ריגוס פתח תקווה REGUS

חוזרים למשרדים: ביקור וידאו ב-REGUS פתח תקווה – משתלם לעבוד בחלל משותף?

כולנו מקווים שתקופת מגפת הקורונה, ששינתה את חיינו, בטח בכל מה שקשור להרגלי ומקומות העבודה, כבר די מאחורינו, עם הורדת המסכות בחללים סגורים. כולנו מרגישים יותר בטוחים, יותר שפויים וגם יותר קרובים אחד לשני – במיוחד במתחמי העבודה המשותפים. אחרי שכל כך התרגלנו לעבוד מהבית, צריך סיבה טובה במיוחד לעבוד מהמשרד. כמו לפגוש אנשים. פשוט פרונטלית. 

כל מי שחשש שבאזז המשרדים השיתופיים, יקבל מכה בעקבות מעבר לעבודה מהבית (בעיקר בחברות טכנולוגיה, הייטק ודיגיטל), לא כל כך יודע מה הוא מדבר. כשהגענו לביקור באחד המשרדים השיתופיים הבולטים שיש לפתח תקווה להציע, מתחם REGUS (ריג'ס), ליד הקניון הגדול, גילינו לא מעט עובדים המאיישים את המשרדים והעמדות בעלי הקונספט המיוחד.

צפו בביקור ב REGUS פתח תקווה (25.4.22)

נגן וידאו

אז מהו הקונספט? מאוד פשוט. כל בעל עסק, יכול לשכור שטח בתוך החלל המשותף, שהתשלום אליו, מעבר לשכירות עצמה, יכלול את כל מה שהוא משלם היום על משרד פרטי: דמי ניהול, ועד בית, ארנונה, חשמל, מים, ריהוט ועוד. כל זאת ללא התחייבות, בטח לא כזו שנהוגה בהשכרת משרד פרטיים. בריגוס למשל, מציעים קונספט של "משרדים קטנים" עם 2-4 עמדות, זאת לצד עמדות אופן ספייס. 

בקונפסט הזה, בעל העסק יכול להיות מאוד גמיש. בניגוד למצב בו הוא שוכר משרד פרטי, בדרך כלל בחוזה ארוך טווח. הוא גם יכול "לשחק" עם מפרט עמדות שלו, בהתאם לשינויים הדינמיים בכוח האדם – ובכך לחסוך עלויות. בריג'ס הסבירו לנו שהמודל הגמיש, גורם לבעלי עסקים רבים, גם כאלה ששוכרים (או בבעלותם) כבר זמן רב משרד פרטי – לחשב מסלול מחדש.

ב-REGUS פגשנו את אליהב שרון מסוכנות הפרסום SHARONIM MARKETING, המתמחה בפרסום אונליין בדיגיטל לבעלי עסקים שונים, שנכנס לריג'ס לפני שלושה חודשים. "ריגוס זה מקום מצוין לחבר את עצמנו לקהל רחב של העסקים", הוא מספר. "לפני שבחרנו ב-REGUS, בדקנו עוד מתחמים, אבל מעבר לחומר האנושי שפגשנו כאן, המיקום פה הכריע, במיוחד עבורי כתושב פתח תקווה".

אליהב שרון מ"שרונה מרקטינג" - יושב במתחם ריגוס פתח תקווה
אליהב שרון מ"שרונה מרקטינג" - יושב במתחם ריגוס פתח תקווה

המיקום האטרקטיבי של ריג'ס פתח תקווה, סמוך לקניון הגדול ולרכבת הקלה, שתתחיל לנוע עוד חצי שנה ואמורה לעצור בתחנה 5 דקות הליכה מהמשרדים, מושך אליו התעניינות רבה בקרב שוכרים, במיוחד בפתח תקווה. אגב, לפי בדיקה שביצענו בפתח תקווה כבר כיום יש כ-10-15 מתחמי משרדים פתוחים ושיתופיים, ביניהם "רומס בסר" ו-WEWORK פתח תקווה, שעדיין בתכנון ובנייה. 

שרון מדגיש את היתרון המשמעותי בעבודה בחלל פתוח. "אנחנו מקבלים מצורת העבודה הזאת אפקט שיווקי ועסקי, שלא היינו מקבלים אם היינו יושבים במשרד פרטי", הוא מציין. "פה אנחנו פוגשים אנשים מעולמות שונים, כמו ביטוח ונדל"ן והחיבורים האלה תורמים לנו מאוד". כמובן שגם ההיבט הכספי משחק כאן. "ריג'ס משלמים על כל החשבונות כמו ארנונה, מים וחשמל ויוצא לנו תשלום חודשי קבוע כל חודש", אומר שרון. 

בריג'ס פתח תקווה באמת אפשר למצוא קהל שוכרים ממגוון של עולמות עבודה, בעיקר עצמאיים בתחום השיווק והתוכנה, תיווך, תוכנה, עו"ד, רואי חשבון, יועצי מס וביטוח. המשרדים של פתח תקווה בריגוס נמצאים צמוד כאמור סמוך לקניון הגדול, על רחוב מוטה גור. המתחם ממוקם בקומה ה-11 של מגדל המשרדים, בו גם שוכן המלון הכי מוכר בפתח תקווה (ולא שיש הרבה כאלה…) – פרימה לינק.

בבניין גם שוכן הסניף הפתח תקוואי של רשת חדרי הכושר "גו אקטיב" (מבית "הולמס פלייס") וגם סניף של משרד הפנים, שמושך אליו קהל די גדול, במיוחד בשעות הבוקר. המתחם של ריגוס פתח תקווה מכיל כ- 1230 מ"ר, עם 50 משרדים שונים בהם כ-130 עמדות. 

חדר ישיבות להשכרה בריגוס פתח תקווה
חדר ישיבות להשכרה בריגוס פתח תקווה

בריגוס אפשר למצוא כמה פורמטים להשכרה כמו: משרדים "מנוהלים", בגדלים שונים הכוללים רהיט איכותי, תשתיות ושירותים. אפשר גם לשכור משרד בהתאמה אישית, המותאם לצרכים העסקיים של כל עסק ואפילו משרדים יומיים שניתנים להשכרה גם על בסיס שעתי. דוגמא למחיר של משרד מנוהל עם 3 עמדות הוא באיזור ה-5000 ש"ח לחודש. ניתן גם לשכור עמדת "אופן ספייס" בכ-1500 ש"ח לחודש.

"ריגוס", בניגוד לרוב מתחמי המשרדים השיתופיים הפתוחים בפתח תקווה, היא חברת משרדים בינלאומית (בבעלות בריטית), שקיימת כבר קרוב ל-30 שנים עם 3500 מתחמים בעולם (25 מתוכם בישראל). האנשים בריגוס, טוענים שהם ותיקים וגדולים הרבה יותר מ-WEWORK, ושהם למעשה "למדו" את מה שעשו ריגוס הרבה שנים קודם לכם. 

רי'גס מאפשרת לכל לקוחותיה גישה חופשית לחללים המשותפים בכל הסניפים שלה בארץ ובעולם), כולל שירות צמוד של צוות המרכז. "ה
מילה החדשה בעולם הנדל"ן לאחר הקורונה היא גמישות", מסבירה טל כהן, מנהלת הקהילות בריג'ס. "ריג'ס מאפשרת הסכמים גמשים וכך הלקוח לא חושש מהגל הבא".

כהן גם מדגישה את היתרון בנושא ההיברידיות. "היום העובדים בוחרים מתי להגיע למשרד ומתי לעבוד מהבית", היא מציינת. "האפשרות של לקוחות ריג'ס לעבוד בכל סניף שירצו מאפשר להם בחירה מתי להגיע לסניף הבית ולפגוש את כל עובדי החברה ומתי לעבוד בסניף שקרוב לביתם. אנחנו מרגישים כי "עבודה מהבית על הזמן" היא נחלת העבר. אנשים מציינים בפנינו כי הצורך לקום בבוקר, לצאת מהבית, לפגוש אנשים לשיחה בעמדת הקפה זה צורך שהיה להם מאוד חסר".

"בניגוד למקומות אחרים, שאפשר אחווה עם בירות במסדרונות, הדגש שלנו הוא על Work Oriented. כלומר שמים דגש על סביבת עבודה מקצועית, כולל כל מה שקשור לאקוסטיקה ותשתית", אומרת מנהל השיווק, שלי וייס. "הביקוש עלה מאוד בעקבות הקורונה. עוברים לחללים קטנים יותר, עם יותר גמישות ופחות התחייבות. החברות התחילו לעבוד בקונספט ההיברידי ולכן חלל משותף מתאים מאוד להרבה עסקים".

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading