ביקור במשרדי פיקסלוט PIXELLOT

צפו: ביקור במשרדי PIXELLOT – מפתח תקווה יוצאת תחנת הספורט הגדולה בעולם?

מתוך מבול חברות ההייטק והסטארטאפים שיש בפתח תקווה, לא תמיד קל למצוא את המעניין והייחודי, אבל כששמענו על הרעיון של PIXELLOT (פיקסלוט), לא יכולנו שלא להסתקרן. קפצנו לביקור במשרדי החברה המשקיפים לעבר האצטדיון העירוני, כדי ללמוד מהם על הטכנולוגיה והמוצר, בו משתמשות קבוצות מברצלונה עד פתח תקווה ובעיקר – איך זה לעבוד שם?

מכירים את זה שאתם הולכים למשחק כדורגל של הילד שלכם והוא כובש שער לחיבורים, אבל אף אחד לא צילם? אתם יכולים לספר ולתאר מפה ועד מחר את הגול – אבל זה לא מתקרב לגאווה שהייתם יכולים לייצר (לכם ולו), אם היה לכם סרטון של השער אותו הייתם יכולים לשתף. בדיוק כאן PIXELLOT נכנסת לתמונה.

צפו בכתבת הוידאו - מה קורה ב-PIXELLOT?

המערכת שעזרה לגלות את סולומון ועבדה

באמצעות מצלמה עם בינה מלאכותית, היא משדרת ושומרת בענן אלפי משחקי ואימוני ספורט ומייצרת לא רק ערך חוויתי-רגשי, אלא גם מאפשרת לנתח את ביצועי הספורטאים באופן שלא הכרנו וכך לשפר את מקצועיותם והישגיהם. לדבריהם, למערכת גם הייתה השפעה רבה על יכולת המעקב והניתוח שביצעה מכבי פתח תקווה, על שני השחקנים שהיא מכרה בשנים האחרונות בעשרות מליוני יורו – מנור סולומון וליאל עבדה. 

"פה, בפתח תקווה ממש, אנחנו משנים את עולם הספורט – וזה אדיר", סיפר לנו סמנכ"ל השיווק העולמי של החברה, יוסי טרבלוס, שמציין בגאווה שקבוצות הספורט של העיר מרבות להשתמש בטכנולוגיה של PIXELLOT. "אנחנו היום משדרים יותר אירועי ספורט מכל חברה בעולם. המערכת של פיקסלוט מותקנת בכ-20 אלף מגרשים בעולם, מהם אנחנו מצלמים כ-150 אלף שעות שידור בחודש – ופתח תקווה היא כמובן חלק מזה".

יוסי טרבלוס - סמנכ"ל שיווק עולמי בפיקסלוט
יוסי טרבלוס - סמנכ"ל שיווק עולמי בפיקסלוט

לא רק מול המסך. יוצאים לשטח.

כשביקרנו במשרדי החברה בשבוע שעבר, הורגש אפקט האומיקרון בחוזקה. במשרדי החברה מצאנו מספר מצומצם של עובדים, מראה טבעי ביותר בתקופה זו ובטח בחברה טכנולוגית, שמאפשרת לעבוד מהבית. אלה שכן היו שם, סיפרו לנו מה היתרונות לעבוד בחברה בכלל ובפתח תקווה בפרט. "יש פה מעורבות של אנשי הצוות בכל התהליכים", אומר אורי אלוש, מנהל הפעילות המסחרית של החברה בישראל. "בפיקסלוט לא נמצאים כל היום במשרד. יוצאים לשטח ומקבלים פידבק. לא עובדים כל הזמן מול המסך". 

אתה חייב לאהוב ספורט כדי לעבוד ב PIXELLOT?

"לא. אתה ממש לא חייב לאהוב ספורט", מציין אלוש, שהוא בעצמו בהכשרתו מאמן כדורסל. "לאהוב ספורט זה יתרון, אבל אתה צריך לאהוב אנשים. מדובר בחברה משפחתית. למרות שגדלנו, לא סבלנו מכאבי גדילה. הערבות ההדדית פה היא טובה.

אורי אלוש - מנהל פעילות מסחרית בישראל - PIXELLOT
אורי אלוש - מנהל פעילות מסחרית בישראל - PIXELLOT

עוד ב-טכנולוגיה

ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »
סאן ספארק פתח תקווה

"סאן ספארק" תפתח בקרוב מרכז טכנולוגי לילדים בפתח תקווה ברח' מבצע קדש

המרכז ייפתח כחלק משיתוף פעולה של רשת מרכזי הידע, יחד עם עיריית פתח תקווה ומקפ"ת, מתוך שאיפה לקדם בקרב הדור הצעיר חינוך טכנולוגי חדשני, המשלב מקצועות סייבר והייטק בעולם הדיגיטלי. המרכז החדש צפוי לקיים עשרות פעילויות, חוגים וקורסים באווירה המותאמת לילדי הגן, היסודי והתיכון – בו הילדים ירכשו ידע ומיומנות לטכנולוגיה ופיתוח חשיבה אינטלקטואלית.

המשך קריאה »
תדיראן טקס ראש השנה 2023

צפו: תדיראן אירחה כ-200 איש לטקס הרמת כוסית ראש השנה במשרדים בפתח תקווה

החברה, שמשרדיה הראשיים ברח' רבניצקי בסגולה, קיבלה את פניהם של בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג, ראש מנהלת העסקים והייטק שלמה בנימין, מהנדס העיר, איציק אוז'לבו ועוד רבים מאנשי הקהילה העסקית בעיר. בטקס הרימו כוסית ונשאו דברים, ביניהם, המנכ"ל והבעלים משה ממרוד, שאמר: "פתח תקווה היא עיר הברכה שלנו. מאחל שנמשיך לצמוח כאן".

המשך קריאה »

סייברארק: בקרוב יוקם מרכז בפתח תקווה שייתן מענה למתקפות סייבר בבינה מלאכותית

CyberArk, חברת הסייבר הישראלית-בינלאומית, שמשרדיה הראשיים נמצאים בקריית אריה, מדווחת כי הצורך להקמת המיזם, אליו מגייסת החברה בימים אלה מדעני נתונים, נולד בעקבות כך ש-93% מאנשי אבטחת המערכות, צופים כי בשנה הקרובה יותקפו באמצעים של בינה מלאכותית. פרץ רגב, מנהל מוצר ראשי: "תחום ה-AI – יא שלב טבעי באסטרטגיית המוצרים שלנו".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading