קרייזי מיט פתח תקווה - סניף ז'בוטינסקי

רשת קרייזי מיט השיקו בשקט את הסניף המשודרג בפתח תקווה בהשקעה של מיליונים

רשת המזון המהיר, מבוסס בשר משובח, שנפתחה בעיר לפני עשור בדיוק, פתחה השבוע סניף ענק (כ-300 מ"ר) על ז'בוטינסקי, סמוך ללב הפועם של מתחם ב.ס.ר, רגע לפני אכלוסו. זהו למעשה שדרוג של הסניף הקודם, שפעל כמה מאות מטרים מערבה על אותו רחוב. בקרייזי מיט רואים בפתח תקווה יעד עיקרי ויפתחו סניף נוסף ב-Giss-In. הבעלים: "הייתה דרישה מהתושבים להתרחב".

בימים בהם לאפה שווארמה ממוצעת כבר עולה 50 שקל ויותר, אפשר למצוא במחיר דומה, פאסט-פוד מבוסס בשר אטרקטיבי הרבה יותר. רשתות המזון המהיר עם מנות בשר איכותיות, כובשות את ישראל, עוד מימי הסניף המיתולוגי של קרנף באבן גבירול ת"א, אבל בפתח תקווה השם הנרדף לטרנד הזה הוא "קרייזי מיט" (Crazy Meat).

צפו: ביקור בסניף החדש של קרייזי מיט פתח תקווה

הרשת, לה גם יש שני סניפים בראשון לציון, מתהדרת בתפריט של מבחר מנות בשרים, העטופות בתוך ג'בטה קריספית במרקם פריינה, או בתוך טורטייה עדינה ואוורירית, הנאפות במקום בתנור לבנים. הרעיון הוא להכניס לפה משהו פחות כבד ומשמין מפיתה או לאפה. הבשרים הם בעיקר מסוג אנטריקוט ארגנטינאי, חזה עוף, או המבורגר מנתח אנטריקוט. את המנות משלימים מבחר רטבים פיקנטיים (איולי), צ'ימיצ'ורי, פסטו ואבוקדו, שנעשים במקום – שגם הם ייחודיים לקרייזי מיט. 

לצד מנות הג'בטה והטורטיות בתפריט גם יש סלטים מבוססי בשר, שממלאים את הבטן ואף יותר, בטח אם לוקחים תוספות צ'יפס. לצמחונים שבינינו, המקום פחות מומלץ, למרות שיש מנת סלט מבוססת פטריות פורטבלו, הניצלות במקום. כשביקרנו במקום, שעת צהריים, הסניף היה די שומם. "אנחנו בהשקה שקטה", מספר אחד מבעלי המקום, אמיר שטורך. "אפילו עוד לא הוצאנו הודעות לעיתונות. אנחנו מתארגנים לאירוע פתיחה חגיגי אחרי פסח". 

קרייזי מיט פתח תקווה

300 מ"ר, 70 סועדים בבת אחת

שטורך, שהקים את הרשת יחד עם שותפו דניס סבסוב, מספר כי הרעיון לפתוח את הסניף החדש, הגיע בעקבות דרישה מלקוחות, בעיקר מתושבי פתח תקווה. הסניף הקודם, כמה עשרות מטרים משם, גם הוא על ציר ז'בוטינסקי, היה יותר סוג של דוכן. "פה זה כבר ממש מסעדה", הוא אומר. "מדובר בסניף הגדול ביותר שלנו, 300 מ"ר, שיכול להסעיד בבת אחת כ-70 אנשים". 

הסניף אולי בנוי כמסעדה, אך הוא פועל ללא מלצרים. ויותר מזה – אם תרצו להזמין, זה רק באמצעות מערכות ההזמנה האלקטרוניות, בעלות הממשק האינטואיטיבי והפשוט. לא הסתדרתם? יהיה מישהו שיבוא לעזור לכם. המחירים של מנות הג'בטה והטורטיות נעים בין 46 למעט בשר ל-74 ש"ח עם הכי הרבה בשר (390 גרם). יש משלוחים, אבל לא עובדים עם תן ביס או וולט. אפשר להזמין דרך האתר.

מה שמייחד את "קרייזי מיט", היא בעיקר הפעילות של שעות הלילה, כשאת המקום פוקדים בעיקר צעירים לפני או אחרי בילוי. הסניף הפתח תקוואי, כמו יתר הסניפים של הרשת, פתוח עד 4 וחצי בבוקר בלילות חמישי ושישי ובימים האחרים הוא מקדים את הסגירה ל-3. בימי שבת, הסניף פתוח משעה 13:00, שבשעות אלה מגיעות לשם בעיקר משפחות.

קרייזי מיט פתח תקווה
קרייזי מיט פתח תקווה

בונים על ב.ס.ר וביג

"השקענו בסניף הזה מיליונים", מציין שטורך, שבונה על המיקום האטרקטיבי, מרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה שתיפתח בנובמבר 2022 וממתחמי המשרדים הגדולים של ב.סר סיטי, שאמור להתחיל להתאכלס בחודשים הקרובים וכן של מתחם ביג, שאמור להיבנות במקום מפעל קניאל – וגם הוא אמור לאכלס בתוכו מאות משרדים חדשים עם עובדים, שיכולים להפוך לקוחות פוטנציאליים, כשהבטן מקרקרת. 

איך הסניף נערך פסח?

"בפסח אנחנו פתוחים כרגיל. אנחנו לא סניף כשר, אבל הוא יהיה נקי מחמץ. את המנות שלנו נעטוף בתחליפי לחם מבוססי תפוח אדמה. לא פחות טעים".

לפני כשבועיים דיווחנו לכם על רשימת מותגי האוכל, שעתידים אוטוטו לפתוח את סניפים במתחם Giss-In ברח' גיסין באם המושבות. בין המותגים נמצאת גם "קרייזי מיט", שהפתח תקוואים פתחו לה את התאבון. "הסניף בגיסין יהיה קטן יותר, כ-100 מ"ר", מציין שטורך, שמוסיף כי הסניף הקטן, בניגוד לגדול בז'בוטינסקי, יהיה כשר וסגור בשבת.

קרייזי מיט פתח תקווה ז'בוטינסקי על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading