רמי לוי בפתיחה של רמי לוי בשכונה - הקניון הגדול פתח תקווה

סופסוף אפשר לקנות חלב בקניון הגדול: "רמי לוי בשכונה" נפתח הבוקר לקונים

לאחר שבמשך חודשים ארוכים, לא הייתה אפשרות בשום מקום בקניון לקנות מצרכים בסיסיים ופשוטים, הסניף המדובר נפתח הבוקר בהשקה חגיגית בה השתתפו בכירי הרשת. הסניף, שמחליף את "סופר קופיקס", הוא גדול הרבה יותר, בעל מגוון מוצרים עשיר וכולל בתוכו בית מאפה וממתקיה. רמי לוי: "בתכנון – לפתוח בפתח תקווה עוד ארבעה סניפים גדולים".

"רמי לוי בשכונה" הגיע לקניון הגדול, לאחר המתנה ממושכת, במהלכה הכינו עובדי הרשת את הסניף החדש, שנמצא בקומה מינוס 1, סמוך לארומה. בסניף, שהוא סוג של סופר קטן, אפשר למצוא את כל מוצרי האוכל והשתייה הרגילים וכן מוצרי ניקוי, פארם ועוד – מוצרים שהיו חסרים כל כך לעובדי ומבקרי הקניון במשך תקופה ארוכה.

צפו בכתבה על ההשקה החגיגית של רמי לוי בשכונה

נגן וידאו

בהשקה החגיגית נכחו רמי לוי, בכבודו ובעצמו לצד בכירי הרשת, ביניהם המנכ"ל, פיני שטרית, מנהל הרשת, גדי אפללו ומנהל שיווק – אלי בן ברון. "כמו בכל סניפי המותג, גם בסניף הזה אפשר למצוא מוצרים במחירים זולים שלא תמצאו בשום מקום אחר", התגאה לוי. ואכן, בסניף גילינו מבצעים כמו שני בקבוקי שמן קנולה ב-15 ש"ח, צ'יפס קפוא 800 גרם ב-4.9 ש"ח, קפה נמס עלית 200 גרם ב-14.9 ש"ח ונוטלה 350 גרם ב-9.9 ש"ח בלבד.

רמי לוי בשכונה בקניון פתח תקווה - מבחר מבצעים

כששאלנו אם מדובר במחירי השקה בלבד, לוי הבטיח כי אלו דוגמאות למחירים, שיאפיינו את הסניף, בלי קשר לפתיחה החגיגית. המנכ"ל, פיני שטרית, הוסיף כי הם צופים שאת הסניף יבקרו מדי יום כ-1000 קונים ביום שיורכבו לא רק ממבקרי הקניון, אלא גם ממאות עובדיו, שזקוקים למוצרים שהסניף מוכר, לצורך זמן עבודתם וכמובן לצורך קנייה לבית, זאת מבלי שיידרשו לצאת לקנות במקום אחר. 

"בשעה טובה פתחנו סניף נוסף מרשת "רמי לוי בשכונה", הרשת שששמה לה למטרה להנגיש מחירים זולים וחוויות קניה הטובים ביותר שניתן לבקש ליד הבית", ציין מנהל השיווק בן ברון. "בסניף ניתן למצוא מחלקת ירקות עשירה, שוויצריה הקטנה, קופיקס ומוצרים נוספים שכל אחד צריך".

רמי לוי בשכונה - קניון פתח תקווה

לוי הוסיף כי בכוונתו להרחיב את פעילותו בפתח תקווה, זאת במקביל להתפתחות העסקית והמסחרית שעוברת על העיר. "אני ער להתפתחות חסרת התקדים של פתח תקווה ובקשר טוב עם ראש העיר, שלמדתי להכיר אותו", ציין. "בכוונתנו לפתוח עוד ארבעה סניפים ענקיים, של 3000-4000 מ"ר, במהלך השנים הקרובות". 

שעות הפתיחה של הסניף ‫הם בימי ראשון, שני ושלישי מ-8:00 בבוקר (סופר קופיקס היה נפתח רק ב-9 וחצי) עד 21:00 בערב. ‬בימים רביעי וחמישי הסניף יהיה פתוח עד 22:00. בימי שישי הוא ייפתח כבר בשעה 7 בבוקר וייסגר ב-15:00 בשעון החורף וב-16:00 בשעון הקיץ. במוצ"ש הוא ייפתח חצי שעה מצאת השבת ועד 22:00 בלילה.

רמי לוי משמאל יחד עם פיני שטרית (אמצע) וגדי אפללו (ימין)
רמי לוי משמאל יחד עם פיני שטרית (אמצע) וגדי אפללו (ימין)

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading