבאנו לעיר נישה של בילוי, שלא קיימת כיום בפתח תקווה. לא צריך לנסוע לת”א”.
ולור (Velour), שמשמעותו בצרפתית הוא יוקרה קטיפתית, צפוי להיפתח רשמית בתחילת נונמבר – וכדי להיערך לכם, קיים שלושם (חמישי, 16.10), אירוע הרצה במקום, שנמצא בחזית אצטדיון “שלמה ביטוח”, על רחוב משה שמיר (בין שער 3 ל-4). ב-31.7 דיווחנו לכם באופן ראשוני ובלעדי, כי למקום צפוי להיכנס אולם אירועים, במקום בר הספורט Q-BAR (קיו בר), שנסגר לפני כחצי שנה.
צפו בקטעי וידאו מערב ההרצה ב-ולור פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)
@ptnews.tiktok ולור VELOUR - מועדון אירועים חדש נפתח בפתח תקווה במתחם העסקים באצטדיון שלמה ביטוח #פתחתקווה ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS
כשלושה חודשים לאחר שזכה במכרז של החברה לפיתוח פתח תקווה להפעלת המקום, הבעלים חיים חדד הזמין לאירוע עשרות מתושבי העיר למסיבה של מזרית וטכנו – כדוגמא ל”ליינים” שיהיו במקום בערבי חמישי ומוצ”ש. בשאר הימים, המקום צפוי לשמש כבית ל בר/בת מצווות, בריתות, חינות, אירועי חברה – ועוד. “הבאנו לעיר נישה של בילוי, שלא קיימת כיום בפתח תקווה. לא צריך לנסוע לת”א”.
ולור (Velour), שמשמעותו בצרפתית הוא יוקרה קטיפתית, צפוי להיפתח רשמית בתחילת נונמבר – וכדי להיערך לכם, קיים שלושם (חמישי, 16.10), אירוע הרצה במקום, שנמצא בחזית אצטדיון “שלמה ביטוח”, על רחוב משה שמיר (בין שער 3 ל-4). ב-31.7 דיווחנו לכם באופן ראשוני ובלעדי, כי למקום צפוי להיכנס אולם אירועים, במקום בר הספורט Q-BAR (קיו בר), שנסגר לפני כחצי שנה.

למרות שערב ההרצה היה על טהרת המוזיקה המזרחית וה-“טכנו”, חדד מציין שה”ליינים” יהיו מגוונים – הכל לפי הביקוש. המקום יהיה סגור בערבי שישי ובימי שבת. בזמן משחקים באצטדיון, יכול להיות שנפתח דוכן למכירת בירה”. ב-Velour יש מקום לכ-150 איש והוא מכיר כ-350 מ”ר בקומת הקרקע ועוד כ-100 מ”ר בקומת הגלריה.
“השארנו את התשתית של המקום כפי שהיה ב-קיו-בר”, מציין חדד. “לא שברנו קירות, אבל חוץ מזה – הכל שונה. הבאנו כורסאות עור, חיפויים יקרים, תמונות זכוכית – כדי שהמקום ישדר יוקרה, שאותה מרגישים ברגע שנכנסים ל-ולור. אנחנו נישען בעיקר על קהל לוקאלי של פתח תקוואים, אבל אני בטוח שגם יגיעו אנשים מערים אחרות, שיחפשו בילוי ייחודי ומיוחד”.





