רמי לוי בפתיחה של רמי לוי בשכונה - הקניון הגדול פתח תקווה

סופסוף אפשר לקנות חלב בקניון הגדול: "רמי לוי בשכונה" נפתח הבוקר לקונים

לאחר שבמשך חודשים ארוכים, לא הייתה אפשרות בשום מקום בקניון לקנות מצרכים בסיסיים ופשוטים, הסניף המדובר נפתח הבוקר בהשקה חגיגית בה השתתפו בכירי הרשת. הסניף, שמחליף את "סופר קופיקס", הוא גדול הרבה יותר, בעל מגוון מוצרים עשיר וכולל בתוכו בית מאפה וממתקיה. רמי לוי: "בתכנון – לפתוח בפתח תקווה עוד ארבעה סניפים גדולים".

"רמי לוי בשכונה" הגיע לקניון הגדול, לאחר המתנה ממושכת, במהלכה הכינו עובדי הרשת את הסניף החדש, שנמצא בקומה מינוס 1, סמוך לארומה. בסניף, שהוא סוג של סופר קטן, אפשר למצוא את כל מוצרי האוכל והשתייה הרגילים וכן מוצרי ניקוי, פארם ועוד – מוצרים שהיו חסרים כל כך לעובדי ומבקרי הקניון במשך תקופה ארוכה.

צפו בכתבה על ההשקה החגיגית של רמי לוי בשכונה

נגן וידאו

בהשקה החגיגית נכחו רמי לוי, בכבודו ובעצמו לצד בכירי הרשת, ביניהם המנכ"ל, פיני שטרית, מנהל הרשת, גדי אפללו ומנהל שיווק – אלי בן ברון. "כמו בכל סניפי המותג, גם בסניף הזה אפשר למצוא מוצרים במחירים זולים שלא תמצאו בשום מקום אחר", התגאה לוי. ואכן, בסניף גילינו מבצעים כמו שני בקבוקי שמן קנולה ב-15 ש"ח, צ'יפס קפוא 800 גרם ב-4.9 ש"ח, קפה נמס עלית 200 גרם ב-14.9 ש"ח ונוטלה 350 גרם ב-9.9 ש"ח בלבד.

רמי לוי בשכונה בקניון פתח תקווה - מבחר מבצעים

כששאלנו אם מדובר במחירי השקה בלבד, לוי הבטיח כי אלו דוגמאות למחירים, שיאפיינו את הסניף, בלי קשר לפתיחה החגיגית. המנכ"ל, פיני שטרית, הוסיף כי הם צופים שאת הסניף יבקרו מדי יום כ-1000 קונים ביום שיורכבו לא רק ממבקרי הקניון, אלא גם ממאות עובדיו, שזקוקים למוצרים שהסניף מוכר, לצורך זמן עבודתם וכמובן לצורך קנייה לבית, זאת מבלי שיידרשו לצאת לקנות במקום אחר. 

"בשעה טובה פתחנו סניף נוסף מרשת "רמי לוי בשכונה", הרשת שששמה לה למטרה להנגיש מחירים זולים וחוויות קניה הטובים ביותר שניתן לבקש ליד הבית", ציין מנהל השיווק בן ברון. "בסניף ניתן למצוא מחלקת ירקות עשירה, שוויצריה הקטנה, קופיקס ומוצרים נוספים שכל אחד צריך".

רמי לוי בשכונה - קניון פתח תקווה

לוי הוסיף כי בכוונתו להרחיב את פעילותו בפתח תקווה, זאת במקביל להתפתחות העסקית והמסחרית שעוברת על העיר. "אני ער להתפתחות חסרת התקדים של פתח תקווה ובקשר טוב עם ראש העיר, שלמדתי להכיר אותו", ציין. "בכוונתנו לפתוח עוד ארבעה סניפים ענקיים, של 3000-4000 מ"ר, במהלך השנים הקרובות". 

שעות הפתיחה של הסניף ‫הם בימי ראשון, שני ושלישי מ-8:00 בבוקר (סופר קופיקס היה נפתח רק ב-9 וחצי) עד 21:00 בערב. ‬בימים רביעי וחמישי הסניף יהיה פתוח עד 22:00. בימי שישי הוא ייפתח כבר בשעה 7 בבוקר וייסגר ב-15:00 בשעון החורף וב-16:00 בשעון הקיץ. במוצ"ש הוא ייפתח חצי שעה מצאת השבת ועד 22:00 בלילה.

רמי לוי משמאל יחד עם פיני שטרית (אמצע) וגדי אפללו (ימין)
רמי לוי משמאל יחד עם פיני שטרית (אמצע) וגדי אפללו (ימין)

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »