מיסטר קורן פתח תקווה

מיסטר קורן פתחה את הסניף בפתח תקווה: גם תירס יכול להיות פאסט-פוד

לתושבי פתח תקווה, שביקרו לאחרונה בקניון הגדול, ציפתה הפתעה קולינארית נעימה. רשת המזון המהיר, המתבססת על תירס מתוק ועסיסי, שתאמינו, או לא, מיובא ממלזיה, פתחה את הסניף הפתח תקוואי שלה, אחד מתוך כ-30 ברחבי הארץ ופונה לקהל יעד שמחפש אוכל זמין, אבל גם בריא. "זהו סניף הדגל של הרשת", אומר חי פורת הזכיין. "יש תנועה ערה. אנשים מתלהבים מהשיק שלנו".

אחרי עוד יום עבודה מתיש של הסתובבות בעסקים של העיר הפורחת, הבטן קרקרה נואשות בערך ב-17:00 בערב ונכנסנו ל"תן ביס", לראות איזה פיקאפ פאסטפוד כדאי להזמין מהקניון. האפשרויות הבנאליות פחות קרצו לנו והעין נחתה על "מיסטר קורן", מותג אוכל חדש בעיר, שהולך על קונספט ייחודי: פאסט פוד בריאות שהוא גם טעים וגם מזין.

צפו בביקור בסניף מיסטר קורן פתח תקווה

הזמנו תפוח אדמה עם תוספות ושמנת אלפרדו. המנה הגיע ארוזה טיפ-טופ במארז ממותג ובפנים היית באמת חתיכה ענקית של תפוח אדומה לוהט, שבתוכה פירה רך ומעליו פתיתי תירס צהבהבים. הרטבים (שמנת פיקנטית וצ'ילי חריף) הוסיפו לחוויה, שלא רק הייתה טעימה, אלא גם משביעה. לא פחות מלאפה שווארמה. אנחנו מניחים שזה גם יותר בריא. 35 שקל. שווה את הארוחה? אתם תשפטו.

חוץ מתפוח האדמה, יש לה בתפריט גם מוצרים המבוססים על תירס: אצבעות תירס, מרק תירס, "מאק & צ'יז" ותירספיישל. רשת Mr. Corn היא סיפור מוצלח בעסקי ההסעדה בישראל והחלה את דרכה ב-2014 ומאז נמצא במגמת צמיחה מתמדת. הייחודיות של הסניף בפתח תקווה: מדובר בממש חנות על שטח של 25 מ"ר (איפה שהייתה חנות ENTER), בניגוד לשאר הסניפים – שהם בסך הכל דוכנים.

מצפים לפסח

הדוכנים של רשת מיסטר קוטן ממוקמים בקניונים מובילים בכל רחבי הארץ: באר שבע, אילת, חיפה, רעננה, ראשון לציון ועוד. "אנחנו פונים לקהל יעד שאוהב אוכל בריאות", אומר הזכיין חן פורת. "הרבה משפחות באות לסניף עם הילדים ונותנים להם מנת תירס משביעה ובריאה ויש שהולכים עם המנה ואוכלים אותה תוך כדי הליכה בקניון". 

חי פורת, זכיין סניף מיסטר קורן פתח תקוו
חי פורת, זכיין סניף מיסטר קורן פתח תקווה

פורת לא הסכים למסור לנו כמה השקיעו בפתיחת הסניף החדש (שתוכנן ונבנה במשך כ-4 חודשים), כי זו "מדיניות הרשת", אך לאור ההשקעה בעיצוב ובקונספט, אנחנו מעריכים שמדובר במאות אלפי שקלים. 

ומה לקראת פסח?

"התפריט כמעט אינו משתנה", אומר פורת. "חשוב לציין כי הסניף כמו כל הרשת הוא כשר ופונה כמובן גם למגזר הדתי, שיש רבים כמוהו בפתח תקווה והסביבה, להנות ממה שיש לנו להציע". 

שעות פעילות הסניף: א׳-ה׳ 09:30-22:00, ו׳ 09:00-15:30, שבת 19:30-23:00

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »