ארבע ועשרים פתח תקווה - מוצרי עישון

רשת מוצרי העישון "ארבע עשרים" (4:20) נערכת לפתיחת הסניף בפתח תקווה

בשורה לצורכי הקנאביס הרפואי והעישון בכלל בפתח תקווה: בקרוב תוכלו לבקר בסניף הבוטיק, שנפתח אמצע רוטשילד וליהנות ממבחר מוצרי עישון במחירי תחרות, ביניהם – מכשירי אידוי, אביזרים לעישון CBD (קנאביס), סיגריות ונרגילות אלקטרוניות, סיגרים משובחים, סיגריות במחירי ייבוא, נרגילות אלקטרוניות. לדברי הרשת: הפתיחה – לפני פסח. 

בשנים האחרונות נדמה כי הרשויות עושות הכל כדי לצמצם את נזקי העישון – ובצדק. אבל אי אפשר לשנות את העובדה שבישראל יש אוכלוסיית מעשנים יחסית גדולה, שצורכת מוצרי עישון ומוכנה לפתוח את הכיס כדי למקסם את החוויה. לכן לא מפתיע לגלות חנויות מוצרי עישון רבים בכל הארץ, שנפתחות חדשות לבקרים. אחת מהן היא רשת "ארבע עשרים", שמתכוונת לקחת את התחום בעיר צעד אחד קדימה.

מותגים בפה

הסניף נמצא בלוקיישן אטרקטיבי באמצע של האמצע של העיר, במתחם הקרוב למוקדי המסחר במרכז העיר והשוק – לצד הסניף החדש של "טיב טעם" ו-"גוד פארם" – ברח' רוטשילד. בפתח תקווה קיימות כיום מספר חנויות של ממכר מוצרי עישון וטבק כמו "פוג בוטיק", שנמצא בפינסקר 2, אך רובן מתמקדות בעיקר במכירת סיגריות ומוצרי נרגילה.

ב"ארבע ועשרים", הקרויה על שם השעה 4:20 והתאריך 20.4, המייצגים מועדים חשובים לצורכי הקנאביס (תשאלו אותם למה…), מבטיחים לספק מוצרים הנותנים פתרון מלא לצרכני הקנאביס הרפואי בישראל, ומציינת שהיא יבואנית בלעדית של מותגים בינלאומיים בתחום, כמו מותג האידוי פאבלו, שהסיגריות האלקטרוניות שלו, נמצאים בפה של הרבה חבר'ה מישראל.

חנות "ארבע ועשרים" מבפנים בסניף אחר (באדישות הרשת)

פתיחה בעוד פחות משבועיים

במקום גם תוכלו למצוא סיגרים – סיגרים קובנים/דומיניקניים של מותג צאפו וכן פפתרונות לריח העישון, כמו נרות ואמצעי פיזור ריח עשן מכל הסוגים. ב"ארבע ועשרים" מבטיחים לספק לכם גם טבק איכותי של נרגילות מכל הסוגים וכן היצע רחב של מוצרים לעישון ללא ניקוטין. החנות גם מתמחה במחירת מוצרי IQOS, שמאפשרים עישון HEETS ע”י טכנולוגיית חימום.

ברשת רואים קדימה ומניחים שבעתיד הקרוב הליגיליזציה של קנאביס שכבר נמצאת בשלב מתקדם מאוד בישראל, תיתן לה דחיפה מסחרית, היות והקנאביס יהיה חוקי לצריכה גם לצורך פנאי, כמו שקורה במדינות רבות ברחבי העולם. "אנו שמחים ומתרגשים לבשר על פתיחת הסניף השישי שלנו ברחוב רוטשילד פתח תקווה וצופים להמשיך להתפתח בשנים הקרובות", נמסר מבעלי הרשת, שציין כי המטרה היא לפתוח את הסניף ללקוחות עוד לפני פסח. טלפון למתעניינים: 3420*

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading