פארק הירקון פתח תקווה - בריכת החורף סמוך לאם המושבות

מקדמים את פארק הירקון פתח תקווה. בקרוב: עבודות פיתוח להקמת מתחמי כניסה

הכניסות יוקמו באיזור צומת הרחובות ראשון לציון-בן חור ובסמוך לבריכת החורף, בה מתבצעים כיום עבודות תחזוקה ושדרוג. מטרת העירייה היא לאפשר גישה נוחה לבריכה ולשבילי אגן הירקון – כבר עוד 4 חודשים – המועד המשוער לסיום העבודות. גרינברג: "התכנית תעלה את הדימוי העירוני של פתח תקווה".

אם עד היום, האופציה היחידה לבילוי פארק ויציאה מהמולה העירונית, הייתה הפארק הגדול של פתח תקווה, הרי שבעוד מספר שנים, אמורה לקום חלופה אטרקטיבית הרבה יותר. כפי שדיווחנו לפני מספר שבועות, הועדה המקומית אישרה לאחרונה את תכנית "פארק הירקון פתח תקווה" – תכנית דגל של העירייה, המעוניינת לקדם את הבילוי והפנאי של התושבים, לצד ההתפתחות העירונית המואצת.

השטח שממערב לכביש 40 - עליו אמור להיבנות פארק הירקון פתח תקווה

סיום העבודות - תוך 4 חודשים

התכנית הגרנדיוזית, צפויה לעבור עוד הרבה קשיים ומכשולים בדרך שיהיה לנו ריאה ירוקה לא פחות אטרקטיבית מזו שבתל אביב, אבל היום העירייה דיווחה כי כבר בחודש הקרוב יתחילו עבודות הפיתוח, שיאפשרו להיכנס בצורה נוחה לאיזור של מה שאמור להיות הפארק העתידי. הכניסות יוקמו בצומת הרחובות ראשון לציון-אליהו בן חור בשכונת אם המושבות וכן בסמוך לבריכת החורף. 

בכל כניסה מתוכננים פרגולת כניסה, רחבה מרוצפת וספסלי ישיבה שיאפשרו התכנסות למבקרים ולמטיילים. העירייה צפויה לנטוע עצי ארץ ישראל ובוסתן ולהקים שלטי הסברה מפורטים על מערך השבילים ונקודות העניין שבדרך. 

בנוסף, לטובת מטיילי האופניים (ויש רבים כאלה בעיר), יוצבו מתקנים לקשירת ותיקון אופניים. העירייה עם צפויה להקים בכניסות נקודות של שתיית מים וכן מתחמי חניה לרכבים של המטיילים. נמסר כי העבודות יחלו בעוד כחודש וימשכו כ- 4 חודשים.

שלט המודיע על הקמת חניון תחנת רכבת סגולה, שהפארק אמור לעבור בסמוך לה

יהיה לונה פארק פתח תקווה?

תכנית פארק הירקון פתח תקווה כוללת שטח של כ-6000 דונמים על תוואי גדות נחל הירקון, שמתחיל בחוף הים בתל אביב, עד לדרך אם המושבות. אם הכל יילך לפי התכנית, בעוד שנים מספר, בילוי בפארק הירקון התל אביבי, תהיה אולי אופציה פחות אטרקטיבית לתושבי העיר, שיעדיפו את פארק הירקון פתח תקווה, שאמור לכלול מגוון של אפשרויות פנאי ובילוי כמו נקודות תצפית, מדשאות, גשרים, מסעדות, מגרשי ומוקדי ספורט ואפילו (אולי…) פארק שעשועים. 

"העירייה מתכננת תוספת משמעותית של שטחים ירוקים לנופש ופנאי לרווחת תושבי העיר", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "תכנית פארק הירקון תעלה את הדימוי העירוני ותאפשר ריאה ירוקה בהיקף משמעותי. שטחים פתוחים במרחב העירוני תורמים להקלה ולמרגוע ואנו ממשיכים לקדם את התכנית ביתר שאת מול הגורמים הרלוונטיים לרווחת התושבים כבר בשנים הקרובות."

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading