במכבי פתח תקווה מצפים ל SOLD OUT

מכבי פתח תקוה לקראת SoldOut מול הירוקים מחיפה. גולן: מעולם לא היה טירוף כרטיסים כזה

אוהדי מכבי פתח תקווה והתחשק לכם להגיע היום לעוד משחק של "להיות או לחדול", הפעם מול הקטר החיפני? שימו לב, שלמרות שנעצרה המכירה באינטרנט, הקופות היום ייפתחו, אך ורק לאוהדי מכבי פתח תקווה, בשערים 1-2-3. חשש בקרב אוהדי הקבוצה, שיהיה חיפנים שינצלו זאת ו"יתחפשו" לאוהדים כחולים. בכל מקרה, 11,500 צפויים למלא את האצטדיון.

העונה לא פשוטה שעוברת על מכבי פתח תקווה, יכולה לקבל הערב תפנית חיובית, במידה והשחקנים של ניר קלינגר יעשו את הבלתי יאמן וישיגו תוצאה טובה, מול קבוצה קטלנית שהממה את מכבי תל אביב רק לפני מספר ימים עם מהפך מהדהד ב-3:2 בסמי עופר. הכחולים מתרכזים היום בלייצר ניצחון מפתיע, שיוציא אותם מהבוץ של מעמקי הטבלה, אך מה שמעניין לא פחות הוא הסיפור סביב הכרטיסים למשחק.

אוהדי מכבי פתח תקווה צפויים למלא את יציעים 1-2-3
אוהדי מכבי פתח תקווה

ההכנסה הצפויה ממכירת כרטיסים - יותר מחצי מליון ש"ח

ה"הייפ" שהנצחון הדרמטי הזה יצר אצל החיפאים, הוביל לאימפקט בלתי נתפס אפילו בקרב האוהדים הירוקים המוטרפים ממילא. בתחילת השבוע, משרד התמ"ת החליט לצמצם ב-3000 את מספר הנכנסים, עקב קשיים בכניסה האלקטרונית – מה שהתקבל בכעס רב אצל גורמים במועדון, שבנו על אצטדיון מלא. ההחלטה של התמ"ת הייתה יכולה להביא לאובדן הכנסות בסך 180 אלף ש"ח. סכום לא צנוע לכל הדעות.

אלא שביום רביעי, לאחר דיונים רבים מול משרד התמ"ת, הוחלט ש-3000 הכרטיסים האלה יופשרו. הן מיד הוצאו למכירה באתר לאן ונחטפו תוך יום (!) על ידי אוהדי מכבי חיפה, שייתפסו לא רק את כל היציע המזרחי, אלא גם את יציעים 4-5. מה שסוגר את עניין ה-SoldOut של המשחק וש-11,500 אוהדים צפויים לאכלס כל ספסל פנוי. ההכנסה הצפויה ממכירת כרטיסים – יותר מחצי מליון ש"ח. דבר שלא זכור אצל הכחולים מזה שנים. 

אוהדי מכבי פתח תקווה סופסוף יחייכו שוב?
אוהדי מכבי פתח תקווה סופסוף יחייכו שוב?

קריאה לאוהדי מכבי פתח תקווה - הגיעו מוקדם לקופות

בעקבות כך, ההנהלה החליטה להקפיא את מכירת הכרטיסים באינטרנט, על מנת לשמור אותם לאוהדי מכבי פתח תקווה. אלה מצדים, הביעו חשש ברשתות החברתיות, שמספר הכרטיסים המועט שעוד נשאר עבורם בקופות לשערים 1-2-3 ביציע המערבי, ייחטפו על ידי אוהדי מכבי חיפה, ש"יתחפשו" לאוהדי מכבי פתח תקווה. 

על מנת למנוע מצב זה, גורמים בהנהלה וגם בארגוני האוהדים, קוראים לכל האוהדים, בעיקר אלו הרדומים, לצאת מ"החורים" ולהגיע היום לעודד את הקבוצה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כדאי להגיע לאצטדיון המשובה "שלמה ביטוח", כמה שיותר מוקדם היום (באיזור 16:00), כדי לתפוס תור לקופות על מנת לשים יד על הכרטיסים המועטים שנותרו, בהתחשב בכך שיש כ- 1000 מנויים ומוזמנים. 

 "עם כל הרעש סביב מכבי חיפה אנחנו לא באים להתבטל מולם", ציין גולן. "נבוא במטרה לעשות תוצאה טובה ובעיקר להחזיר קצת מהביטחון לשחקנים".

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading