תור ארוך לבדיקות קורונה בפתח תקווה

תסכול התורים עשה את שלו: העירייה תרחיב את שירותי הבדיקות והחיסונים לקורונה בפתח תקווה

שלשום דיווחנו לכם על מה שרבים מתושבי העיר חשו על בשרם (ועל זמנם) – תורים אינסופיים למתחמי הבדיקות והחיסונים בפתח תקווה. היום התבשרנו כי יוקמו 2 עמדות בדיקות PCR נוספות. בשניידר הודיעו כי יפתחו מתחם חיסונים לבני 5-11. גרינברג: "נעשה כל מה שניתן על מנת לפתוח עוד מתחמים".

מכת המדינה היא לא רק כמות המאומתים הבלתי נתפסת, אלא גם (ואולי בעיקר) התורים הארוכים למתחמי הבדיקות והחיסונים בעיר, ששברו שיאים בעיקר בימים האחרונים. בימים שהזמן הוא המשאב היקר ביותר, כל דקת תור בסופו של דבר מתורגמת לכסף, או יותר נכון להפסד של כסף – לשכירים, לבעלי העסקים וכמובן לעסקים עצמם.

תור לבדיקות קורונה בפתח תקווה אולם המכבים
תור לבדיקות קורונה בפתח תקווה אולם המכבים

למרות שהאחריות הכוללת בנושא, היא מדינית ובמקרה הזה – של משרד הבריאות – לעירייה בהחלט יש יכולת לשפר את המצב ולכן ראש העיר, רמי גרינברג, סייר אתמול יחד עם נציגי עירייה נוספים במתחמי הבדיקות והחיסונים הפזורים בעיר. 

בין היתר, ביקר ראש העיר באחד המוקדים הבעייתיים ביותר, באולם המכבים ברח' פינטו 1, המופעל על ידי מד"א, משם הבאנו לכם את התמונה האייקונית של התור המשתרך מטרים רבים לאורך הרחוב. גרינברג ביקש להרחיב את שעות הפעילות ולהציב עמדות בודקים נוספות על מנת לייעל את התהליך מרגע ההגעה. 

בנוסף, הוחלט לפתוח (לחברי קופת חולים כללית בלבד) עוד 2 עמדות בדיקה PCR באולם הספורט ברחוב ברנדה ובמבנה עירוני ברחוב מנחם רצון 26 (במקום המתחם ברחוב שולמית 1, שלא הצליח להכיל את מספר המגיעים). מתחמי הדרייב אין (באצטדיון המושבה ובספורטק סירקין), ממשיכים לפעול כרגיל בהתאם להנחיות ולפרסומים.

תורים לבדיקת קורונה - קניון פתח תקווה ואולם המכבים
תורים לבדיקת קורונה - קניון פתח תקווה ואולם המכבים

עוד ב-מהנעשה בעיר

יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »
יום העצמאות פתח תקווה 2024

חגיגות מצומצמות: אירועי יום העצמאות פתח תקווה 2024 במתכונת קהילתית בלבד

ראש העיר, רמי גרינברג, הודיע היום שחגיגות יום ההולדת של המדינה, יחגגו בצורה מינורית מאוד, ביחס לשנים קודמות. בניגוד לאירוע העדלאידע, שהוחלט לקיימו כרגיל, אירועי יום העצמאות יתקיימו באופן שונה. לא ייפתחו במות ענק בפארקים עם אומני פופ ומוסיקה שמחה – וכמובן, שגם לא יהיו זיקוקים. גרינברג: "נתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי, כשכל החיילים והחטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

המשך קריאה »
ראש העיר רמי גרינברג משמאל מברך תושב פתח תקווה פורים שמח. צילום: ליאור שמחי

למרות הכל, חוגגים: העדלאידע במרכז פתח תקווה התקיימה. גרינברג התחפש לקאובוי

לא כולם שלמים עם זה. לא כולם באמת שמחים מהלב, אבל המסורת חייבת להימשך. אלפים רבים של תושבים החלו לזרום משעות הצהרים לרח' חיים עוזר, לבמה המרכזית, סמוך לעיריית פתח תקווה, שהחליטה לקיים את האירוע, זאת למרות קולות של ביקורת, שזה לא העת לחגוג, כשיש לנו חטופים בעזה וכל יום נהרג חייל. ב-12:15 תעלה לבמה כוכבת הילדים מיכל הקטנה ולאחריה משפחת ספיר. וידאו – בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading